wtorek, 4 listopada 2008

SPROSTOWANIE

Od 3 dni po blogowym czacie grasuje jakis niezdrowy psychicznie osobnik, ktory podszywa sie pod rozne osoby. Najpierw byly dziwne sytuacje z kitteczka, kiedy ktos pod jej nazwa pisal o sprzedaniu konta, tak samo z asho96, pozniej kolejne wyglupy na temat Invidii i Natalecki777, ktore to niby kradna konta- dawno sie tak nie usmialam, teraz celem ataku stalam sie ja i ciocia_wiedzma. Jesli kiedykolwiek widzicie na czacie jakies bzdury, poprostu nie wierzcie w nie, wczoraj dostalam pytania na maila czy ktos moze kupic moje konto za pingwina , bo jakos najwyrazniej ktos napisal, ze chce sie go pozbyc wlasnie na czacie. Konta nie sprzedaje, nie oddaje a jesli ktos znow cos tak niedorzecznego napisze to prosze nie zapychajcie mi skrzynki z tego powodu. Blog rowniez narazie zostaje takze o usunieciu go nie sluchajcie !Pozdrawiam!

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Poprawie notkę ;p ashi96
Właśnie ja od kiiteczki się dowiedziałam że się podemnie podszywano jeszcze morsia się pytała że to prawda czy oddaje konto!

ashi96

Anonimowy pisze...

ja tze sie z tym spotkalam ktos napisal ze ktos oddaje konto...

Ciocia Wiedźma pisze...

jakby się kto pytał, to ja w ogóle nie piszę na czacie. Ani tu, ani na stardoll:)

Anonimowy pisze...

Kittec zka chcesz się wymienic Dkny scuba dress za Mary-Kate Fake Fur

SLAWEKFILD7

Anonimowy pisze...

taa....to tylko chamy i tyle zazdroszczą nie martw się :*


Zosia44

Anonimowy pisze...

O!^^
Aga zamknęła chat!
I dobrze!
Co prawda chat napewno za miesiąc dwa wróci!
Ale teraz jest ok!

ashi96

Natalia pisze...

a to dobre :P