poniedziałek, 17 listopada 2008

WKURZAJACE REKLAMY




Zauwazylam dzis prawdziwy nawal reklam na Stardoll. Pojawiaja sie doslownie wszedzie!Po wejsciu do przyjaciol wyskakuja na gorze, z boku a nawet w srodku listy. Co jest? Stardoll coraz bardziej potrzebuje pieniedzy, ze pozwala na to wszystko? Zrozumialabym jeszcze reklamy zabawek dla dzieci, gier czy kosmetykow na tradzik ale reklamy o adoptowaniu sierot lub wplacie datkow na weteranow powracajacych z Iraku to chyba lekkie przegiecie, bo w zaden sposob nie sa zwiazane ze strona dla dzieci.

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Z tego co zauważyłam to jesteś bardzo egoistyczna. Napisałaś, że Stardoll reklamuje, żeby wpłacać datki na sieroty, weteranów itp. On chce w ten sposób pomóc. Pomóc innym.

Anonimowy pisze...

A ja nie mam żadnych reklam :/

zgadzam się z "przedmówcą"

palisie

Nika32546 pisze...

A ja się z wami nie zgadzam.
Irak-było sie tam nie pchać. Ale nie. Amerykańcy chcieli pokazać jacy są 'dobrzy'.
Datki na sieroty--->karta kredytowa.
Prosty schemat? A jak nie to uproszczę. Zauważyłam, że to są reklamy po angielsu, więc moejsce, do wpłat jest w ameryce lub coś. Koszt przesyłki-duży, karta kredytowa-12-latka z kartą kredytową??? A po za tym, można wpłacić na polską akcję np.: Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
Proste?
I są tam też reklamy xBox i innych pierd.ł.
_______
Agamng, może pliki cookies Ci się odblokowały?

Anonimowy pisze...

ja tez nie mam tych reklam i zgadzam sie z pierwszym wpisem

Gollumowa^^ pisze...

u mnie filtruje reklamy.

Anonimowy pisze...

Chyba nie wiecie jak takie reklamy dzialaja? Klikacie na banner a za kazde klikniecie Stardoll dostaje jaks tam sume pieniedzy. Sa to male kwoty ale jak na kazda z reklam kliknie 500 tys osob dziennie to Stardoll zarabia niezla kase. I juz widze te miliony osob wplacajacych datki na weteranow albo adoptujacych dzieci po wejsciu na te reklamy. Kazdy zobaczy i tyle a Stardoll sie wzbogaca wiec jak juz robi to taka droga to moglby przynajmniej zmienic reklamy na zwiazane ze strona, bo tak wiekszosc witryn internetowych robi a nie udawac jak to bardzo zalezy mu na losie innych

Anonimowy pisze...

agamng wiesz z ty wszystkim się zgadzam . ale krem na trądzimnie to już nie.wiesz powiedzmy 8-latka się zaloguje i co? wejdzie w reklame kremu na trądzik??

Anonimowy pisze...

agamng wiesz z tym wszystkim co ty mówisz się zgadzam . ale krem na trądzik to już nie.wiesz powiedzmy 8-latka się zaloguje i co? wejdzie w reklame kremu na trądzik??*poprawka mojej poprzedniej wypowiedzi:)

Anonimowy pisze...

do pierwszej wypowiedzi: aga nie jets egoistyczna ... Przecież czy dziecko we wczesnym wieku szkolnym zapłaci na jakąś tam fundację?? Nie, nie ukończyło 18 roku życia! Zgadzam się całkowicie z wypowiedzią Agi ;)
diddlussia_kiss