sobota, 1 listopada 2008

BAZAR


Bazar wczoraj oszalał ! Kiedy weszlam do niego wieczorem pojawily sie bajecznie tanie najnowsze sukienki Voile, ubrania DKNY i hot buys- wszystko w cenie 2 std lub troszke drozsze. Nie moglam uwierzyc w to co widze, bo takie rzeczy w bazarze poprostu sie nie zdarzaja. No i nie zdarzyly sie, poniewaz jesli nacisnelismy na rzecz aby ja kupic pokazywał sie komunikat, ze rzecz zostala wykupiona albo pojawi sie w naszym apartamencie. Zakupy poprostu nie udawaly sie. Pieniadze pozostawaly na koncie a w mieszkaniu bylo pusto. Do chwili obecnej nie wiem co dzialo sie w bazarze, czyzby jakies opoznienia? Stardoll ciagle pokazywal rzeczy, ktore zostaly kupione wczesniej przez innych? Chyba kazdy z nas czul wczoraj wszechogarniajaca zlosc kiedy to nie mozna bylo zrobic nic majac tania rzecz przed nosem. Kilka godzin pozniej Starbazar znow przechodzil jakis kryzys, bo pojawialy sie puste strony lub takie same rzeczy w roznych rozmiarach.

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Było to strasznie denerwująceee ;//

Anonimowy pisze...

no ciagle sie przezsto denerwowalam, a i nie mozna bylo wystawiac ubran

Anonimowy pisze...

może coś przerabiają.. i z tego robią się błędy np. robią wyszukiwarkę .. oh! to by był cud :)

Anonimowy pisze...

dokładnie miałam tak samo! kilka DKNY po 2$ a kiedy nacisnęłam "kup" wyskakiwał ten sam komunikat. strasznie irrrytujące!

Anonimowy pisze...

Ja wystawiłam dwie strony w moim bazarku.
Za jakąś godzinę wchodzę - a tam jedna bluza! Główny StarBazaar też nie działał, za to na stronie użytkownika - owszem.
Nieźle się wkurzyłam. Za to wcześniej kupiłam parę fajnych ciuchów, DKNY na przykład.
Za dobrze być nie może...?

Eki123 pisze...

Też tak miałam. Była tania sukienka DKNY albo HB i nie dało się kupic :/ Aż mnie normalnie zlosci braly... No bo taka okazja ://

Anonimowy pisze...

Zgadzam się- wczoraj widziałam z 6 sukienek z vivienne tamm za 2 (juz ie ma ich w sklepach) ;( i ciagle bylo - artykul zostal sprzedany i sie wogle polowa ciuchow nie pokazywala tak jak mowi aga. ;((

gwizdus_

Anonimowy pisze...

nom, ostatnio napisałam do admina by zrobili w starbazaarze wyszukiwarke taką jak w starplazie i by jeszcze dodali cenę: od-do. odpisali, żebym uwarznie patrzyła na stronę (czy coś takiego) bo mój pomysł może sie niedługo pojawic. Byłoby super! Tylko czy to zrobią..... diddlussia_kiss

ola /psiara87 pisze...

właśnie 10 razy tak mi się zdarzyło byłam wściekła a ta torebkla dkny za 2 łał

Magdalena pisze...

normalnie mie trafiło, jak nie mogłam kupić jednej z sukienek viviene za 2sd. Normalnie grrr;))
Ale za to przed chwilą kupiłam zieloną sukienkę hot buys za 5 sd:D
Yen425

Anonimowy pisze...

i nigdy nie mam okazji natrafic na super okazję, np. na DKNY, HB, VOILE... a po kilka godzin prawie codziennie w bazarze spędzam.... poprostu nie mam szczęścia! :( diddlussia_kiss

ola /psiara87 pisze...

ja też nie mam szcześcia