wtorek, 4 listopada 2008

SZAFY


Co sadzicie o nowych szafach? Powiem, ze zdziwilam sie bardzo widzac je u siebie w apartamencie i nie jestem zadowolona. Zawsze jak wprowadzane zostaja jakies nowosci to musza byc problemy. Szafa otwiera sie z predkoscia ślimaka co juz samo w sobie jest dosc denerwujace, nie wpominajac o tym, ze strzalki do przesuwania wieszakow znajduja sie na samym dole i jesli chce ich uzyc to musze usunac półki i podloge. Nie wiem po co komu te szafy, znow Stardoll chcial cos wymyslic ale mu nie wyszlo.

20 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Popieram Cię Aga. od momentu pojawienia się szaf ani razu się nie przebrałam bo szlag mnie trafia kiedy muszę czekać wieczność zanim się otworzą. w dodatku tych strzałek do przesuwania szukałam z 10 minut

Małgorzata Plichtowska pisze...

mi działa to raczej sprawnie i pomysł mi sie podoba :)

Anonimowy pisze...

mi się podobają szafy i otwierają mi się szybko ale to może dlatego że mam dosyć szybki internet no i nie mam problemu z podłogą bo bo ja mam taka jaka tam była i i nie musze jej przesuwac wiesz o co mi chodzi :)

Anonimowy pisze...

napisz moze o pet shopach

Anonimowy pisze...

Pragnę zauważyć, że to, jak szybko się otwierają szafy nie ma NIC wspólnego z szybkością internetu, a KOMPUTERA, bo to jest we flashu.
A jeśli chodzi o pomysł szaf to gdyby nie to ,że tak się wolno otwierają i to, że te strzałki są tak nisko [musiałam obniżyć podłogę... ;/ a na początku to w ogóle nie mogłam ich znaleźć...;/]to by nie było źle...

Anonimowy pisze...

myślę, że są niepotrzebne, bo nie każdemu pasują one do wnętrza!
np. mojemu bratu
oszpecają tylko apartamencik. miałam takie fajne czachy powieszone i mi się podobało! teraz musze je zdjąć! bo nie pasują....

misiaku76

Anonimowy pisze...

Popieram Twoje zdanie. Te "szafy" to jedno wielkie paskudztwo. Nie miałabym nic przeciwko, jeśli dałoby się wybrać między starą a nową wersją. Jula014

Anonimowy pisze...

Popieram oczywiście.
Oszpecają mi pokój, długo się otwierają...
Strzałki mi akurat nie przeszkadzają, ale jakoś tak nienaturalnie to wygląda. Mogli np. zrobić je w różnych kolorach, bo biały do niczego mi nie pasuje ;/

Anonimowy pisze...

Popieram oczywiście.
Oszpecają mi pokój, długo się otwierają...
Strzałki mi akurat nie przeszkadzają, ale jakoś tak nienaturalnie to wygląda. Mogli np. zrobić je w różnych kolorach, bo biały do niczego mi nie pasuje ;/

Anonimowy pisze...

mnie tez denerwuja szafy i to ze wszyscy szukali punk skirt i vixen a tu nagle mozna kupic w sp za marne 5sd. to dopiero wkurzajace.

Anonimowy pisze...

taa, to jest straszne! Strasznie długo to sie otwiera! Popieram kogoś wcześniejszego, że można by wybierac pomiędzy jedną a drugą wersją..... Są brzydkie! Pozdrawiam, diddlussia_kiss

Anonimowy pisze...

a mnie się podobaja, nie wystają ubrania, a to ze ty musisz przesuwać jakąś szafke to nie jest mój problem.

arabella

Eki123 pisze...

Beznadzieja i żenada :/ Muszę " rozwalac" pokoj zeby dostac sie do szafy :/ no i racja do niczego ( przynajmniej mi ) nie pasują :/ Kolejna nieprzemyslana rzecz :(

Anonimowy pisze...

A mi się otwierają szybko, bo mam szybki internet! Ja jestem nimi zachwycona! Nareszcie nie ma balagunu w apartamencie i nie trzeba nicyzm zaslaniac!

Melania940

Anonimowy pisze...

a mi szfy bardzo sie podobają, moglyby sie ruszac szysbcie, ale...

Anonimowy pisze...

przynajmniej mogli zrobić opcję wyboru kolorów szaf

lillyrose96

Ciocia Wiedźma pisze...

w kwestii estetyki, są ok. Podoba mi się to że strzałki są nisko bo po obu stronach szafy mam kotary które zawsze musiałam przesuwać. Teraz już nie muszę. Ale mogliby zrobić opcję wyboru kolorów tych drzwi, bo faktycznie, nie każdemu pasują. Jednakowoż mi się podobają:)

Anonimowy pisze...

powiem tyle ze mam szybki internet wszystko mi mega szybko sie ladowalo lecz w porownaniu do tamtych szaf ta laduje sie stosunkowo wolnoo. Napoczatku nie znalazlam tych strzalek i no coz... przemieszczalam ciuchy z gornego drazka na dol i odwrotnie :DD. Poza tym efekt wizualny ok ;P Gdyby tlyko moc wybierac kolory.. ;D

dodzia80 pisze...

mnie tez strasznie te szagy denerwują.nie dosc ze musze czekac zanim sie otworza to jeszcze tak jak pisze osoba ponizej szukalam tych strzalek do przesuwania.koszmar.
lepiej zeby stardoll nie wprowadzal takich nie potrzebnych rzeczy

Anonimowy pisze...

Masz 100% racji.Ja też nie znoszę nowości i nie wiem teraz co mam zrobić z zasłoną na szafie!Mam nadzieję że to szybko zlikwidują...