czwartek, 27 listopada 2008

UWAGA !!!


Do tych, ktorzy wciaz czekaja na potwierdzenie maila!!! Jesli do teraz nie macie wiadomosci od stardoll na swoim starym mailu wcisnijcie "Wyslij mi nowa wiadomosc potwierdzajaca"- tak jak zaznaczone jest na obrazku. Nie ma co panikowac, bo jak sie wszystko dobrze po kolei robi to wiadomosc przychodzi, ja juz mam moje 4 sukienki. Po wcisnieciu, wiadomosc powinna pojawic sie w ciagu 1-3 godzin choc czasem zajmuje to dluzej. Sprawdzcie wtedy swoj stary e-mail a po kliknieciu w mail od Stardoll wejdzcie na nowy e-mail zeby potwierdzic kolejna wiadomsc wtedy 1 std bedzie wam przyznany spowrotem!!!
Jesli e-mail nie jest potwierdzony to nie da sie zmienic kraju na Wielka Brytanie zeby otrzymac ksiazke, zreszta nie wiem co sie dzieje , bo po kliknieciu na ksiege przenosi mnie na strone glowna a nie do zamku.Czyzby Stardoll zmienil zdanie na temat promocji w zamku?

32 komentarze:

Anonimowy pisze...

ja robiłam wszystko, tak jak było napisane na blogu cioci wiedźmy .. i nic ;(
oczywiście kilka razy wysyłałam "wyślij mi jeszcze jedną waidomośc potwierdzającą" ale nic z tego. Przychodzi mi na tego maila którego miałam wcześniej, by go zweryfikowac. Ok, jest napisane "twój email został zweryfikowany", ale dalej jest to samo. Najbardziej wkurza mnie to, że nie dostaję stardollarów. ;(

diddlussia_kiss

Anonimowy pisze...

klikałam to zeby wyslac jeszcze raz chyba z 3 razu:( i dalej nic. ale nie wiesz czy to mozliwe zeby wogole mi nie przyslalo tej wiadomosci.
moze stardoll sie troche psuje bo np na firefoxie to nie chce mi wejsc na stardoll.com a na operze moge. no coz.
a moglabys mi napisac jak placiz te 15$ w nagrode?

Anonimowy pisze...

buu ja ciągle tak biorę wysyłam i nic.. już mi 2 dni ten mail przychodzi ;((

Anonimowy pisze...

kurcze! a liczyłam na wszystkie GIFTY z zamku.......\



misiaku76

Anonimowy pisze...

jak mozna zdobyc wszystkie 4?mozan wybrac z wiadomsoci w mailu tylko jedna?

Anonimowy pisze...

mi się udało zdobyć te 4 sukienki, ale mój 1$ przepadł ;P co tam 1$ ważne że darmówki są ;)
A do zamku również nie mogę wejść, czytałam w klubach, że dzisiejszym prezentem miał być ten pies co pisałaś na blogu...niestety mnie wywala na stronę startową ;/
Podobno to chwilowe problemy techniczne-->pytałam się admina...ta chwilowe ;/
loooooolcia14

Anonimowy pisze...

mam to samo przenosi mne ina storne glowna!

Anonimowy pisze...

agamng a co mam zrobić jeśli nie przyszedł mi e-mail nawet na ten stary adres.? ;/ Troszeczkę się martwię..

Anonimowy pisze...

Mi coś nie chce wyjść nic z tym zamkiem ale będe jeszcze próbować :D Zap[raszam wszystkich na mojego nowego bloga
http://stardoll-jusiek.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

moja kola czeka juz 2 miechy

Anonimowy pisze...

Mam dokładnie ten problem o którym napisałaś... czekam aż mi przyjdzie ta wiadomość a nie moge zmienić kraju :/

Anonimowy pisze...

ja wysyłałam jeszcze raz już wczoraj i do dziś mi nic nie przyszło

Anonimowy pisze...

UWAGA ! CHCEM WAS POINFORMOWAĆ ŻE DOSTAJEMY SUPERSTARD DARMOWY NOWEY POKÓJ ;p

VISTIX

Ciocia Wiedźma pisze...

kiedy ja zmieniałam mail, to 2 wiadomość weryfikacyjne przyszły mi na nowy, a nie na stary adres mailowy

Anonimowy pisze...

A sprawdzalyscie na starym mailu? Ja dostalam wiadomosc o weryfikacji nowego maila na stary adres.

barbie225

Anonimowy pisze...

mi także wiadomości potwierdzającej od wczoraj nie przysłali . . . ale za to na "otarcie łez" dziś w ogólnym starbazarku kupiłam sukienkę Mary-kate RC za całe 3sd :)

zauważyliście że znów został dodany pokój :/

margo_lcia

Anonimowy pisze...

Mnie też tak przenosi...Napisałam do admina, co się dzieje, bo tak heloł, kasować bez uprzedzenia? ;/

Anonimowy pisze...

a ja mam dla was radę ;p Jak założyłam sobie konto na poczta.onet.pl na każdą wiadomośc, musiałam długo czekać, a na poczta.gazeta.pl wiadomości przychodzą odrazu!

Anonimowy pisze...

ja pisałam i czekam 2 dni i nic nie przychodzi ! PS a jaki jest e-mail adminy ? wyślij na mojego maila : zana03@o2.pl

Anonimowy pisze...

Mi przyszło potwierdzenie ale sukienki nie... po jakim czasie Tobie przyszły? prosze napisz na stardoll mój nick to OktawCia__

Anonimowy pisze...

Ja czekam 3 dni na wiadomość potwierdzającą...

Anonimowy pisze...

No niestety ; [ Czekam 3 dzień a emaila jak nie była tak nie ma. Przepadły mi już dokładnie 3$ a admin odpisał tylką jakąś regułką, w ogóle nie dostałam odp. na moje pytanie. Niedługo im to wygarne........

Anonimowy pisze...

No i klops,utknełam z moimi 7 sd.Nie dostaje na starego maila(może dlatego,że onet)ani na nowego (wp).No i co mam robić?Kazałam wysyłać nowe juz kilka razy...Jeśli ktoś wiedziałby to niech pisze na sd.

Jolanniz

Anonimowy pisze...

Taa... moja kolezanka czeka na maila juz 2 MIESIACE... jak zawsze stardoll obsluguje najpierw te popularne! Co za demokracja -_-

Anonimowy pisze...

właśnie jaki jest jego e-mail

Anonimowy pisze...

DOSTAŁAM! Ale tylko różową sukienkę ;(


diddlussia_kiss

Anonimowy pisze...

Mi też nie przychodzi, z 3 dzień ;[ Szkoda mi darmowej kase trochę, Pomożesz?

Anonimowy pisze...

ja też czekam 2 dzień... cierpliwości, teraz tyle ludzi pozmieniało maile, że może coś się zawiesza

Anonimowy pisze...

Wogole mi E-mail nie przychodzi na stara poczte i na nową od tygodnia pomozcie :(
moj nick na stardoll : Pchelka

Anonimowy pisze...

Haha nieminęło 5 minut a jedna mi kupiła za 60sd;p

Anonimowy pisze...

Mi też...boję się trochę, że już nie dojdzie..

MaRtUsSsS12

Daga pisze...

mam wielki problem poniewaz nie pamietam starego emailu wogole i nie wiem co mam zrobic prosze pomuszcie mi pliska ;)