wtorek, 25 listopada 2008

WSZYSTKO JEST MOZLIWE



Od jakiegos czasu panuje szal na zielona dluga sukienke w kolorze limonki. Ludzie sprzedaja ja za szalone sumy, czasem nawet za czlonkostwo superstar. Jeszcze niedawno nie wiadomo bylo do kogo tak naprawde trafil mail z 4 sukienkami do wyboru, bo sukienki znajdowaly sie w apartamencie osob, ktore konto zalozone mialy dwa tygodnie temu lub nawet w 2007 roku. Jednak , ze na Stardoll wszystko jest mozliwe i jak widac niektorzy kombinuja ile sie da zeby taka sukienke jednak otrzymac znalazl sie sposob na maila. Nie wiem czy dziala to dla nie superstar , napewno dziala dla superstar. A oto krotka instrukcja:
1 Tworzymy nowy adres e-mail, na onecie, interii, hotmail, yahoo...
2 Wchodzimy w "moje konto" na stardoll lub w korone jak widac na obrazku.
3 Po prawej stronie mamy miejsce na adress e-mail i nad adresem powinno byc napisane potwierdzony, wykasowujemy ten adres i w jego miejsce wpisujemy nowy (ten utworzony na onecie czy hotmail albo jeszcze gdzies indziej) wpisujemy haslo i wybieramy zapisz zmiany
4 Teraz powinien pojawic sie obrazek nr. 2 - Nie potwierdiles swojego adresu e-mail itd
5 Wchodzimy na swoj stary e-mail, ktory byl na stardoll zanim wpisalismy ten nowo utworzony
i powinnismy dostac mail od stardoll zeby potwierdzic ze ma nastapic zmiana na nowy e-mail, po kliknieciu w link pojawia sie obrazek nr 3
6 Nastepnie wchodzimy w nowy e-mail -ten na ktory zmienilismy nasz e-mail na stardoll i tam powinien byc e-mail od stardoll zeby go zweryfikowac . Po otwarciu maila i wcisnieciu linku dostajemy obrazek 4
7 Teraz na nowym mailu czekamy na maila z 4 sukienkami, powinno to zajac ok 24 godzin.


Wszystko jest opisane najprosciej jak sie da wiec prosze o nie pytanie mnie na stardoll o bardziej szczegolowe instrukcje albo dlaczego nie dostalem maila itd, bo to juz nie zalezy ode mnie


P.S. Co sie stanie z darmowym 1 std dziennie jesli zmienie e-mail? Jesli potwierdzisz nowy e-mail to dostaniesz 1 std dziennie tak jak wczesniej

30 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Super dzieki za informacje wlasnie zmienilam maila czekam az przysla na stary abym potwierdzila
pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

po jakim czasie przyjdzie wiadomość potwierdzająca?

Anonimowy pisze...

ale fajnie spróbuję tak ;D


pumcio1213

Agnefis pisze...

Jeny, jak super. Własnie czekam na wiadomośc xD

Claudia pisze...

Ja na razie czekam :)

Anonimowy pisze...

dzięki :* wszystko zrobiłam teraz czekam na wiadomość
Dead_Iron

Anonimowy pisze...

Nie minęło nawet pół godziny, i sprzedałam tę zieloną za 30 sd ;))

Anonimowy pisze...

SUPERRRR ! A juz mialam szukac tej sukienki zielonej u kogos... :) barbie225

Anonimowy pisze...

pomocy! zmieniam maila na nowego i wyswietla mi ze mam go potwierdzonego.dlaczego tak mam? Help!

karo199 pisze...

Działa, właśnie dostałam e-mail :)

natexx96 pisze...

mi się nie pojawiły te sukienki , samo okno , że mail potwierdzony . . .
;((

Anonimowy pisze...

A na o2 mozna?

Anonimowy pisze...

hej, chciałabym ci cos przesłać -> screena stardoll ale tu mi nie wchodzi.. mogę na GG? napisz do mnie na 12467598

Anonimowy pisze...

ej, a czy muszę mieć 1szy e-mail potwierdzony??

palisie

Anonimowy pisze...

Ale ja to coś, że e-mail zostanie potwierdzony zaraz dostałam na tego nowego maila i co dalej na tym starym nic nie mam nic nie dziala ;(

Anonimowy pisze...

A ja czekam aż mi na stary email przyjdzie ten potwierdzający zmianę;/ Napisałam do admina, bo wydaje mi się, że za długo nie dochodzi ;) Może on coś zaradzi ;D
Przy okazji gratuluję super bloga ;)

Anonimowy pisze...

u mnie to samo dostalam 2 wiadomosci na nowego maila zeby potwierdzic i zweryfikowac a na starego nic nie przyszlo;/na nowego jak narazie wiadomsoci o sukience tez nie ma... zostaje tylko czekac

Anonimowy pisze...

ej nie przychodzi mi ta wiadomość na żadny e-mail choć wysłałam zaraz jak był dodany post.....
błagam pomocy nie chce stracić tego 1 stardolara na dzień bo praktycznie z tego sie utrzymuję
mój nick dominika_rokick

Anonimowy pisze...

hej dziewczyny, moze to dziwne ale nie moge sie w tym polapac;/;/ czy ktos moglby mi napisac na stardoll i jakos jasniej mi napisac, plz bede wdzieczna, moj nick to lunka_4

Anonimowy pisze...

ja tak samo...;/ nie dochodzi mi ten e-mail..;/

MaRtUsSsS12

Anonimowy pisze...

ej co się stało jak wpisałam ten e-mail mój nowy w to okienko to potem wchodze do mojego apartamentu i nic nie ma! cały czas jest takie białe i żadnego mebelka ani dolki ani tych do przesuwania! a wchodziłam na moje drugie konto i wszytsko było ok (tam własnie nie wysylalam tego drugiego emaila). co ja mam zrobić? tyle straciłam na to konto i nie chce jego stracić! Przebolałabym nawet strate 1$ dziennie bo e-mail mi nie przychodzi na nową skrzynkę a na starą nie znam kompletnie już chasła bo było to 2 lata temu ale nie chce żeby cały czas było takie białe w moim apartamencie! Pomocy!


pumcio1213

Anonimowy pisze...

u mnie na razie zgodnie z planem :D teraz czekam na maila :D dzięki strasznie :)


camaieu7

natexx96 pisze...

ej , odpowie mi ktoś , czemu żadne sukienki mi nie przyszły ? tylko po prostu , że został potwierdzony i tyle ? ; (

Anonimowy pisze...

yeah! udało się mam wszystkie 4 za 0$! Dzięki za info :**

Anonimowy pisze...

normalnie kocham cie mam wszystkie te suknie za darmo jupi!!!!!!

Anonimowy pisze...

Niechce mi się załadowac a wysłałam i wszystko było w porządku ale go niedostałam co jest?

enamella pisze...

ehh. ale mail z sukienkami przychodzi chyba tylko raz... ;/
przynajmnjej w moim przypadku.

dodzia80 pisze...

ja tak zrobilam i teraz nie mam 1 sd na dzien i tak juz od 4 dni.co ja mam zrobic.niech ktos mi pomoze

Anonimowy pisze...

DZIAŁA!! Jupi sprzedałam tę sukienke w pół godziny za 50 st! ;))

paulakociara

Anonimowy pisze...

Super!!!