czwartek, 27 listopada 2008

MAM DOSC!


Mam dosyc problemow technicznych, ktore zdarzaja sie ostatnio na Stardoll. Wystosowalam wiec dzis maila w ktorym opisalam wszystko, co mnie denerwuje. Wczoraj prawie wszystkie apartamenty pokazywaly sie jako biala strona , bo nie chcialy sie ładowac, dzis- moja dollka ma tylko połowe ciała, zniknely moje dekoracje i ubrania z parteru, nie moge otworzyc szafy i zmienic ubrania, co drugi raz apartament pojawia sie jako biala strona, bazar nie dziala, nie moge otworzyc szafy innych, ksiega od prezentow jakos nie przenosi nas juz do zamku...Szczerze powiem, ze mam to gdzies, ze Stardoll ma problemy techniczne- nie interesuje mnie to, bo powinien je juz dawno naprawic. Za co płacimy bedac superstar jesli z niczego nie mozna korzystac? Mam czekac w nieskonczonosc az wezma sie laskawie za te usterki? Powinnam domagac sie dodatkowych 3 dni czlonkostwa za wszystkie uniedogodnienia, bo jest to skandal !

18 komentarzy:

natexx96 pisze...

dokładnie . . .
mi się gwiazda skończyła dziś, a wczoraj wcale się nie ładował stardoll . . . ; /

Anonimowy pisze...

I masz racje! próbowałam przebrać wczoraj swoją DOLLKE i ubranie sie do niej PRZYKLEIŁO!!


misiaku76

Anonimowy pisze...

coz zgadzam sie z toba w 100% bo ja tez nie moge wlaczyc ksiegi.... z teszta nie mam problemu ...

Anonimowy pisze...

tam wszystko działa od początku

dominisia_kiss pisze...

Ja również się z tobą zgadzam. Zapisując lalkę na parterze i wchodząc później na "moją stronę" doll-ka znajduje się na I piętrze. W to co przegrałam doll-ke nie pojawia się na niej po zapisaniu.O kilku błędach napisałam na moim blogu:
http://stardoll-ciekawostkii.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

do dup.y z tym, nic nie da się kur.. włączyć, księga się nie otworzy, w szfie nie ma nic, a buty są podwójnie, macie racje co mamy z tego ze jest superstar, chyba nic bo same usterki na stardoll...

Anonimowy pisze...

to jest nie fair za co my płacimy?! ( ss jestem do jutra )

Anonimowy pisze...

mnie wnerwia to że jak zapisuję lalki w albumie ... to one się nie pokazują ... :<

tuusia

Anonimowy pisze...

zgadzam się ;///

płace te 10.98 zł często aby być superstar przedwczoraj nie mogłam nic zmienic w apartamencie bo miałam białe tło, wczoraj nie mogłam wejść do tego zamku z księgi, dzisiaj też miałam tylko głowę i nogi (o dziwo teraz jest już dobrze)... mam dość ich problemów technicznych dosyć że bulą od nas taką kasę na wirtualne ciuchy i meble to jeszcze mają gdzieś że wszystko się u nich psuje a oni nie raczą tego teraz naprawić. ;/


pumcio1213

Anonimowy pisze...

A mi stardoll nie wchodzi przez Mozille Firefox i muszę przez stare IE

Dyzia21 pisze...

Ja wiem co jest tego prrzyczyną! To te ciągłe zmiany! No i jeszcze 11 pokoik dla SS

Anonimowy pisze...

A mi dzisiaj wogóle stardoll nie wchodził:(

Diablicaaa

Anonimowy pisze...

Żal,mi się od rana nie chce włączyć
księga.

xxxJuleczkaxxx

Anonimowy pisze...

Dziwne.W mnie w bazarku sprzedałam bluzkę za 4 zła w apartamencie jest wywieszka że 29 zł lub wystawiłam parę ubrań na sprzedaż tą są wystawione w apartamencie jakieś zupełnie inne ubrania i za inne ceny. I ta księga też ni działa.Ale w sklepiku w wyszukiwarce są darmowe świąteczne rzeczy na jednym koncie je kupiłam.A na drugim już się nie da.Żal..

Anonimowy pisze...

mi tez przez mozille nie wchodzi. ;/ niedługo mi się kończy superstar i nie wiem czy go przedłużę ;|

Czikita00 pisze...

A mi się nic nie psuje :) Nie jestem SS i nie mam usterek ;pp

Anonimowy pisze...

ja też muszę się z tobą zgodzić ponieważ jakiś miesiąc temu nie chciał mi się apartament włączyć porostu 0 przez duże "Z"

Anonimowy pisze...

Ja też niedawno byłam superstar i jak przeniosłam żeczy ze skowka do apartamentu to wszystko mi poznikało