sobota, 22 listopada 2008

SLICZNE PROJEKTY


Zawsze jak widze t-shirty czy sukienki zaprojektowane przez bardzo uzdolnione osoby na Stardoll to bardzo im zazdroszcze, przede wszystkim cierpliwosci. Niektorzy siedza przez 2 godziny doprowadzajac wszystko do perfekcji. Projekty na screenie pochodza z kolekcji wolfdeweer i uwazam ze sa slodkie oraz na czasie, bo maja akcenty swiateczne. Jej projekty zmieniaja sie co tydzien, obecnie tematem jest kot a w przyszlym tyg najprawdopodobniej beda misie.

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

śliczne ... ja teraz zbieram kase na projekty świąteczne... chcę kupic cos od Keira-V albo od innych tych supcio projektantów ;)


diddlussia_kiss

Anonimowy pisze...

Są śliczne ja nawet niewiem jak można zrobić coś tak pięknego:)
xXxAmAnDuLkAxXx

Anonimowy pisze...

ja kiedys miałam bardzo duzo projektów ale na to trzeba mieć czas

ZOsia44

Anonimowy pisze...

Ja nie mam cierpliwosci ;P Ehh ;) Świetne sa! Male dziela sztuki ;D

Grroxy

Anonimowy pisze...

fajny ten Garfield z bombkami i z misiem ;]

Rubinek ^.^

Anonimowy pisze...

HEy czytam twojego bloga od dawna i mam do ciebie prośbę czy możesz mi wytłumaczyć czego tak się stało??

Grałam w grę Gardening i zdobyłam 188punktów a nie umieścili mnie na liście ?? dlaczego/? mam nawet screen ze mam tylko punktów ;/
mój nic na stardollu to
_ARlets_

Anonimowy pisze...

Hm...ta ma bardzo ładne projekty, ale równie dobre są Keira-V, BombaLolita, xela2, letisba, Honey_Melody, MissPaprika czy crazy199...to praktycznie wszystkie, które są na tej liście najlepszych projektanktek :)
loooooolcia14

Gollumowa^^ pisze...

diddlussia_kiss - na Stardollu są lepsi projektanci niż Keira-V. Fakt, ma śliczne projekty, ale nie najlepsze.
A te projekty.. faktycznie świetne..

Olka pisze...

Pięknie :D
Zapraszam do mnie

www.Stardoll-slawa-moda-przyjaciele-olcia.blogspot.com

Anonimowy pisze...

ej jak zrobić bluzkę, żeby np. wyszła twarz i żeby była tylko jedna, a nie 10?co zaznaczyc?

Anonimowy pisze...

Ja tylko psiaka umiałam na wzór zrobić..xD Tak to nie mam bladego pojęcia jak oni to robią...xDe

Anonimowy pisze...

na youtube jest filimik jak zrobić hello kitty. spróbowałam. męczyłam się 3lub 4 godziny. ale ajk porównałam moje HK z tą co ten filmik zamieściła nie miałabym szans sprzdać tego nawet za 1 sd....
misiaku76

Anonimowy pisze...

Kupiłam sobie 2 koszulki jej projektu. Są urocze ^^


Pozdrawiam .Karola.

Dyzia21 pisze...

Przyznam że kiedyś próbowałam robić projekty różnego rodzaju ale ja nie mam do tego cierpliwości :)

Anonimowy pisze...

Kupiłam wczoraj tą zieloną z Garfieldem.
Tylko że do niczego w mojej szafie nie pasuje, hi, hi ^^

Malpa_wredna