czwartek, 20 listopada 2008

PHILOSOPHY


Wow! Na Stardoll pojawil sie nowy sklep, ktorego wczesniej nie zapowiadano. Ubrania, choc nie w moim stylu, bo jakos za bardzo przypominaja mi kostiumy sa jednymi z ladniej wykonanych. Jest tylko jedna rzecz, ktora nie daje mi spokoju- ceny! Ceny sa wprost powalajace. Moja dollka wirtualnie zemdlała wchodzac do tego butiku ;) Miejmy nadzieje, ze moze Stardoll pomylil sie i jutro obudzimy sie rano a tam ceny do 10 std hehe Nie wiem co o tym myslec ale wyglada na to, ze kolekcja ze sklepu za kilka miesiecy bedzie tak samo pozadana i wiele warta jak 1 kolekcja DKNY na ktora tez niewiele osob moglo sobie pozwolic poniewaz ubrania byly bardzo drogie. Jak dotad kupilam tylko 3 rzeczy, bo reszta srednio mi odpowiada szczegolnie nie podobaja mi sie buty. Jakie jest wasze zdanie?

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Powiem jedno....CHAMSTWO CHAMSTWO CHAMSTWO!!!!No żeby za tą sukienke płacić 28$...Pogieło ich?
Ja mam sukienke za 15 bluzke za 10 i torbe za 8;)
billusia_th

Anonimowy pisze...

Chodzi to to że to są sukienki Alberty Feretti, a ona jest dość droga. Jedna z fajniejszych projektantek, a ceny no cóz...
Trochę przesadzone. Jak zwykle.

Anonimowy pisze...

aaaaa
ja chcę !! a nie jestem SS ;/ wykupi mi ktoś ? xD

Anonimowy pisze...

kupialam wszystko co mi sie podobalo,wydalam 139 $ i sobie doladuje i kiecke skombinuje,oszczedzalam na jakis nowy sklep i gotowe

Anonimowy pisze...

Ceny? o matko..masakra ;//

cornelia380

Magdalena pisze...

Zgadzam sę z anonimem pierwszym:)A ubrania na stardollu... Najbardziej czerwono-czarna sukienka za 28 i parę innych rzeczy, nie powiem, ale Alberta jest z jedną moich ulubionych projektantek pret-a-porter;))
Yen425

Anonimowy pisze...

rzeczy w sklepie śliczne, ale sorry - 30 s$ za nic nie dam

Anonimowy pisze...

Stardoll naprawdę zachowuje się chamsko. 28 SD za jakąś kieckę?! Phi! Mogą sobie tylko pomarzyć!
Justyna-96

Anonimowy pisze...

hmm... Podobaja mi sie dwie sukienki za 28 $ ... Ale za taka cenę ich nie kupię ...


diddlussia_kiss

Anonimowy pisze...

śliczne ciuchy . *__*
jak ja bym chciała je mieć. ; (
nie stać mnie . ; <
natexx96