czwartek, 27 listopada 2008

WYNIKI KONKURSU !!!

Musze przyznac, ze macie talent, wierszyki byly naprawde rewelacyjne (musze robic takie konkursy czesciej)! Postanowilam zmienic nieco reguły (jak zawsze) i przyznac nastepujace nagrody : 1 miejsce domi_miaa - 20 std (20 +1 prowizji) niezle sie usmialam z Twojego wierszyka, hehe !:) 2 miejsce ..Polly.. - 15 std oraz StrangeSuzy (15+1 prowizji) a 3 miejsce karolina604 -10 std i Francesca_12 (10 +1prowizji)
Gratulacje!!!
Pozostale wiersze rowniez byly swietne ale jak wiecie musze wybrac zwyciezcow. Pozdrawiam wszystkich i dziekuje , ze czytacie bloga i bierzecie udzial w konkursach:)

13 komentarzy:

gy!be pisze...

Super, mam drugie miejsce ;)
Trochę myślałam nad wierszykiem - jak widać opłaciło się!
Dzięki za nagrodę,
StrangeSuzy

Anonimowy pisze...

gratuluję zwycięzcom

Anonimowy pisze...

Wow! Niespodziewałam się, że coś wygram. Wielkie dzięki :) Jakby co to wystawiłam coś za 15 , mam nadzieję, że tego nie masz.Tylko prosiłabym załatwić to dziś, bo jutro kończę członkowstwo. Jeszcze raz dziękuję :)

..Polly..

cithru pisze...

Mam pytanko: Doładowałam konto na Stardoll i chciałabym sukienkę za doładowanie. Jednak, gdy klikam w e-mail pokazuje się, że najpierw muszę doładować konto. Co mam zrobić ?

natexx96 pisze...

mówi się trudno . ; d
I gratuluję. ( :

Anonimowy pisze...

dzięki! już wystawiłam rzecz w bazarku ;]
domi_miaa

Anonimowy pisze...

Przy okazji zauważyłam, że na Twojej playliście jest "Wonderwall", jedna z moich ulubionych piosenek ;)

Powerpuffka pisze...

darmowe rzeczy bożonarodzeniowe - świnia na sznurku, dzwoneczki, i inne xD

Anonimowy pisze...

ehh te wierszyki były naprawde swietne a mój w przeciwienstwie do niech to był blee wzięłam juz udział w 3 konursach na blogu ale nie wygrałam żadnego;]takie życie;p

Anonimowy pisze...

olcia962 jej apartament to zwierzyniec

Anonimowy pisze...

hej! mam pytanie odnosząc się do postu z księgą, zamkiem i darmowymi rzeczami. dlaczego jak zmieniłam kraj na wielką brytanie to nie dostaje tej księgi?

Anonimowy pisze...

Szkoda że niewygrałam...:( taki już los:((((

Olta78:] wierna fanka twego bloga;]

Anonimowy pisze...

hej mam pytanko jak można przesyłać stardollary ?? bo nie mam pijęcia a moja koleżanka mam mi wysłać 15