piątek, 21 listopada 2008

ROZWIAZANIE KONKURSU

Witam wszystkich :) Nie spodziewalam sie az takiego odzewu- ponad 70 komentarzy, ale to super, bo widac ze konkursy na blogu sie rozkrecaja...Ale do rzeczy. Czytalam i czytalam wasze uzasadnienia dlaczego to wlasnie wy powinniscie te 25 std dostac i zdecydowalam sie je przyznac osobie , ktorej post wyroznil sie sposrod innych i bardzo mi sie spodobal. Wygrywa wiec Ir.mina !! Wrzuc prosze cos do bazaru za 25+ 1 prowizji. Ale to nie wszystko. Nagroda miala byc jedna lecz zauwazylam rowiez 4 inne komentarze , ktore byly oryginalne i kreatywne hehe! lady_dmq , loooooolcia14 , JulitQa93 i konwalia.19 otrzymuja po 10 std - czyli wrzucacie cos za 10+1 !!! Gratulacje

17 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Jeju dzięki :**
Już cuś wrzucam :)

Anonimowy pisze...

P.S. loooooolcia14 :D oczywiście znów brak podpisu :D

Anonimowy pisze...

Dziękuje ślicznie :)
Bardzo się cieszę, że wygrałam biorąc pod uwagę, że wzięłam udział w takim konkursie po raz pierwszy.
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

wiedziałam,że wygra ktoś z wierszykiem!bo inne osoby niemają takich tealentów chciaz tez by chciały wygrac ale co ja mam do gadania tak jest i koniec xXxAmAnDuLkAxXx

Anonimowy pisze...

nie wygraly tylko osoby z wierszykiem poczytaj sobie komentarze, ja uwazam ze te co wygraly to zasluzyly . Choc szkoda ze ja nie wygralam ale moze nastepnym razem :)

Anonimowy pisze...

Dzięki wielkie XD Szacun XD
Już wystawiłam :D :D :D
Wybierz sobie którąs z tych rzeczy ^^

Princessa Konfalia(kropka)19

Anonimowy pisze...

trudno było być orginalnym a tu prosze chałowy wierszyk i już nagroda

Anonimowy pisze...

czemu zawsze komus cos nie pasuje? jak wy nie wygracie to odrazu foch i leca jakies durne komentarze. Ci co wygrali zasluzyli
xkiniax :)

Anonimowy pisze...

nie, no lepiej bylo narzekac jak to zle na stardoll i ze zyjecie za 1 std na dzien i za to dostac nagrode za uzalanie sie?
xkinix

Voyage pisze...

nie rozumiem cie- jej komentarz nie był tak dobry jak mój PO DRUGIE TO nie czytasz niczego co do ciebie pisze maili, wiadomosci z czata i wgóle!

natexx96 pisze...

gratuluję . ^^

Julita Kuriata pisze...

Jeej!! jesteś wspaniała!! Już coś wrzucam xDD

Julita Kuriata pisze...

PS. jak coś wrzuciłam dwie rzeczy: kapelusz i czarne baleriny (na wypadek, gdybyś któreś z nich miała)

Anonimowy pisze...

Gratulacje, przede wszystkim dla Ir.miny bo ułożyła świetny wierszyk. Od razu wiedziałam że wygra!!!

oOKatieOo

Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

dzięki, dzięki ^^
miła niespodzianka dla przeziębionej i zmęczonej po pracy lejdi ^^

Anonimowy pisze...

Gratulacje.
Justyna-96

Dyzia21 pisze...

Gratuluję!