poniedziałek, 24 listopada 2008

WYBRANE ALBUMY



Uff... Obejrzenie wszystkich albumow zajelo mi ponad godzine... Mialam wybrac 3 najlepsze jesli nie bede mogla zdecydowac sie do kogo ma trafic nagroda ale ladnych albumow bylo tak duzo, ze postanowilam wybrac ich az 6 !!! Oto najbardziej pomyslowe, kolorowe itd Poniewaz teraz bedziemy glosowac na najlepszy z nich i jest ich 6 a nie 3 to nagrody beda 2. Dwie osoby z najwieksza iloscia glosow dostana 15 std na zakup sukienki z Philosophy. Rozwiazanie dzis wieczorem:)
Głosujcie!!!

32 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mam pytanie...
Gdzie zapodział się napis na albumie o.O

Anonimowy pisze...

nie wiem, nie bylo go tam hehe

Anonimowy pisze...

yy trudne to jest wszystkie albumy sa swietne i pomyslowe musze sie zastanowic mam straszny problemXD
no dobra glosuje na album bysia15

Anonimowy pisze...

meggi11 jej najładniejszy

Anonimowy pisze...

nooooooo popieram meggi11 świetny:)

Anonimowy pisze...

Głosuje na Nika32546

Anonimowy pisze...

megi11 jest najładniejszy ;)

Takemeonthefloor pisze...

O jestem tam ,ale fajnie;) xShReWx dzięki za głos

Anonimowy pisze...

wszystkie są rzeczywiście bardzo ładne ;D

ale wybieram ten niebieski. tak mi się rzucił w oko ;)

pumcio1213

natexx96 pisze...

buu . ; <
już się przyzwyczaiłam , że nigdy nic nie wygrywam , trudno . ; d
zaraz zagłosuję .

natexx96 pisze...

głos na Nikę32546 .
( :

brownsugar pisze...

dyzia21

Anonimowy pisze...

Nie wiem na prawdę hm ale dobra głosuję na album meggi11. Jest śliczny.

Anonimowy pisze...

Hej ja jestem na stardoll Aamy10 i głosuje na album meggi11. Jestem anonimowa bo nie mam emaila na gmailu. Ale głosuję na album Meggi11 chociaż Dyzia21 też jest super ale głosuję na Meggi11 bo to moja przyjaciółka i zresztą fajnie użyła koloru czarnego, szarego i różowego!

Anonimowy pisze...

megi11 :)

Anonimowy pisze...

te albumy są śliczne tylko 1 mi się nie podoba.Ale to nie ja wybierałam;]a niektórzy się potem użalają,że ich niewybrano!
xXxAmAnDuLkAxXx

Anonimowy pisze...

najbardziej podobał mi się album meggi11 i karolcia5kara


------alisha_moon------------

Anonimowy pisze...

głosuję na album bysia15 :)
Justyna-96

Anonimowy pisze...

meggi11 zdecydowanie!


pozdrawiam, diddlussia_kiss

Anonimowy pisze...

Najbardziej podoba mi się pierwszy



nick na SD ciamcia

Anonimowy pisze...

meggi11 :)

MaRtUsSsS12 xd

Ps.! Sale.! Proszę..kupcie coś, potrzebuję kaski :(

Anonimowy pisze...

bysia15 ! wszystkie są świtne ale ten najlepszy
Dead_Iron

Anonimowy pisze...

bysia15

Anonimowy pisze...

a ja mysle, ze karolci5kary :)

Anonimowy pisze...

Nika32546 ^^

Anonimowy pisze...

bysia15

Eki123 pisze...

No szkoda ze nie moj ale trudno sprobuje kiedy indziej ;) Pozdrawiam :*

Anonimowy pisze...

Nika..Bysia...cudne *_*


cornelia380

Anonimowy pisze...

ja głosuję na meggi11 jest bardzo pomysłowy:)

Anonimowy pisze...

A mojego nie wybrała a jest ładny :(

Anonimowy pisze...

bysia15 cudny:)

Anonimowy pisze...

A ja głosuję na Meggi11 :) Bardzo pomysłowy , fajny ten anioł .

!