sobota, 22 listopada 2008

SLICZNE PROJEKTY


Zawsze jak widze t-shirty czy sukienki zaprojektowane przez bardzo uzdolnione osoby na Stardoll to bardzo im zazdroszcze, przede wszystkim cierpliwosci. Niektorzy siedza przez 2 godziny doprowadzajac wszystko do perfekcji. Projekty na screenie pochodza z kolekcji wolfdeweer i uwazam ze sa slodkie oraz na czasie, bo maja akcenty swiateczne. Jej projekty zmieniaja sie co tydzien, obecnie tematem jest kot a w przyszlym tyg najprawdopodobniej beda misie.

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

śliczne ... ja teraz zbieram kase na projekty świąteczne... chcę kupic cos od Keira-V albo od innych tych supcio projektantów ;)


diddlussia_kiss

Anonimowy pisze...

Są śliczne ja nawet niewiem jak można zrobić coś tak pięknego:)
xXxAmAnDuLkAxXx

Anonimowy pisze...

ja kiedys miałam bardzo duzo projektów ale na to trzeba mieć czas

ZOsia44

Anonimowy pisze...

Ja nie mam cierpliwosci ;P Ehh ;) Świetne sa! Male dziela sztuki ;D

Grroxy

Anonimowy pisze...

fajny ten Garfield z bombkami i z misiem ;]

Rubinek ^.^

Anonimowy pisze...

HEy czytam twojego bloga od dawna i mam do ciebie prośbę czy możesz mi wytłumaczyć czego tak się stało??

Grałam w grę Gardening i zdobyłam 188punktów a nie umieścili mnie na liście ?? dlaczego/? mam nawet screen ze mam tylko punktów ;/
mój nic na stardollu to
_ARlets_

Anonimowy pisze...

Hm...ta ma bardzo ładne projekty, ale równie dobre są Keira-V, BombaLolita, xela2, letisba, Honey_Melody, MissPaprika czy crazy199...to praktycznie wszystkie, które są na tej liście najlepszych projektanktek :)
loooooolcia14

Gollumowa^^ pisze...

diddlussia_kiss - na Stardollu są lepsi projektanci niż Keira-V. Fakt, ma śliczne projekty, ale nie najlepsze.
A te projekty.. faktycznie świetne..

Olcia pisze...

Pięknie :D
Zapraszam do mnie

www.Stardoll-slawa-moda-przyjaciele-olcia.blogspot.com

Alxsa_Anty_TH pisze...

ej jak zrobić bluzkę, żeby np. wyszła twarz i żeby była tylko jedna, a nie 10?co zaznaczyc?

mOj stardoll ^^ pisze...

Ja tylko psiaka umiałam na wzór zrobić..xD Tak to nie mam bladego pojęcia jak oni to robią...xDe

Anonimowy pisze...

na youtube jest filimik jak zrobić hello kitty. spróbowałam. męczyłam się 3lub 4 godziny. ale ajk porównałam moje HK z tą co ten filmik zamieściła nie miałabym szans sprzdać tego nawet za 1 sd....
misiaku76

Anonimowy pisze...

Kupiłam sobie 2 koszulki jej projektu. Są urocze ^^


Pozdrawiam .Karola.

Dyzia21 pisze...

Przyznam że kiedyś próbowałam robić projekty różnego rodzaju ale ja nie mam do tego cierpliwości :)

Anonimowy pisze...

Kupiłam wczoraj tą zieloną z Garfieldem.
Tylko że do niczego w mojej szafie nie pasuje, hi, hi ^^

Malpa_wredna