poniedziałek, 10 listopada 2008

CHINSKI STARDOLL - REJESTRACJA




Kilka osob pytalo jak zarejestrowac sie na chinskim Stardoll- oto krotka instrukcja - screen. Nie mam tylko pojecia jak sie pozniej zalogowac poniewaz na pierwszy mail, ktory nalezy podac 2 razy powinna przyjsc wiadomosc od Stardoll i jakos nie doczekalam sie jej choc probowalam zalozyc konto kilkakrotnie. Weszlam na chinski Stardoll kilka miesiecy temu i nie mialam problemow z rejestracja i pierwszym zalogowaniem sie a teraz jest to dosyc trudne. Jakis czas temu instrukcja na zalozenie konta pojawila sie takze w klubie Poland-Polska, niestety nie pamietam juz w jakim poscie, jesli ktos ma duzo czasu to moze sobie jednak poszukac.

27 komentarzy:

Anonimowy pisze...

to był post o tytule Chiński sd i str.5 z instrukcja

Anonimowy pisze...

nawet rposte ale tam na koncu tego kodu nie wiem jak wpisac .... pomozecie ?

Anonimowy pisze...

ja wszystko dobrze wpisałam i jak klikam na ten przycisk to coś mi po chinsku wyskakuje :( Na polskim jestem Piesek :)

karo199 pisze...

Ja się wczoraj zarejestrowałam :) Ciężko było, ale się udało :)
Teraz na chińskim sd jest bardzo dużo darmówek. Są też ubrania,które na naszym stardollu są cenne :)
Mój nick na chińskim sd: Karo_199

Anonimowy pisze...

ja załozyłam jakoś ;P ale dlaczego ma sie tylko 21 sd ? ;(([ panterkaa ]

Anonimowy pisze...

A ja próbuje się zalogować ale jak kliknę to na dole coś mi po chińsku pisze w takim okienku... Co mam dalej zrobić?? :((

Anonimowy pisze...

ten stardoll sciaga wirysy na komputer...i to te najgorsze jak np konie trojanskie...

Anonimowy pisze...

hmm...ja byłam na chińkim i moim zdaniem zabawa na chińskim stardollu zależy od komputera.
Bo jak juz jedna osoba wspomniała ze ma sie tylko 21 sd. Aby mieć więcej trzeba zrobić 1 bluzkę w stardesigns i wystawić za 20 sd. Zrobić konto następne kupićtą bluzkę i wystawić za 1. Znowu sie zalogować i kupić tą bluzke od 2 konta. Znowu wystawić za 20sd i znowu zrobić nowe konto itp.
Ale niestety nie nawszystkich komputerach mozna zrobic więcej niż jedno konto.Ada nie wiem co ci sie dzieje ale ja nie mam z tym problemów jesli chodzi o logowanie


Zosia44

Anonimowy pisze...

nadal mi nie wychodzi xD



tuusia

Anonimowy pisze...

Dzięki za instrukcję, już lecę się zarejestrować :):)
loooooolcia14

Anonimowy pisze...

Ja też się zalogowałam, jako StrangeSuzy. Mam Dirty Dancing Winner Dress ;)
Ogółem trochę trudny w obsłudze. Szkoda, że nie ma nowych fryzur :/

StrangeSuzy

Anonimowy pisze...

Ktoś mi może powiedzieć jak to się robi :( ??
Albo niech mi ktoś konto zrobi !
Pliska!
Nie wchodzi mi... Wpisuje wszystko jest ok a potem wyskakuje mi jakieś okienko z czymś po chińsku ://

Anonimowy pisze...

Prosze jsli wiesz jak zalozyc konto na stardoll chińskim to prosze zalozysz mi??jesli tak to napisz mi na polskim stardollu mój nich to martynka0509

Anonimowy pisze...

Hej, a czy można jakoś przenosić ubrania z chińskiego stardolla na taki zwykły?

Anonimowy pisze...

ja wlasnie sie zarejestrowalam teraz czekam na wiadomosc ktora przyjdzie na e-mial dzieki za screen :D

klauka06 :D

Anonimowy pisze...

blagammm pomocy zalogowalam sie kiedys ale cos tam zle na tym chinskim niewiem teraz wogole jak mam tam wejsc wiec proszeee niech mnie ktos zaloguje z nickiem Kamila_321_
pliss!! niech napisze mi na gg : 719509 !! lub na polskim stardollu Kamila321 lub Kamila_321 !!! plis dam prezenty i inne rzeczy!!! ale blagam zrobcie mi to dziadostwo!!!

Anonimowy pisze...

blagammm pomocy zalogowalam sie kiedys ale cos tam zle na tym chinskim niewiem teraz wogole jak mam tam wejsc wiec proszeee niech mnie ktos zaloguje z nickiem Kamila_321_
pliss!! niech napisze mi na gg : 719509 !! lub na polskim stardollu Kamila321 lub Kamila_321 !!! plis dam prezenty i inne rzeczy!!! ale blagam zrobcie mi to dziadostwo!!!

TYLKO NIECH MI NAJPIERW NAPISZE ZE CHCE ZROBIC MI KONTO!!!

Anonimowy pisze...

tyle tylko że po tej pierwszej tabelce wyskoczyła nastepna... i co tam dalej wpisac? Wiesz może???
ewciak--ania

Anonimowy pisze...

Ja próbowałam ale nie udaje mi się. Proszę niech ktoś mi założy. Mój nick na polskim stardoll to Pietrucha1514 !!!!!!! Proszę!!!!

Anonimowy pisze...

Hah.! a ja mam kuzyna z Chin trala la !! I mi przetłumaczył oho !! B.dziam Bdzi.am xDee

MaTt Puff Pu.f

Anonimowy pisze...

Ja też nie mogę się zalogować :( Jakieś chińskie znaczki mi wyskakują i nic :(

Anonimowy pisze...

MAM PYTANIE ZAPISAŁAM SIĘ NA CHIŃSKIM sd I TERAZ NIE MOGE TAM WEJŚĆ MÓGŁBY KTOŚ TO OBJAŚNIĆ??

Anonimowy pisze...

Jak naciskam ten guzik do zarejestrowania wyskakuje mi bialy ekran i tyle! Może mi ktoś pomoc?

ewka17 pisze...

umie ktoś zakładać konto na chińskim stardoll,bo ja nie mogę założyc nie wiem dlaczego.byłabym wdzięczna za założenie.:)

krzywa morda pisze...

Uratuj mnie proszę! Mam problem założyłam sobie konto, ale gdy wpisuje hasło nie chce mi sie otwożyć nic, w minishopie nie ma niczego, a do starplaza nawet nie da sie wejść! POMOCY!

Pikuś pisze...

niech mi ktoś zrobi tam konto i prześle dane na zwykłym stardoll to mój nick: malinka123098

Anonimowy pisze...

dziewczyny a jaka jest strona do tego chińskiego stardolla