niedziela, 30 listopada 2008

PRZESADA


Okazuje sie, ze ksiega dzieki ktorej mozna dostac sie do zamku dziala tylko dla tych ktorzy mieszkaja w Wielkiej Brytanii i maja brytyjskie ip. Zmiana kraju na Wielka Brytanie nie pomaga- tak bylo tylko z dwoma pierwszymi prezentami z zamku i widocznie stardoll zorientowal sie ze wszyscy zaczeli "oszukiwac" wiec zablokowal zamek dla wszystkich. Dzisiejszym giftem sa takie ciastka. Na blogu cioci_wiedzmy jest lista brytyjskich ip przez ktore mozna wejsc na stardoll jednak nie pokazuje mi sie apartament, wyswietla sie napis, ze nalezy cos zainstalowac.Jesli komus jednak uda sie wejsc niech napisze jak to zrobil w komentarzach:)

19 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jak to dzisiejszym prezentem?
znaczy się tym prezentem w zamku?

Anonimowy pisze...

Hej! Mam pytanie co do postu o tytule "KALENDARZ ADWENTOWY" czy ten kalendarz sam pojawi się w moim apartamencie? czy trzeba go gdzieś kupić? a jeśli tak to gdzie?
Prosze o odpowiedź!!!

Anonimowy pisze...

Hej! Msm pytanie co do tego adwentowego kalendarza! Czy owy klaendarz sam pojawi się w moim apartamęcie? czy bede musiała go gdzieś kupić? Czekam na odpowiedź! [odpowiedzi możecie pisać w wiadomościach na stardoll mój profil to -> black_Diam0nd] Pozdrawiam i z góry dzięuje!

Anonimowy pisze...

Ej, to nie fair! Dyskryminacja! Dlaczego nie zrobili tego dla wszystkich, byłoby dobrze i już! Dlaczego stardoll nie może odpuścić i wszystkim dawać darmówki? Jestem wściekła >.<

Anonimowy pisze...

Witam! Mój nick na Stardoll to Dziewczyna99. Od jakiegoś czasu nie mogę wejść do swojego apartamentu na stardoll ;/ Pojawia mi się, że nie mam zainstalowanego czegoś tam. Ale jak to instaluje to i tak apartament sie nie pojawia. Czy może wiesz dlaczego tak jest? Z góry dzięki!
Dziewczyna99
P.s: możesz odpisać na e-maila- dominikarybak@buziaczek.pl

gy!be pisze...

No i be. Chcę ciastek!

Nawiasem, założyłam nowego bloga.
http://fashion-regime.blogspot.com/
Może ktoś zechce odwiedzić?

Anonimowy pisze...

black coś tam ->
masz tutaj link do tego kalendarza ...

http://www.stardoll.com/pl/magazine/calendar/

Czikita00 pisze...

A gdzie się dostaje te ciastka?

fdsfds pisze...

o co chodzi z blogiem cioci_wiedzmy ona tam nic takiego nie ma.

Anonimowy pisze...

żeby zobaczyć kalendarz zaloguj się i wejdź tu: http://www.stardoll.com/pl/magazine/calendar/


LillyRose96

Anonimowy pisze...

mi niestety też po zmianie ip nie pokazuje apartament ;/
Ale plakat z Drak'em & Josh'em mam xD
loooooolcia14

Anonimowy pisze...

No ładnie ;/ Rzeczywiście przesada...
A tak przy okazji:
Mam bardzo dziwny problem ;(
Nie przyszła mi wiadomość potwierdzająca jak niedawno zmieniałam e-mail. Zmieniłam go jak agamng napisała o tych sukienkach. Minęło już kupe czasu, przepadają stardollary, pisałam do admina w tej sprawie ale nie rozumiał bo nie mają polskiego tłumacza (więcej na moim blogu) i tak to się ciągnie.... A próbowałam kilka razy wysyłać drugą ale nie da rady... ktoś zna jakiś sposób?? Ktoś pomoże :/?

Ciocia Wiedźma pisze...

i tu się supcio97 mylisz. Lista jest. Tylko trzeba dokładnie i ze zrozumieniem czytać posty

Anonimowy pisze...

Niech każdy z was pisze do stardoll że nas dyskryminują, bo prezenty są tylko dla ludzi z Wielkiej Brytanii! Może wtedy jak by dużo osób napisało to by to zmienili.

Anonimowy pisze...

nie no, co to ma byc?! Polacy i inni obcokrajowcy są dyskryminowani! A mi tak się podobała ta pateraz z ciasteczkami... niestety, stardoll nie jest tolerancyjny! Tylko nie wiem czemu anglicy lub ci z USA sa lepsi? Gdzieś już czytałam, że gdyby mieli się utrzymywac z kasy od brytyjczyków i amerykanów, dawno by zbankrutowali!


zbulwersowana diddlussia_kiss

natexx96 pisze...

napisała bym im coś , ale niestety ,
aż tak dobra z englisza nie jestem . ; d

Anonimowy pisze...

HEJ!w zamku sa jeszcze ciasteczka jak macie kogos bliskiego w Anglii to niech was tam zaloguja i wezma prezent,rozpakuja i zapisza

Anonimowy pisze...

o czym wy piszecie tak wogóle??

Anonimowy pisze...

co do tego zamku stardoll mi napisał że podobnie jak z tym zamkiem że mogą do niego wchodzić tylko ci z wielkiej brytanii to dla polski też takie coś zrobią podobne...