niedziela, 23 listopada 2008

KOLEJNA SZANSA - KONKURS


Kolejna szansa na sukienke z Philosophy , tym razem taka jak przedstawiona na zdjeciu. Do wygrania 15 std. Jesli przedstawiona sukienka ci sie nie podoba to nie bierz udzialu w konkursie, bo stardollary z nagrody musza zostac przeznaczone wlasnie na nia.
Zasady: jest to konkurs na najladniejsza okładke albumu na Stardoll. Nalezy ja swietnie przyozdobic i napisac w tym temacie ze jestescie gotowi zebym ja sprawdzila. Mozliwosci sa spore, bo album zostal zmieniony i mozna wykorzystac praktycznie wszystko na tej okładce. Jesli wyrozni sie jedna sposrod wszystkich wtedy zwyciezca zostanie ogloszony jutro wieczorem, jesli ladnych okladek bedzie kilka, wtedy wybiore 3 , wkleje ich screeny na blog i bedziemy glosowac a wyniki beda we wtorek. Prace mozna robic do jutra do 20:00

Powodzenia!

66 komentarzy:

Anonimowy pisze...

zgłaszam się oczywiści nie przyozdabiam albumu bo daaaaaaawno to zrobiłamxD no to mój nick

kizia17

Anonimowy pisze...

zgłaszam się :) napiszę Ci na stardoll żebyś sprawdziła , oki ?? :)


Czikita00

Anonimowy pisze...

oooo jaka ładna chciała bym mie chociaż jedną z tego sklepu żecz ja już zrobiłam okładkę mój profil to Rihanna18818

Anonimowy pisze...

Mój album jest gotowy ;)

Anonimowy pisze...

Ja się zgłaszam :) iiii już :P
Galupik

Anonimowy pisze...

zgłaszam się:)

Filemon_565

Anonimowy pisze...

Ja również się zgłaszam :)
loooooolcia14

karo199 pisze...

Ja też już zrobiłam :)

(okładkę ozdobiłam z przodu i z tyłu)

karo199

Anonimowy pisze...

hejka
ja równiez zrobilam album i sie zglaszam mój nick to pati1599 a i ostatnio malina do mnie napisala do ciebie moze rowniez:)

Anonimowy pisze...

zgłaszam się mój album nazywa się różowy świat zobaczysz dlaczego to mój nick na stardoll


..kajusia..

Blonde_ pisze...

zgłaszam się

emma-watosn123(niedlugo kupię ss)

Anonimowy pisze...

Zglaszam sie (zrobione po dwoch stronach) nick; roxy_me_78

Anonimowy pisze...

Mój już gotowy ;D


pumcio1213

Anonimowy pisze...

zgłaszam się mój nick to NiCola1998r

Anonimowy pisze...

zgłaszam się :)

zanessa89

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się;) Bysia15

Anonimowy pisze...

Zrobiłam... i czekam na wyniczki.. ;)
Pozdrawiam. I gratuluje pomysłu na tak wspaniały blog codziennie tu wpadam .:))


Mój nick to : OktawCia__

( dwie podłogi xD ) ^^

Anonimowy pisze...

zgłaszam sie domi_miaa

Anonimowy pisze...

Ja też ;D
Rubinek

Anonimowy pisze...

starsznie ładna ta sukienka ;) ja się zgłaszam i już się niemoge doczekać wyników mój nick na stardoll to: lavka222
Zycze wszystkim powodzenia :)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się ;]


.Karola.

Anonimowy pisze...

Zrobilam i sie zglaszam! Ta sukienka jest boska! ;*
Melania940

Anonimowy pisze...

ja sie zglaszam :)
nnaattaaa
ale ja mam jesce nie skonczony dam znac jak skoncze

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :)... Mój nick to andziusia9. Pozdrawiam :D

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się do konkursiku.
A reszta czeka w albumiku. ;)
Gorąco do niego zapraszam
A jeśli ci się nie spodoba to serdecznie przepraszam ale taki jest mój gust
Mój nick to OktawCia__ ;)

Anonimowy pisze...

zglaszam sie
Melania940

natexx96 pisze...

zgłaszam się, zaraz ozdobię album .
( :
natexx96

Anonimowy pisze...

zgłaszam się :) na stardoll jestem Riawana

Anonimowy pisze...

zgłaszam się :) napiszę Ci na stardoll żebyś sprawdziła , ok?

Asho13

Anonimowy pisze...

hej; ta sukieneczka jest śliczna ;)
i bardzo bym chciałą ją mieć ;)
Więc się zgłaszm mój nick na stardoll to lavka222
Zycze wszystkim powodzenia ;D

Anonimowy pisze...

zglaszam sie i juz zrobilam moj album:) jutro jest moj ostatni dzien ss:)
moj nick:

star11_9

Anonimowy pisze...

zrobiłam już... mój nick to pau_lusia_13

Ada. pisze...

Zgłaszam się, mój nick to Meggi11
! :-) Okładka już gotowa :))

Ada. pisze...

Zgłaszam się , mój nick to Meggi11 :-) Okładka już gotowa :D

Anonimowy pisze...

Zglaszam sie i zrobilam juz

nnaattaaa

lol pisze...

Więc ja też się zgłoszę :)


Klaudia1210

Eki123 pisze...

Zgłaszam się xD I pozdrawiam :*

Anonimowy pisze...

hm no ja bym się chętnie zgłosiła, ale odkąd jest nowy album to nie mogę go otworzyć :|


camaieu7

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się ^^(mam już zrobiony ;P)

Eska_10

Anonimowy pisze...

Ja się zgłaszam mój nick to klaudia1210, i masz super playliste :)

Anonimowy pisze...

Chciałabym wziąć udział w tym konkursie, ale niestety album mi się nie chce załadować:(

http://stardoll-newsy-moda.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się:) Mój profil to:
karcia1200
Pozdrawiam:*

Anonimowy pisze...

Chętnie kupię tę sukienkę,bardzo mi się podoba.Zgłaszam się do konkursu.
-- bakalidowy --

Anonimowy pisze...

Zrobiłam już. Album gotowy!
Asho13 ^^

Anonimowy pisze...

http://stardoll-super.blogspot.com/

wpadajcie

Anonimowy pisze...

Dobry pomysł miałaś z tym konkursem naprawde SUPER

Zgłaszam się
moja stardoll to:

PAULAsrk

Anonimowy pisze...

ja tesz już jestem gotowa by karolcia5kara

Anonimowy pisze...

Zrobiłam po dwóch stronach ^^
Gotowe xD

Anonimowy pisze...

zglaszam sie pumcia6

Dyzia21 pisze...

Zgłaszam się! Okładka już jest gotowa oczywiście! :P

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się, mój album już jest gotowy.

kasiaczka1993

Anonimowy pisze...

zglaszam sie. jestem jollyagi

natexx96 pisze...

ok , ja już mam gotowe .
natexx96

NegativeCreep pisze...

Ja też się zgłaszam :-)



PS: mój nick to Hedi_1997

Anonimowy pisze...

zglaszam sie moj login to lajla94kke

dominisia_kiss pisze...

Ja też się zgłaszam

nick: dominisia_kiss

Anonimowy pisze...

zgłaszam się !!!
mój nick to ala12341234

Anonimowy pisze...

ja tez się zgłaszam ale wątpie abym wygrala;p nie mam talentu za dużego:)
xXxAmAnDuLkAxXx

Anonimowy pisze...

ja też jeszcze chcę ! proszę !! 00Doda00

Anonimowy pisze...

ja tez sie zglaszam lunka_4

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :) Jula014

Anonimowy pisze...

zgłaszam się ^.^ Jula014

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się, zapraszam do mnie - Fraisea

emka.mirabelka pisze...

Ja powinnam wygrać ponieważ moją kochaną lalkę Dido10 która była superstar jakaś oszustka ją zabrała. Wkradła się zmieniła hasło i adres e-mail. Teraz lalka należy do niej. Dlatego ja założyłam sobie jeszcze to konto i teraz gram na nim. Teraz jestem dostępna pod nazwą: emka.mirabelka. Oczywiście bardzo chce wygrać. Nie mam narazie żadnych cióchów oprócz tych co są za darmo. Poza tym bardzo mi się podoba ta sukienka...

Pozdraziam:
emka.mirabelka

Anonimowy pisze...

podajcie mi jej maila