wtorek, 11 listopada 2008

PASEK DKNY


Weszlam sobie dzis do apartamentu jednej dziewczyny i zobaczylam pasek DKNY, juz myslalam, ze moze w koncu pojawila sie nowa kolekcja poniewaz dotad takiego paska nie widzialam. Nowej kolekcji niestety jeszcze nie ma ale mam nadzieje, ze bedzie w listopadzie lub grudniu , znalazlam za to ten pasek w wyszukiwarce z DKNY. Nie widzialam go wczesniej, bo wchodzilam tylko do sklepu w ktorym nie jest dostepny. Jesli ktos rowniez jest niezbyt rozgarniety (jak ja , hehe!) i przez jakies 3 miesiace nie mial pojecia o jego istnieniu to zapraszam do wyszukiwarki ;)

20 komentarzy:

Anonimowy pisze...

też go nie zauważyłam wcześniej ...

Anonimowy pisze...

ja tez...hmm...kiedy będą nowe DKNY ja juz sie nastawiłam na nie we wrześniu a tu nadal ich nie ma :/ napisze do admina może odbowie :)

Zosia44

Anonimowy pisze...

ja jez go mam zobaczcie ;)



olakom59b

Anonimowy pisze...

Mam ten pasek od poczatku i jest tetz torebka , :)

Anonimowy pisze...

ja go już wcześniej zauważyłam. myślałam że już tworzą nową, bo ta różowa z trzeciego piętra czasami nie chce się wczytać

LillyRose96

Anonimowy pisze...

Jest jeszcze taka żółta torebka z DKNY tylko w wyszukiwarce

Klaudia ` pisze...

hej :D
Czytam tego bloga od wczoraj przeczytalam wszystkie posty :P

Mam konto na sardoll klauka06 :D
Zaprszam a o do paska.. to hm... niezauwazylam go nigdy :P

A taka dziewczyna powiedziala mi ,zebym se konto na ss doladowala dopiero na koniec listopada bo bedzie wyprz. w dkny poniewaz nowa kolekcja bedzie :D

Anonimowy pisze...

podobala mi sie kolekcja dkny autumn winter 2008 i mam nadzieje ze bedzie w starplaza..

GrRoxy

Anonimowy pisze...

myśle że będzie wyprz. pod koniec tego miesiąca :)

PS-mam nadzieję xD

Anonimowy pisze...

i jeszcze jest opaska na głowe za 2 $ DKNY w wyszukiwarce

laurusia96 pisze...

pasek już widziałam wcześniej ;]

laurusia96 pisze...

pasek już widziałam wcześniej ;]

Anonimowy pisze...

http://farm3.static.flickr.com/2344/2240529397_90e1b7b885.jpg

chyba takie będą kolejne ciuchy DKNY ;)

Anonimowy pisze...

wiecie jest jeszcze opaska taka czarna fajnie :)

Ciocia Wiedźma pisze...

ja widziałam ten pasek, ale to dlatego że zawsze wchodzę w wyszukiwarkę, a bardzo rzadko do sklepów:P

Anonimowy pisze...

jest HOT BUYS nie dla SUPERstar i tylko za 5 $ radzę kupić, bo później pewnie podrożeje. Jest ze sklepu NEW LOOK. Dostępny tylko w wyszukiwarce.
SCREEN: http://i33.tinypic.com/33ms76s.jpg
Nie wiem czy da się kupić bo mam teraz za mało SD.
LillyRose96

Anonimowy pisze...

ga, fajnie bylo z czacikiem, moze wrocimy do tego?? A a propos poszukuje skrzydel i mam wyprzedaz w starbazaar, chcetnie negocjuje;):):)

Anonimowy pisze...

(do prowadzącej bloga)

ejj to ty jestes agamng???

jesli tak to zaakceptuj mnie na syardollu

jestem pretty_women_2

Anonimowy pisze...

(do prowadzącej bloga)

ejj to ty jestes agamng???

jesli tak to zaakceptuj mnie na syardollu

jestem pretty_women_2

Anonimowy pisze...

przetøumaczysz mi to bo mi to ktos podeslal i nie wiem co to znaczy. proszé.
750 stardollars mı kazanmak istiyorsun?Eğer istiyorsan şunları yap:
1.Bu mesajı kop****.
2.20 kişiye yolla.
3.Hesabıma gir.
4.Hediye kodu bölümüne "dollsalstar" yaz.
5.F11'e tıkla.
6.Çıkış yap.
7.Tekrar gir.
8.Me-Doll bölümünden bebeğini değiştir.
9.Tekrar çıkış yap.
10.Tekrar giriş yap.
11.750 stardollars cebinde