piątek, 21 listopada 2008

KONKURS

Poniewaz wiele osob uwaza , ze ubrania z nowego sklepu Philosophy sa sliczne ale bardzo drogie postanowilam zorganizowac konkurs dla superstar w ktorym wygrac mozna 25 stardollarow. Nagroda jest jedna i jest warunek- stardollary z nagrody musza zostac wydane na ubranie lub ubrania ze sklepu Philosophy. Osoba, ktora wygra bedzie zaprezentowana w tym ubraniu na blogu.

Zasady: Stardollary wygra ten, kto tutaj w tym temacie w komentarzach (nie przysylajcie maili) napisze dlaczego to wlasnie on powinien te stardollary dostac- czyli nalezy mnie przekonac ze to wy najbardziej chcecie ciuszek z Philosophy. Licze na oryginalnosc i kreatywnosc:)

O udzial w konkursie prosze osoby, ktore nie sa superstar kazdego miesiaca, wiec jesli masz superstar co miesiac to daj szanse innym :)

Odbior nagrody: wrzucacie cos do bazaru za 25 + 1 std prowizji a ja to kupie

Powodzenia! Rozwiazanie wieczorem!

79 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bardzo chciałabym wygrać ponieważ te ciuszki są naprawde śliczne, a nigdy nie będzie mnie na nie stać:(

Asho13

Anonimowy pisze...

ja nie mam pieniędzy wogule żyje z 1 stardoll na dzięń prosze o to w stardollu jestm julaik

Anonimowy pisze...

ja mam superstar ale ni co miesiąc i co to w ogóle jest to 95 stardolarów na miesiąc!? Kupię coś do apartamenciku, kilka (nawet nie kilkanascie) ciuszkow i cos dla twarzy medoll i to wszystko... bardzo bym chciała dostać te stardolary na bluzkę i rajstopy z Philosopy a zostało mi tylko 3$

Anonimowy pisze...

ja mam superstar ale ni co miesiąc i co to w ogóle jest to 95 stardolarów na miesiąc!? Kupię coś do apartamenciku, kilka (nawet nie kilkanascie) ciuszkow i cos dla twarzy medoll i to wszystko... bardzo bym chciała dostać te stardolary na bluzkę i rajstopy z Philosopy a zostało mi tylko 3$

pumcio1213 *

Anonimowy pisze...

chym... ja bym chciała wygrać te stardollary, ponieważ naprwde fajne są te ciuszki no ale niestety trzeba troche stardollarów na nie wydać...
Niedługo mam zamiar doładowć sobie ss, ale pewnie nie kupie tych ciuchów bo kase wolałabym wydać na np. HB ;)
Więc pewnie kupie coś dopiero wtedy kiedy będzie na nie promocja (jeżeli wogóle będzie xd)
Pozdrawiam ;*
Karolina187 (na sd)

Anonimowy pisze...

Niedawno zostałam superstar kupiłam sobie ciuchy hb i kilka rzeczy do apartamentu. Na koncie mam tylko 1 stardolara a więc nie stać mnie na te piękne ciuchy z nowego sklepu. Konta już chyba sobie więcej nie doładuje bo mnie nie stać. A tak a propo konkursu napiszę coś o sobie. Mam 12 lat lubię słuchać muzyki. Twojego bloga czytam od początku istnienia. Odwiedż mnie na Stardoll
mój nick to kacper14.13. Aha przypomniałam sobie kiedyś już mnie odwiedziłaś bo miałam sukienkę za doładowanie. Niestety już ktoś kupił ją u mnie.

asmelle.pl pisze...

Jestem asmelle.pl. Chciałabym wygrać te stardollary, ponieważ lubię być oryginalna, wyjątkowa, nietuzinkowa - tak jak ubrania Philosophy. Ubrania z tego sklepu są masakralnie drogie - mnie na nie nie stać. Podkreślam, że kilka ciuszków padło mi w oko i chciałabym je mieć. Niestety, nie stać mnie na nie, bo mam masę innych wydatków (typu prezenty z konkursów) i jeśli tylko uzbieram kilka stardollarów - natychmiast je wydaje. Nie ma to nic wspólnego z rozrzutnością - po prostu zwycięzcy konkursów, które organizowałam w swoich starych klubach (które już nie istnieją) ponad pół roku temu zgłaszają się po nagrody, jakich wcześniej nie chcieli. W moim przypadku nie jest to coś w stylu "Po prostu muszę mieć te ciuchy", "Te ciuszki są śliczne, ale nigdy nie będzie mnie na nie stać" czy "Nie jestem Superstar co miesiąc, tylko od święta, lubię Twój blog (choć ja naprawdę go lubię), jesteś super, dzisiaj widziałam czerwony samolot i kocham Tokio Hotel, a mój piesek wabi się Ares, ja i tak lubię szkołę, dlatego wybierz mnie - kupię tylko najładniejsze ciuchy!". W moim przypadku to jest zupełnie inna beczka: siła wyższa i zmienność zdania niektórych osób. Moim marzeniem jest to wygrać, ale nawet na to nie liczę... Bo dlaczego akurat mam być to ja, a nie jakiśtam anonim? Jestem zwykłą, bezkształtną osóbką - z marzeniem, by mieć jakiś fajny, modny ciuszek. Wiem, że to nie brzmi wiarygodnie, ale większość doładowań, które miałam (a nie było ich dużo) były prezentami. Mam nadzieję, że przeczytasz to dokładnie i, być może, wygram ten konkurs. Z poważaniem asmelle.pl

Anonimowy pisze...

Chciałabym wygrać, ponieważ:
- te ciuchy są boskie
- uwielbiam tworzyć jakieś wymyślne zestawy i łączyć je z różnymi dodatkami
- uwielbiam kupować nowe ciuchy ;)
- te sukienki pasują do kilku moich rzeczy i już mniej-więcej mam plan co z nimi zrobić
- ubrania z tego sklepu są przeokropnie drogie, a ja mam zaplanowane inne zakupy. :)


tofik95. (razem z tą kropką ;))

Anonimowy pisze...

bardzo zależy mi na tej nagrodzie , ponieważ jeszcze nigdy nie wygralam w żadnym konkursie a nidługo nie będę już superstar więc było by super wygrać ten konkurs

zanessa89

Anonimowy pisze...

ja gdybym wygrała ten konkurs do bym sobie doładowała konto :) bo ostatnio sie zastanawiam. Nigdy w życiu jeszcze żadnego konkursu nie wygrałam i chciała bym żeby to był ten 1 raz. A te ciuszki są piękne!

Anonimowy pisze...

ja gdybym wygrała ten konkurs do bym sobie doładowała konto :) bo ostatnio sie zastanawiam. Nigdy w życiu jeszcze żadnego konkursu nie wygrałam i chciała bym żeby to był ten 1 raz. A te ciuszki są piękne!


Jakby co to pisała Lu_Sia :]

Anonimowy pisze...

Hm.. chciałabym dostać te dollary ponieważ widze jak wszyscy mają fajne ciuszki a ja nie :( nie mogę doładowywać a mam tylko 1 dollar dlatego chcialam by dostać...
martysiua

STARDOLL -Ploteczki,Neweski,Pomoce,Style pisze...

podspodem pisala martysia69

Anonimowy pisze...

Ma zabawa na Stardollu trwa od dni dwudziestu paru.
Śliczne ciuszki i buciki. Na wirtualną urodę różne triki.
Słodkie topy, sukieneczki, na torebkach kokardeczki.
Wszystko piękne, kolorowe aż zaprząta całą głowę.
Tylko ciągle tego mało..coś nowego by się przydało!
I tu nowy sklepik się pojawia! :)
Gdy ogląda się te cuda aż z wrażenia dech zapiera.
Zwiewne suknie koktajlowe i ubrania bajkowe.
I już w podskokach lecę do kasy cała szczęśliwa, że wszystko zaraz wrzucę do szafy...
lecz moje szczęście przerywa fakt, że na jedną sukienkę musiałabym sprzedać bucików ze dwadzieścia par :(
Jeśli wierszyk Ci się spodoba to będę rada jak moja szafa po szale zakupów ;)

Pozdrawiam
Ir.mina

Anonimowy pisze...

Bardzo chciałabym wygrać ponieważ strasznie podobają mi się te ubranka a szczególnie Velvet Bow Babydoll dress- na nią wydałabym wygraną. Niestety nie mogę sobie pozwolić na kupno tych ubrań ponieważ pieniądze ze superstara przeznaczam na meble i ubrania z przeceny, często nie starcza mi tych pieniędzy na te podstawowe funkcje.Niestety jak brakuje mi stardolarów i wyznaczam coś na starbazarze to muszę czekać latami aż coś zarobię dlatego chciałabym wygrać te pieniądze,żeby móc pozwolić sobie na jeden ciuszek za dużo kaski.

gwizdus_

Anonimowy pisze...

Nie napisze jak inni ( podde mną ) że mnie nie stać czy coś, bo stać ale wiecie ja kasą w domu nie żądze i ss jestem pierwszy raz. ;]
Chciałabym wygrać ponieważ ciuchy są świetne takie inne.. Według mnie.
Niestety na taki wydatek pozwolić sobie nie moge.. chociaż mam wiele upatrzonyc ubrań z tego sklepu. Za 25 sd. to ja kupię kilka ciuchów a tu tylko jedeen. Jest drogo i dlatego nie kupuję... Bo mam rodzinę i wolę zostawić pieniądze na czarna godzinę niz ''wypuszczać'' je w sieć.


Dzięki i pozdrawiam mój nick to OktawCia__

ps. jak ktoś ma coś wystawić na sb jak nie jest SS.? przecież si nie da.;/

Gollumowa^^ pisze...

Wow Ir.mina..
Nie będę kłamać, że jestem kól i oridżinal.
Niedługo kończy mi się SuperStar i nie zapowiada się, abym w najbliższym czasie miała kasę na doładowanie[chyba, że znajdzie się dobra duszyczka.].. jestem mało oryginalna - ciuchy zazwyczaj z manekina biorę. nie mam dobrego wyczucia gustu. nie jestem lepsza od innych. a jednak postanowiłam wziąć udział.. dlaczego? w sumie sama nie wiem.. może dlatego, że jest tam parę ciuchów z których chciałabym choć jeden? przez chwilę poczuć jak to jest mieć `TEN ciuch, który kiedyś będzie zapewne poszukiwany na StarBaazarze`.. ktoś się spyta... to po co wydawałaś kasę na projekty, żeby je sprzedać? bo się sprzedawały.. ale niestety coraz więcej społeczności kupuje tylko u Keiry-V, Gabisi9 i innych VIP`ów, niesprzedane ciuchy zostały.
Nie mam zbyt wielkich szans i chyba niespecjalnie przekonałam kogo kolwiek jak chcę, ale przy okazji mogłam wyrazić swoje zdanie. :D

Powerpuffka pisze...

Hmm.. Sama nie wiem, dlaczego chciałabym wygrać te stardolary. Na pewno dlatego, że jak każdy - lubię wygrywać. Kolejnym powodem, dla którego chcę je wygrać jest to, że bardzo podoba mi się sukienka Squin coś tam Tiulle Dress. Nie wiem, czy wiesz o którą mi chodzi ale to jest ta z prawej - czarwona z czarnym. Kosztuje ona chyba 28$ no a ja mam "aż" 3$. Wiem, że niektórzy mają mniej no ale coż. Szczerze mówiąc prawie wszystkie rzeczy z tego sklepu bardzo mi się podobają. No ale niewiątpliwie to na tej jednej mi najbardziej zależy. Superstar jestem co miesiąc no ale los chciał, że niedawno - kilka dni przed powstaniem sklepu wydałam wszystkie stardolary na hot buys i inne rzeczy. Dlaczego to ja powinnam wygrać - sama nie wiem. Nie jestem osobą, która pisze o sobie w samych superlatywach. Załóżmy, że napiszę, że nie będzie mnie nigdy stać czy może bo jestem najlepsza, mam 1sd na dzień. Nie wiem który z tych argumentów najbardziej do ciebie przemówi. Nie wiem, czy w ogóle któryś z tych. Seryjnie bardzo zależy mi na tych stardolarach no i na sukience. Sama nie wiem dlaczego akurat ta jest tą, której pożądam najbardziej. Po prostu "wpadła mi w oko". Jest także w moim stylu. Jest oryginalna i ze względu na cenę na pewno nie za wiele osób będzie ją miało. Oczywiście bardzo chciałabym zaliczyć się do tego elitarnego grona posiadaczy tej cudnej sukienki z Philosophy. Nie wiem czy argumenty typu "Nie mam kasy na doładowanie no i mam tylko 1$ dziennie" - skoro nie są ss to nie mogą nic wystawić w starbazarku no i co za tym idzie - nie możesz od nich nic kupić. Nie wiem co jeszcze powinnam zawrzeć w tym komentarzu by udało mi się wygrać ten konkurs. Swoją drogą nigdy nie wygrałam konkursu na stardoll'u bądź o nim. Nie mówią już o konkursach organizowanych przez ciebie. Zazwyczaj wygrywają je osoby, które są znajomymi bądź rodziną organizatorek konkursów np. basiaw [organizatorka konku] jako zwyciężczynie podaje karolciaw [jej siostra]- nie były to dokładnie takie nicki!! Mam nadzieję, że sprawiedliwie wyłonisz zwycięzce [jasne, że chciałabym, żebym to była ja]. Mam nadzieję, że nie na darmo to pisałam no i chociaż przeczytasz i zastanowisz się nad argumentami przedstawionymi w tym oto komentarzu. Koniec xD [mój nick - powerpuffka]

Anonimowy pisze...

Chciałabym wygrac ten konkurs jak każda inna osoba pisząca tu ;]
Powód:
Ktoś włamał mi się na konto i wydał calutką kasę. Nie mam nic na koncie i czekam na potwierdzenie maila ;[
Więc kasy brak ( jak narazie nie doładuje konta bo, tuż po doładowaniu się ktoś wkradł), a sukienki są śliczne
Już teraz jest 19 komentarzy, więc logicznie myśląc mam tylko 1/19 szansy na wygraną ale piszę, bo to raczej nie zaszkodzi ;]

Rubinek

Anonimowy pisze...

Hey!
Wychodzi na to że oryginalna na pewno nie będę, bo napiszę bardzo krótko, bez wierszowania i innych rzeczy..
Po prostu chciałabym wygrać, bo w tym miesiącu postanowiłam, że pierwszy i ostatni raz podładowuję sobie konto..
A ten nowy sklep jest po prostu wspaniały!!! W konkursie bierze udział dużo osób, więc zrozumiem jeśli nie uda mi się wygrać, ale spróbować na pewno warto ;)

Piper_Chris (mój nick) ;)

Anonimowy pisze...

Super farmer sukienkę miał;) I ja ją też chcę:)Ta sukienka ze sklepu jest:) I ja i ja o:) Pomyśl pomyśl ile radości mi ona przybędzie;)

Zaśpiewaj sobie:) tak lepiej brzmi;)

Filemon_565 to mój nick:)

Blonde_ pisze...

bardzo chciałabym wygrać, ponieważ to konto nie jest tak bardzo rozwinięte ;/ i mam bardzo mało ciuchów, a nie mówiąc już o tych firmowych np. DKNY lub właśnie Philosophy ;( Ciuchy sa masakralnie drogie, a więc gdyby nie ten konkurs raczej bym ich nie kupiła ;)
emma-watson123

Anonimowy pisze...

Bardzo chciałabym wygrać nagrode ponieważ kupiłabym 1 pare butów oraz sukienke ubrałabym się i zrobiła pokój :D:D mogłabym do tej sukienki dodać duzo różnych ubran tak jak Isabela.Arci robi :D:D wyglądałabym wspaniale i napewno zgłosiła sie do jakiegos konkursu :):)

Zosia44

weronika2505199 pisze...

Chcę wygrać te ciuchy (ten konkurs) bo niby kto by nie chciał?? Wiem, że to niezbyt przekonująca wypowiedź, ale nic innego nie wymyślę.

Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom konkurs (sobie w szczególności)
weronika2505199 .

Anonimowy pisze...

Chcę wygrać ten konkurs ponieważ:
-Niewiele osób stać na doładowanie i nie mogą sobie pozwolić na aż tak drogie ubrania.
-Chcę być oryginalna bo niewiele osób kupi tak drogie ubrania.
-Jeśli bym wygrała te 25$ to bym dołożyła trochę swoich $ i kupiła bym przecudną sukienkę za 28.
modelka.96

Anonimowy pisze...

Ir.mina ułożyła świetny wierszyk! Naprawdę jest super. Inni też podali świetne argumenty więc trudno będzie ich przebić więc, nie wiem czy próbować, bo po za tym nigdy nie wygrałam żadnego konkursu! Te ciuchy są masakrycznie drogie a pieniądze z doładowania wydałam jak jeszcze tego sklepu nie było, a zresztą nikt nie zapowiadał tego sklepu. Tak to odłożyłabym trochę kasy. Super byłoby wygrać taki konkurs i obkupić swoją MeDoll w najnowsze ciuchy z najnowszego sklepu. Przynajmniej nie nudziłabym się na stardoll'u tak jak ostatnio. Ciągle się tylko loguje, patrze czy nie mam jakichś wiadomości. I znowu się wylogowywuje. Jeszcze gdyby chociaż jakieś wiadomości przychodziły to bysię przynajmniej trochę poczytało.:D To ja już kończę i mam nadzieje, że przeczytasz mój komentarz!!:)

oOKatieOo
Pozdrawiam!

Magdalena pisze...

Dlaczego ja? Ponieważ uwielbiam modę, a Alberta Feretti jest z jedą z moich ulubionych projektantek pret-a-porter. Jej projekty są niezwykłe, niby romantyczne, ale takie... z pazurem;) Niestety nie mogę mieć jeszcze oryginałów (może kiedyś...), ale dzięki tobie mogłabym mieć chociaż ich wirtualną namiastkę. Mówiąc krótko - spełniłabyś moje marzenia:))
Buziaki
Yen425

Anonimowy pisze...

Hmmm nie będę pisać, zę to jest "moje największe marzenie", bo tak nie jest. Moim pragnieniem jest praca w teatrze tańca. Lubię stardoll, bo mogę oderwać się od wszystkiego i być gwiazdą ! Sklep "Philosophy" właśnie z tym mi się kojarzy. To nowa, szalona filozofia Alberty! Chciałabym mieć coś z tego sklepu, bo styl wyraża nas samych. Nie mogę sobie pozwolić na doładowania, ale chcę bawić się dalej.

LillyRose96

Anonimowy pisze...

Ja jestem superstar tylko raz na jakiś czas (nie stać mnie żebym była cały rok i więcej - trzeba nazywać rzeczy po imieniu). Chciałabym wygrać te stardollary, ponieważ te ubrania są SUPER!
Ostatnio na stardollu wszystko drożeje i nikogo na to nie stać. Rzeczy ze sklepu Philosophy są śliczne, jednak one również kosztują dużo, ale są takie śliczne! Lecz ciągle mam mało stardollarów:(
Basia-Avril

Anonimowy pisze...

Heej, ja z innej beczki.. ;P
W sklepie EVIL PANDA. Są rzeczy które były jakieś półtora roku temu na sd mam na myśli te t-shirty blimey tartan jacket, tutu... idoru cherry skirt. To0 juz BYLO jak wiele innych rzeczy ;/ stardoll nie ma juz pomyslow? ;/

Anonimowy pisze...

Wiec, powinnam wygrac bo te ciuszki sa po prostu sliczne. Ale to nie tylko dlatego takze dlatego ze mam wlasny styl wieze w siebie i chyba tyle;) Nie musze wygrywac nawet jesli nie mam doladowania co miesiac(bo nie mam) ale mi zalezy:)powodzenia dla innych;)

Anonimowy pisze...

Wiec, powinnam wygrac bo te ciuszki sa po prostu sliczne. Ale to nie tylko dlatego takze dlatego ze mam wlasny styl wieze w siebie i chyba tyle;) Nie musze wygrywac nawet jesli nie mam doladowania co miesiac(bo nie mam) ale mi zalezy:)powodzenia dla innych;)

Anonimowy pisze...

Wiec, powinnam wygrac bo te ciuszki sa po prostu sliczne. Ale to nie tylko dlatego takze dlatego ze mam wlasny styl wieze w siebie i chyba tyle;) Nie musze wygrywac nawet jesli nie mam doladowania co miesiac(bo nie mam) ale mi zalezy:)powodzenia dla innych;)

to wyzej tez napisalam ale zapomnialam nicku
star11_9

Anonimowy pisze...

Bardzo podobają mi się te ciuszki, mam superstar i wiem, że mogę sobie doładować konto, ale problem polega na tym, że mam jeszcze 100 dni, bo kupowałam prawie codziennie, kupowałam byle co, żeby tylko moja szafa i apartament się zapełniły, teraz próbuje sprzedać część ciuszków, ale nikt ich nie chce kupić, dostaje 1 SD na dzień ale jakbym chciała kupić sobie jakiś ciuszek to musiała bym czekać aż około 20 dni, a to jest bez sensu. Dlatego właśnie chciała bym wygrać ten konkurs i zafundować mojej MeeDoll coś odjazdowego, a te ciuszki są nie wiadomo dlaczego tak drogie, ale bardzo mi się podobają...( nawet w wiadomości prosiłam użytkowników, żeby coś kupili i prośby przyjmowali, ale SD mi nie przybyło) Jeśli nie wygram, nie będzie mi przykro, przecież nie każdy wygrywa. Jeśli nie wygram to trudno, najwyżej nie będę mieć tych ciuszków.Jeśli wygram będę szczęśliwa i pozwolę sobie na jakiś ciuszek. POdoba mi się Sequin pencil dress i velvet bob babydoll dress, szkoda, że jak nie wygram to nie będę mogła jej mieć, ale i tak się cieszę, że mogłam napisać to co myślę.

Mój nick na stardoll to:
MarysiaRadosz

Anonimowy pisze...

oryginalność i kreatywność? no, to trzymajcie kapelusze, bo możemy wylądować daleko stąd, jak mawiał Kurt Vonnegut.
dlaczego powinnam wygrać ten konkurs? cóż, nie sądzę, aby dla kogokolwiek nie było to oczywiste. wygrać powinnam, albowiem jestem lejdi, a lejdi jest najlepsza z najlepszych, ot!
poza tym, lejdi jest starą babą, którą trzeba przekonać, że ta dzisiejsza młodzież nie jest taka do końca zła, a wręczenie lejdi 25 sd na pewno bardzo by poprawiło jej opinię o współczesnej młodzieży :)
ponadto, lejdi jest kobietą pracującą, w pocie czoła haruje na chleb i orzeszki, wspierając kapitalizm-kanibalizm i nie mogąc nawet wyjść na siusiu. w związku z powyższym dobrym pomysłem byłoby dać lejdi coś ZA DARMO, żeby przekonała się, że nie wszystko w życiu wymaga pracy i wyrzeczeń.
oznajmiam ponadto, iż w najbliższym czasie nie będę mogła kupić sobie ss, gdyż całą wypłatę wydałam na rzeczy następujące: tabletki "yasmin", opakowania 2, płyn do soczewek, 400 ml, fryzjer, wizyta 1, farba, refleksy i strzyżenie, gorset czerwono-czarny, sztuk 1, pończochy czarne do paska, para 1 (sztuk 2), kanapka z szynką i pesto z kurek, sztuk 1.
a poza tym, lejdi jest po prostu najfajniejsza i już!

to pisałam ja - lady_dmq

Anonimowy pisze...

ale bzdury niektórzy piszą. Aż żal mi czytać. W ogóle zauważyłam, że 90% z powyższych komentarzy stosuje autoponiżanie typu "jestem zwykłą, przeciętną myszką, moje cichy nie są ładne :<". Hahaha!
Co do mnie to owszem miło by było mieć chociażby tą niebieską sukienkę philosophy ale rozdzielam świat rzeczywisty od stardollowego i nie będę piszczeć, że są to super CiUsZki i muszę je mieć, ani płakać, że mieć ich nie mogę.

pozdrawiam ;D

Anonimowy pisze...

Hej ! myślę,że to ja powinnam wygrać ten konkurs i to nie dlatego że nie mam kasy itp. ale dlatego ,że uważam że jeśli trafia sie taka okazja musze z niej skorzystać. To fajny konkurs można wygrać kase na świetne ciuchy które są na dodatek drogie . Więc skoro można dostać te 25 $ zawsze można spróbować ;]

Anonimowy pisze...

a zapomnaiłam się podpisać domi_miaa

Anonimowy pisze...

Ani też specjalnie wydawać 11 złotych żeby zdobyć wirtualną szmatkę.
Jak coś to nie biorę udziału w konkursie.
Mam dzisiaj dzień buntu i musiałam wyrazić swoje zdanie. ot co! :D

Anonimowy pisze...

Ani też specjalnie wydawać 11 złotych żeby zdobyć wirtualną szmatkę.
Jak coś to nie biorę udziału w konkursie.
Mam dzisiaj dzień buntu i musiałam wyrazić swoje zdanie. ot co! :D

Anonimowy pisze...

a ja krótko, zwięźle i na temat: ciuszki są śliczne, ale w tej chwili mój budżet wynosi 5$. i lubię się wyróżniać - z pewnością niedużo osób kupi te ciuszki ze względu na ich dość wygórowaną cenę.
PS.mam wykupione członkostwo ss, ale nie ładuję się systematycznie :)

Anonimowy pisze...

Hm...ja generalnie pazerna kasę nie jestem, ale z tymi ciuszkami to naprawdę trochę przegięli ;/ Wiem, że to jest kolekcja znanej i drogiej projektantki, ale przecież stardoll to tylko zabawa internetowa :(Ale do rzeczy, napisałaś, że oceniasz kreatywność, więc pokusiłam się o napisanie wierszyka :)Oto on:
Na stardoll świetna jest zabawa, jednak strona ta, to droga sprawa, drogie meble, bluzki, buty,
Czy ta strona ma atuty?
Gdzie nie spojrzysz cena wielka,
Toż dla graczy to udręka!
W sklepie jednym jest sukienka,
Taką właśnie ma Marzenka!
Lecz mnie nie stać na nią, bo,
2 monety mam, ot co!
To przesada moim zdaniem,
Zamiast zająć się zniżaniem,
To ten Stardoll wciąż podnosi,
Ceny rosną, a świat prosi:
Mój adminie, mój kochany,
Czemuż taki jesteś?
Swe nadzieje pokładamy,
W zmianę twego czynu wreszcie.
Bo my tu zbankrutujemy i ze stardoll odejdziemy :)
Wena mnie naszła :P Pozdro:*
loooooolcia14

dominisia_kiss pisze...

Już sporo osób się wypowiedziało, wiem też że inne wypowiedzi są lepsze do moich, ale powiem dlaczego chciałabym wygrać te 25$: Ciuszki pochodzą z jednej najlepszej kolekcji stardolla i jak innym podobają mi się i gdy mama doładowywała mi konto na komórce kwotą 100 zł napewno bym je sobie kupiła bez wygranej, ale 95$ na jeden miesiąc to troszkę zamało ;(.
Bardzo chciałabym mieć choć 3 rzeczy z tej kolekcji ale nie mam kasy a ceny tych ciuchów są bardzo zawyrzone, a szkoda bo i stardoll na tym nie zarobi. Doładowywać konta co miesiąc raczej nie bedę mogła bo są też inne wydatki i wydając pieniądze na ss zmarnowałabym pracę rodziców.Krótko mówiąc, tak jak inni chciałabym wygrać ;]

dominisia_kiss

Julita Kuriata pisze...

"Filozofia" mnie rajcuje,
cudne łaszki produkuje.
Nie stać mnie i innych też,
choć każdy z pewnością chciałby je mieć!
Aga konkurs organizuje,
co mi tam, myślę: SPRÓBUJĘ!
Talentu raczej nie mam,
ale wszystko z siebie dam xDD
I to mnie wcale nie dziwi,
że ludzie są tacy chciwi ;p
wszyscy się pozgłaszali,
bo fioła na punkcie kasy podostawali =)
25 Stardollarówdo wygrania jest,
TO ZE STRONY AGI WSPANIAŁY GEST!!!
Inna nie nie jestem, pazerność - owszem,
Ale miliona przy sobie nie noszę xDD
Te wypociny napisała StAroLlFanKa: JulitQa93

Anonimowy pisze...

Hmm... Dlaczego ja? Nie wiem xD. Może po prostu b. bym chciała mieć jakąś przyjemnośc (wreszcze) ze stardolla. Po za tym superstar byłam raz, kiedyś. No dovra, nie biadole xD

Anonimowy pisze...

uważam , że powinnam dostać to 25 SD , bo jestem gwiazdą drugi raz , i ktoś ukradł mi moje stardollary . a, że bardzo podobają mi się ubrania ze sklepu Phllosophy chciałabym mieć przynajmiej buty z tego sklepu . ; (
A tu są powody , dlaczego chciałabym mieć przynajmniej jeden ciuch z tego cudownego sklepu ;
* są tam śliczne , a przede wszystkim oryginalne ubranka , a ja takie uwielbiam .
* piękna jest kolorystyka tych ciuszków , taka jaką uwielbiam .
* jestem oszczędna , i mam na swoim koncie 20 SD , lecz nie chcę ich wszystkich wydawać, a bardzo chciałabym sobie kupić jakiś nowy , modny ciuch .

wiem , że nie wygram , bo nigdy w żadnym konkursie nie zwyciężyłam , ale cóż . . .

natexx96

Anonimowy pisze...

mam pytanie do Was ;
niektóre z Was mają cenne DKNY za 2 SD . jak to zrobiłyście ? ; (

Anonimowy pisze...

Hmm .. Może nie mam stylu, moze nie zasługuję na nagrodę, ale sie staram - i jak dla mnie to właśnie sie liczy ... Może mam tendencję do nadużywania trzech kropek ale się staram ... oh pardon znowu! Khe khe ! Moze nie umiem pisać poemów, ale sie staram ! Dlatego postaram sie wygrać ten konkurs i zadziwić wszystkich, że ja też potrafię wygrać ! Potrafię ! I tym optymistycznym akcentem koncze ten poemat, co go nie można nazwać poematem i licze że ten komentarz nie zniknie jak kamfora w bezdrożach Internetu ... Może nie mam szczęscie, ale może tym razem ono sie do mnie uśmiechnie - do normalnej dziewczyny która sie nie chwali ze jest oryginalna ale przyznaje się do własnych słabości - i może dlatego mam mały, choć malutki płomyczek nadziei, że ktoś spojrzy na ten post miłym okiem a nie wyśle mu krzywusa ... . Bo ten post jest jakiś inny - pozwólcie ze choc raz sie pochwale - on jest po prostu oryginalny - a tak właściwie nie pisze go normalna dziewczyna - bo ja właściwie patrząc na inne komentarze tutaj to ja jestem nienormalna ... Ale za to jedyna w swoim rodzaju (a przynajmniej mnie tak sie zdaje - nie poiadam siostry bliźniaczki - no chyba ze nic o niej nie wiem, a dowiem się za pięc lat gdy bedzie chciala przejać władze nad swiatem).. uff .. ale sie rozpisałam, nakropkowałam i w ogóle i w szczegole ! Mam nadzieję ze doczytal to ktos do konca i ze choc jedna osoba określiła ten post mianem zaszczytnym CUD MIÓD ULTRAMARYNA ! Bo sttraciłam na niego dużo czasu i szkoda by bylo gdyby się zmarnował. Taaa . Ale teraz to naprawdę naprawdę koniec - skonczyla mi się wena !~

POZDRAWIAM

Fioonnaa - zjawisko paranormalne na tym mniej więcej normalnym świecie

PS
Z góry przepraszam za błędy ale mam nadzieję ze zrozumiesz to co tu nabazgroiłam - przeciez nie pisze po chinsku ...


Chyba ...

Anonimowy pisze...

Aguś to tak: Po pierwsze bida w tym kraju jak cholera a konwalia jakoś musi dbac o gwiazdorski imidz. No heelooł. Po drugie to ja jestem tu kól i ordzinal xD I to MNIE się to należy. Po trzecie: nie pracuje więc jestem skazana na łaske rodziców co do Ss. A te skąpe maupy mi nie chcą dawać kasy na stardola. I jak tutaj życ?


Princessa Konfalia(kropka)19 xD

Anonimowy pisze...

Hmm.Dlaczego ja?
Może dlatego że jestem osobą orginalną która uważa że te ubrania w połączeniu z innymi w innym stylu mogły by dać świetny efekt.Ponieważ ten sklep jest orginalny ja też jestem orginalna.Lubie mieszać różne style lubie nowości i wyznania.
Ubrania te są bardzio drogie i niestety z 95 stardollarów miesięcznie i tego jednego na dzień ewentualnie góra 20 z baazaru nieda sie kupić za dużo.Bardzo chciałabym wygrać ten konkurs nie wiem czy mi się to uda.W końcu jestem jedną z wileu osób które sie o to starają i każda z nich ma swoje zdanie dlaczego akurat ona czy moje jest wystarczające by wygrać?Nie wiem.Ale mam taką nadzieję.

Anakonda1900

Anonimowy pisze...

Bede szczera mam 6 stardolarow i bardzo krutko tutaj konto nie mam ciuchow rare stardych DN=KNY czy HB i jesli chce sie z kims wymienic to za co ????
Od trzech dni jestem menadzerem clubu hellp i chialam przyjaciulke wspomuc organizujac konkurs w krurym nagrodal byl by prezent za ok 7 8 st. najwiecej ale nie dlugo wchodzi nawa kolekcja HB ja niemam jeszcze wszystkich DKNY a chce pomuc przyjaciulce!!!!!v
I co zostane bez kasy !!!

MOJ LOGIN TO GABKA09

Anonimowy pisze...

Jestem ashi96 chciałabym te sd ponieważ ciuchy z tego sklepu są prestiżowe a także ciekawie wykonane!
sukienki są bardzo kreatywnie wykonane a spodnie ( chyba jedne) są po prostu boskie!

Anonimowy pisze...

ja nie jestem superstar co miesiac tylko co 6 mieciecy bo co tyle mam mozliwosc wyslac sms . te ciuchy sa naprawde ladne i drogie, chcialabym je kupic tylko ze mam za malo pieniedzy.
a nawet wiem co kupic juz bo mam ciuchy ktore by mi do nich pasowaly. jesli dam rade cie przekonac o bedzie super bo nie lubie patrzec na innych szafy w poruwnaniu do mojej:(
lajla94kke

Anonimowy pisze...

napewno wygra ktoś z wierszykiem więc juz nie warto się fatygować ;(

Anonimowy pisze...

wejdzcie sobie na konto : jollyagi . ta to dopiero ma szczescie :-( tez bym tak chciala

jestem princespolo

Anonimowy pisze...

Ja chciałabym dostać te 25 SD na ubrania z tego sklepu, ponieważ spodobała mi się w nim śliczna bluzka i marzę o niej, ale niestety nie stać mnie na nią. W ogóle ubrania w tym sklepie są bardzo oryginalne i chciałabym, aby moja medollka mogła sie w nich zaprezentować :)

Mój nick: Sannndi

Anonimowy pisze...

a mi się nie podobają wierszyki i refleksyjne wypociny, bo są sztuczne !

Anonimowy pisze...

Uważam że to ja powinnam wygrać, bo...
...ubrania z Philosophy będą doskonałymi "narzędziami" w mej dłoni. Mogę nimi stworzyć ciekawą kreację. Są zgodne z moją "filozofią mody" - ciekawym fasonem, oryginalnością, ale i ponadczasowością. Dlatego chcę wygrać - by móc puścić wodzę fantazji.
Sama jestem dosyć melancholijną nastolatką. Inspiruje mnie muzyka The Beatles, Oasis czy Blur. Na pozór żyję normalnie, choć często zamykam się w swoim świecie.
Na koniec pozdrawiam wszystkich czytelników i życzę powodzenia.
StrangeSuzy (nick ze Stardoll)

Anonimowy pisze...

do gabka09 ...


co za ortografia xD
Radzę, wziąć słonik do ręki :)


pozdrawiam, tuusia

Anonimowy pisze...

* słownik xd

tuusia

Anonimowy pisze...

Chciałabym wygrać, bo kocham ten styl, ciuszki z philosophy są naprawdę wymarzone... i piękne, jeżeli mogłabym mieć chociaż jedną sukienkę tę śliczną czarno-czerwoną (te 3 sd bym dopłaciła ze swoich małych 6 sd xD) byłabym naprawdę szczęśliwa... wiem, że jest tyle osób, które chciałyby mieć te ciuchy na stardoll i wiem, że z pewnością nie zostanę wybrana, jednak pragnę chociaż mieć tę nadzieję. Tylko nadzieja jest ważna zwłaszcza dla tych pechowców, do których należę. Bynajmniej nie będę się teraz tutaj podlizywać ( oczywiście proszę aby inni uczestnicy się nie obrazili) i pisała o tym blogu, jeżeli będę pisała o jego zaletach to w innych komentarzach. Mam nadzieję, że mój komentarz zostanie chociaż przeczytany i to będzie już dla mnie coś, bo co więcej może pragnąc artystka od czytania przez innych jej myśli. Nie myślcie, że jestem dziwna... nie co dzień, dzisiaj mam akurat taką melancholię i piszę z serca, chyba teraz powędruję w zacisze mego biurka i napiszę kilka wierszy, czasem mi się to zdarza...
Carminqa

Voyage pisze...

czemu chcę wygrać, pytasz?
a ja ci odpowiadam:
marzeniem moim jest wygrać,
bo nigdy nic nie wygrałam,
marzę też o kolekcji,
co słońcem mnie oświeci,
bym weselszą się stała- tak, chcę wygrać,
mam już kilka rzeczy z tej cennej kolekcji, ale, czemu wygrać chce pytasz?
bo to jest moje marzenie, bo to cel mój niezmienny, bo to moje pragnienie, coś do czego dążę, to po prostu marzenie

to miał być wiersz jesli sie nie udał to sorry a jesli udał to sie ciesze

Anonimowy pisze...

Chciałabym (pewnie że każdy chce) wygrać te stardollary. Ubrania pochodzące z tego sklepu są naprawde świetne. Stardollary dostaje wtedy gdy przedłużam sobie konto superstar. Mój starbazar nie radzi sobie najlepiej i nie moge zarobić sobie na te śliczne ubranka. Nie moge pozwolić sobie na co tygodniowe doładywanie. Te ubrania są drogie i tlatego chciałabym, chciałabym wygrać ten konkurs ponieważ ubrania z tego sklepu są naprawde boskie.

Anonimowy pisze...

chciałabym wygrać bo te ciuchy są ładne,i chciałam sobie kupić nowe i jakbym wygrała no to bym sobie kupiła chociaż 1 sukienkę,albo bluzeczkę,bo mnie nie stać na kupienie nawet na bluzkę,jak bym chciała sobie kupić to bym musiała czekać aż 10 dni a w 10 dni no to dostanę 10 sd.
Na stardoll: Flower_62 :)

Anonimowy pisze...

Nie będę oryginalna, i powiem, że chciałabym kupić sobie te ciuszki, poonieważ nie stać mnie na nie, a one same są przepiękne. Chciałabym ta kaskę wydać właśnie na nie, bo są bardzo niepowtarzalne, choć tak drogie, to wydaje mi się, że warto. Nawet, gdybym miała 25 stardollarów, to pewnie nie wydałabym ich na te ubrania, ponieważ bardziej zależy mi na fajnym zaprezentowaniu się z apartamentem i ciuchami. Co prawda sukienki i ciuchy są prześliczne, to pewnie nie wielu na nie stać, bo naprawdę są to masakryczne ceny. Mam nadzieję, że będzie w końcu przecena niedługo, a ta cena jest tylko na początek ;] Ciuszki te jednak mają coś takiego w sobie, że chce się krzyczeć ,,Ja chcę to mieć, Ja chcę to mieć.!'' Są wyjątkowe, troszkę awangardowe z nutką fantazji a ja takie lubię ;] ;D

Philoshopy prezentuje całkiem nowy styl, który jest naprawdę piękny.
shuer detal, rulfe i silk tiule szczególnie mnie zaciekawiły. Oprócz tego oczywiście bardzo szykowne i modne spodenki w kratę.
Jeśli jest możliwość konkursu na st do sklepu Philoshopy zgłaszam się oczywiście.! Zależy mi na nagrodzie na te ubranka. ;*

lady-jonas

Anonimowy pisze...

oczywiscie so one dosyc drogie .... ale rownierz mnie nie stac i co z tego ze mam fajy apartamnet i medoll i wyglodam na bogato ale coz.... wcale bogata nie jestem dostaje 1 st. na dzien i to wszystko jestem osobo ktora powinna dostac te strdolary poniewarz jestem osobo kreatywno wiedzoco czego chce w zyciu i ma swoj wlasny originalny styl tak jak ty agamng !!!!!

Anonimowy pisze...

ps. nie podpisalam sie jestem MalinaMiss90 serio SWEET lalka

Anonimowy pisze...

Z ciekawości chciałam przeczytać wasze wypowiedzi. Wg mnie stardoll to bardzo ciekawa stronka, daje nam wiele możliwości, mnie osobiście bardzo podoba się ta strona, choć jak zresztą wszytko po pewnym czasie staje się nudne, ale często do tego wracamy. Konto na stardoll mam niedługo. Założyłam je w te wakacje. Staram się jak najlepiej wykorzystywać moje stardolary. Kilka osób pisze, że ma comiesięczne doładowanie, ale na nic temu komuś nie starcza. Wiem rozumiem was, bo tak jest zawsze dostajesz palec, a oczekujesz całej ręki, ale zastanówcie się, czy warto mieć wszystko na wyciągnięcie ręki, wtedy ta gra staje się nudna, kupujecie wszystko co chcecie, bo na to macie- czy to jest gra warta świeczki??? Nie lepiej postarać się dokonać czegoś co osiągnęli inni z takim ułatwieniem, a ty bez niego np: odkładać stardolce i kupować to na co zbieraliście.... Może i trudniej, ale potem to daje większą satysfakcję..... Osobiście, ani razu nie doładowałam konta, też posługuję się tylko stardolcami z jednego dnia(chodzi mi o 1stardolar za dzień) i jakoś mało mnie to przeszkadza, mam zamiar doładować sobie konto, ale nie co miesiąc raz i wydać rozsądnie..... Oczywiście ja wszystko rozumiem- wasze poglądy itp, po prostu wyraziłam tylko swoje zdanie. Powodzenia, życzę wam w konkursie. Mój nick na stardoll to Vanessa07777.....:)

Anonimowy pisze...

Cześć jestem Pettrusska widziałam w tym sklepie fajne butki i spudniczkę narazie się rozkręcam ale będzie lepiej są tam piękne bluzeczki a zwłaszcza taka czerwona

Anonimowy pisze...

Cześć.Chciałabym wygrać ten konkurs ponieważ lubię takie ubrania jak w Philosophy.Lubię łączyć sukienki,i w Philosophy jest własnie sukienka,która jest mi potrzebna.Lubię być oryginalna,dlatego tworzę zestawy.Zaispirowała mnie książęca moda księżnej Diany.Sprawdz moją stardoll mój nick to Diana.princess

Anonimowy pisze...

Wisz co? Te komentarze są takie trochę dziwne. Nie będę pisała, że Twój blog jest super, że mam 1 stardollar, że superstar doładowuję co 2 lata itp. Tak jakoś spróbować mi się zachciało xD Tak na prawdę, to kupiłam już sobie sukienkę i bluzkę z Philosophy, bo ciuchy są na maxa w moim stylu. Nie zależy mi za bardzo na tych 25 stardollarach. Mogę coś tam sprzedać w Starbazaarze, ale jakoś tak mi szkoda. Tak przywiązałam się do tych rzeczy, że mi trudno... Nie interesują mnie HB ani żadne RARE czy stare DKNY. Po prostu ubieram się w rzeczy, które mi się podobają. Myślę, że z Philosophy właśnie tak jest. Jak zobaczyłam ciuchy byłam wniebowzięta, ale gdy spojrzałam na cenę trochę się przestraszyłam. I co? Wydałam 40$ na ciuchy z Philosophy xD Dobra, dobra kończę moją rozpiskę, tak na serio, to nie wiem po, co to pisałam xD Może nie miałam nic do roboty xD A poza tym chciałam zapytać, jak zamierzasz zapłacić za nagrodę, bo jestem ciekawa xD Chyba przez starbazaar?? :)
Nie, nie jestem kreatywna, jak się poszczęści, to się poszczęści, ale musisz przyznać, że mój komentarz jest mało zachwycający xD Pozdrawiam serdecznie!

na stardollu jestem dominikadomcia

Anonimowy pisze...

ja chciałabym wyponieważ zgłaszam sie do bardzo wielu konkursów wszystkich jakie zobacze i tylko 1 do tej pory wygrałam i to mnie martwi a tak się staram:(a 25 sd potrzebne jest mi na sukienke z Philosopy bo teraz kolekcjonuję rózne sukienki:)i nieproszę o wybranie mnie bo pewnie i tak niewygram i podziwiam cię bo masz naprawdę swietne pomysły przychodzę tu codzienne:)
jestem xXxAmAnDuLkAxXx

Małgorzata Plichtowska pisze...

jedna notka na tym blogu
http://www.prawiewszystko-stardoll.blogspot.com/
zdecydowanie za bardzo przypomina twoja :/

Anonimowy pisze...

Ja mam zero bo manownx ukradła mi konto i zmieniła mi adresy e-mail i nie dostaję 1 st na dzień.
Więc bardzo bym chciała.
Kupiłabym sobie jakąś fajną sukienkę czy coś.
Sama byś mogła wybrać co chcesz kupić.
Ja chyba w grudniu nie będę ss za dużo już kasy poszło.
A tak w ogóle to jestem superstar tylko czasami.
Kupiłabym sobie jakąś fajną sukienkę [mogłabyś mi doradzić, bo na pewno nie mogłabym się zdecydować.

Qlenaa

[ na stardoll ]

Anonimowy pisze...

Chciałabym wygrać te star dolary dlatego że mam tylko kilka a te ubranka są prześliczne-ale bardzo drogie no niestety mam tylko 5$ - ale to za mało żeby kupić takie Prześliczne ciuszki ....Prosze o pomoc w kupieniu tych ciuczków ,PROSZE ... Mój nick to NiCola1998r jeszcze raz proszę

Anonimowy pisze...

Bo tak. ;)


Kochana890

Anonimowy pisze...

Chciałabym wygrać te star dolary dlatego że mam tylko kilka a te ubranka są prześliczne-ale bardzo drogie no niestety mam tylko 5$ - ale to za mało żeby kupić takie Prześliczne ciuszki ....Prosze o pomoc w kupieniu tych ciuczków ,PROSZE ... Mój nick to NiCola1998r jeszcze raz proszę

Anonimowy pisze...

hej coś tu jest źle bo jeśli ktoś niejest superstar to niemoże nic sprzedawać w starbazarze co nie a ty napisałaś że ten kto niejest superstar to ma brac udział niewiem czy mnie zrozumiałaś jak nie to pisz na stardoll

..kajusia..

dido10 pisze...

hciałabym wygrać ten konkurs poniewar jestem bardzo orginalna i robie scenerie z moimi ciuchami jeśli jesteś na stardolu a przypuszczam że jesteś to dam cię do tylu sceneri ile bę dziesz chciała (od 1 do 10) i jak masz kluby to się wpisze do wszystkich chyba że będzie ich tak dużo że nie będe mogła, wpisze się do twojej księgi gość i zkomentuje album i starblog. A jak będziesz bardzo chciała to kupie coś do 5 stardolarów ze twojego star bazaru
jak wygram to ci podam ci wtedy strone gdzie odrazu jesteś superstar bez płacenie!!!