wtorek, 11 listopada 2008

TROCHE SŁABE WYKONANIE


Gdy pojawily sie najnowsze hot buys, zwrocilam uwage na naszyjnik. Niektorym podobal sie on lub nie, wszystko zależy od gustu hehe ale ciekawa bylam jak bedzie prezentowal sie na dollce. Szczerze powiem, ze wykonanie rozczarowalo mnie, nie byl moze drogi bo wydalam tylko 5 std jednak na dollce wyglada on dosc nieciekawie. Jesli zajrzymy do przymierzalni naszyjnik ma ostre ksztalty, na dollce nawet najbardziej powiekszonej wypada blado. Poza tym znow mozemy przyczepic sie do szczegolu, ktory moze az takim szczegolem nie jest ,bo jest istotna czescia tego naszyjnika- dlaczego Stardoll reklamuje go w hot buys jako fioletowy a wykonany dla nas zostal w kolorze niebieskim?

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

a ja do mam


a skąd wiedziałąś jaki bedzie wczyczoraj jak dzis sie opkazal?


olakom59b

Natalia pisze...

pokazal sie po polnocy, jak zawsze

osobiscie uwazam ze rozowy wyglada ladniej

Julita Kuriata pisze...

a ja szczerze powiem, że miałam cichą nadzieję iż stardoll się pomylił i że to nie jest naszyjnik tylko torebka ;p

Anonimowy pisze...

cześć, przepraszam bo trochę nie do tematu. Widziałyście tą torebkę (kuferek) dkny żółto-biało-srebrną. Jes w wyszukiwarce a w sklepie nie widziałam.

Anonimowy pisze...

No to to już (Według Mnie) jest szczyt hamstwa! czekałam na ten naszyjnik z wytęsknieniem bo lubie fioletowy... i zrobili go niebieski!
misiaku76

Anonimowy pisze...

zawsze mozna napisac do admina !
ze ten hot buys mial byc taki i jest taki ! moze zmienia alebo i nie .
vistix

Anonimowy pisze...

napisalam do admina.,. ciekawe co powie..

GrRoxy

Miisia Guuziikowa. pisze...

oczywiście, że ten różowo - fioletowy był ładniejszy... naprawdę, czy oni muszą nas ciągle oszukiwac? ;(

Anonimowy pisze...

no ja też napisałam w tej sprawie do admina:/ na początku to podobał mi się ten naszyjnik, fajnie się prezentował a jak go kupiłam i założyłam na swoją doll to...od razu go zdjęłam:D mam nadzieję, że admin coś jeszcze zmieni:)