środa, 19 listopada 2008

BOLERO


Po raz kolejny we wczorajszych nowosciach pojawil sie blad, dotyczy on bolerka. Jak mozna zauwazyc mozemy kupic 2 takie same, wygladaja identycznie maja tylko rozne nazwy- bolero i flower print tank top. Jeszcze wczoraj jedno kosztowalo 5 std i bylo dla wszystkich a drugie 6 std i tylko dla superstar. Blad wkradl sie dlatego ze zamiast bolerka za 6 dla superstar mial pojawic sie zolty top w kwiatki. Po zakupie bolerka zorientowalam sie ze kupilam to ze zla nazwa i napisalam do Stardoll zeby zwrocil mi kase, bo nie chcialam zeby pewnego dnia zmienilo mi sie w ten zolty top. Stardoll odpisal w tempie ekspresowym- jak nigdy chyba po 7 godzinach ze dali mi drugie bolerko a pierwsze sobie zabiora spowrotem. Chwilowo wiec mam 2. Takze sprawdzcie, ktore wy kupiliscie. Dzis oba kosztuja 6 std

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

a mi wczoraj wszystkie ubrania sie zkolonowaly i mialam wszytkie po 2