czwartek, 6 listopada 2008

"SPRAWIEDLIWOSC"


Oto i potwierdzenie mojego narzekania w mailu o pierwszej sukience, poniewaz jak widac i tym razem Stardoll mial maila dzieki ktoremu majac czlonkostwo wykupione na kilka miesiecy z gory sukienke mozna dostac za darmo, no ale po co wysylac takiego maila jak mozna wyslac wiadomosc w ktorej najpierw trzeba wykupic stradollary. Mysle, ze moze gdyby Stardoll nie byl tak chciwy to nawet lepiej wyszedlby na tych sukienkach. Poza ty wydaje mi sie, ze coraz mniej osob nabiera sie na ich maile, poniewaz strasznie ciezko jest znalezc kolejne sukienki w bazarze. Fioletowo - rozowej szukam juz od tygodnia i nic.
Screen zapożyczony z bloga cioci_wiedzmy poniewaz takiej wiadomosci nie dostalam

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

agamng ja ją widziałam w trzech bazarach tylko że nie jestem ss to nie kupiłam ale jak bym była to napewno bym ci sprzedała.

Supcio97

Anonimowy pisze...

Graficy się jak widać trochę rozleniwili.Trochę nijaka sukienka.

Jolanniz

Anonimowy pisze...

wiecie co myśle? że jak ktoś ma kupić superstara to kupi bez względu na tą szmatę.

Dead_Iron

Anonimowy pisze...

Mogliby się jakoś bardziej postarać. Taka "zwykła" ta sukienka...
Gabisss_11

Anonimowy pisze...

ja jóż pare razy widziałam ta fioletowo różową sama ją kupiłam za 2 sd a pozatym niektorym sie to oplaca np jak właśnie mają sobie doładować konto i dostali meila to beda miec darmową sukienke

Anonimowy pisze...

Uwaga na Superstar_free kradnie konta

SLAWEKFILD7

Anonimowy pisze...

hej, ja szukam tej sukienki, chetnie ją kupię. Moj nick na stardoll - barbie225