piątek, 27 lutego 2009

WIECEJ DKNY


Stardoll postanowił wszystkich zaskoczyc i w marcu w starplazie pojawi sie wiecej DKNY. 3 marca dostaniemy 4 pary butów oraz nowe łancuszki. Co tydzien, zaczynajac od wtorku przez 7 dni w sklepie DKNY dostepne beda kolejne łancuszki. Jesli chcecie kupic wszystkie musicie wchodzic do starplazy przynajmniej raz w tygodniu. Uwazam , ze pomysl jest fajny i w koncu nalezy nam sie cos wiecej niz okropne zolto-niebieskie ciuchy, bo DKNY swietuje przeciez w tym roku swoje 20 lecie.

24 komentarze:

sylwia pisze...

Mi sie bardzo podobają te buty napewno kupię@

Anonimowy pisze...

Oo super ;D

Chanel_Anne pisze...

dodatki są o wieeeele lepsze i ciekawsze niż aktualna kolekcja! :)

Chanel_Anne pisze...

...i jeszcze coś - widzę, że być może niedawno oglądałaś Juno - uwielbiam ścieżkę z tego filmu - a zwłaszcza Anyone Else But You :]

NaTusia pisze...

Fajniutkie te lańcuszki ^^

Anonimowy pisze...

super jak będę miała kasę to na pewno większość kupię

Anonimowy pisze...

straasznie mi się podobają!!! :D

ciastkozkremem.

Anonimowy pisze...

świetnie/psiara87

Anonimowy pisze...

pomysl mi sie bardzo podoba:)

Pumcio1213 pisze...

Skoro w tym roku świętują 20-lecie, to mogą i dodawać przez cały rok coś nowego. Tak by mi się podobało ;)

breakfast pisze...

Fajne. Buty śliczne a łańcuszki pomysłowe. Jestem ciekawa ile będą kosztowały. Mam nadzieję, że za jeden łańcuszek nie będzie trzeba dać kwoty rzędu nastu stardollarów. Ale cóż. Musimy się przyzwyczaić, że wszystko drożeje. W końcu jest kryzys xD

Miisia Guuziikowa. pisze...

Kryzys kryzysem ale nie będę dawac 10 $ za jeden łańcuszek ;P
Podoba mi się ten z "DKNY" te literki :) ciekawe czy będzie można kupic je wszystkie razem, czy każdy osobno. jeśli osobno, to kupię literkę D - w końcu pierwsza literka mojego nicku, imienia i nazwiska ^^

Unknown pisze...

Fajnie że będą nowe bo tą kolekcje w starplazie zostawie bez komentarza...

ogi123 pisze...

kupie wszystko :P

breakfast pisze...

Mam pytanie ;-) Dzisiaj przeszukując bazar kupiłam za 2 sd hb [taką różową sukienkę z napisem]. nie jest to jeden z najnowszych hb i jest trochęwarty. kupiłam go od osoby, która mnie straszy i pisze mi widomości no i wogóle. w kg też mi cos tam napisała i się mnie pyta, czy nie oddam jej tej sukienki. moze inaczej. nie pyta mnie tylko mi grozi i pyta się mnie czy nie dostaje tych wiadomości od niej. i mam pytanie. czy może zgłosić stradollowi, ż je to kupiłam? chyba nie. ale ie wiem. w zasadzie to nie znam biegle angielskiego [choć uczę się prawie 10 lat xD] ale rozumiem treść wiadomości. ogólnie to sama możesz sobie zobaczyć to w księdze gości. proszę ci o odpowiedz.
za pomoc dziękuję ;**
powerpuffka

loooooolcia14 pisze...

fajnieee :)
Pozdrawiam.

Gollumowa^^ pisze...

Buty ujdą, ale łańcuszki są na prawdę ładne.

konwalia.19 pisze...

http://i2.pinger.pl/pgr422/0e815134000b345e49a116db/00480m.jpg
Czy niektóre rzeczy z nowej kolekcji Elle nie są zainspirowane sukienką Moschino?

konwalia.19

dominikadomcia pisze...

Buty są ciekawe, ale łańcuszki to dopiero świetny pomysł.

Małgorzata Plichtowska pisze...

buty nie w moim stylu ale na pewno che biżuterie :)

kasiaczka1993 pisze...

Mi się podoba bardzo łańcuszek z literkami DKNY ;)

hate-and-love pisze...

wisiorki są super! :)

Anonimowy pisze...

Może wreszcie wymyślą coś lepszego;)

Vampiire pisze...

łancuszek z DKNY ( z tych liter) swietny i wogole te buty czarne swietne sa!Poprosilam zby dodali kolkecje DKNy stara,mzoe dodaja,powiedzilam ze moga duzo zarobic,bo wszystkie dziewczyny kochaja tą kolekcje,haha.LICZE na to,ale nie jestem pewna czy dadadza.Zamiescilam screen kilku uran,ze z tych kolekcji maja dodac.Ciekawe co odpisza.