wtorek, 25 listopada 2008

CZESCIOWE WYNIKI

Pierwsza osoba, ktora wygrywa 15 std (15 + 1 prowizji) jest Meggi11, ktora uzyskala przewazajaca ilosc głosów - wrzuc cos do bazaru :) Gratulacje! Twoj album zaslugiwal na wygrana .Jako, ze glosowanie zakonczylo sie remisem pomiedzy Dyzia21 i nika32546 odbedzie sie dogrywka i teraz bedzie mozna glosowac juz tylko na nie. Tak wiec zapraszam ponownie do glosowania poniewaz jedna z nich otrzyma jutro 15 std. Ciekawa jestem kto wygra. Zapraszajcie swoich przyjaciol do glosowania na siebie x

6 komentarzy:

Takemeonthefloor pisze...

Głosuję na Nikę i trzymam za nią kciuki;)

Anonimowy pisze...

Dziękuuuuuujeee =*

Anonimowy pisze...

nika

Ada. pisze...

Dziękuję bardzo , cieszę się że wygrałam :) Już wystawiłam za 15 std 3 ciuchy wybierz którą chcesz kupić :PP

Anonimowy pisze...

Ja również głosuję na nikę! Zasługuje na nią, bo ten album jest świetny


diddlussia_kiss

Anonimowy pisze...

ja na meggi