czwartek, 19 lutego 2009

HB



Tak mi sie dzisiaj zebrało na refleksje na temat stardollowych Hb. Pierwsze z nich pojawily sie juz na koncu 2006 roku, nastepne dodawane byly kolejno az do teraz. Niektore byly ladniejsze, niektore brzydsze. Jedne bardzo cenne, drugich nikt nie chce. Najlepsze jest to, ze kazdy z nas ma w głowie obraz tylko tych najpopularniejszych np. sweter lacoste, bezowy golf, jasne szorty, niebieska sukienka ben amun, sukienki: fioletowa oraz rozowa no i moze jeszcze kilka innych ubran. Wczesniejsze hb byly napewno duzo bardziej godne uwagi niz te, ktore otrzymujemy teraz ale zastanawia mnie pewnien fakt - stardoll juz chyba ze 3 razy zmienial- wprowadzal i wykasowywal stare obrazki z hb w magazynie. Powoli mozna bylo juz zaczac sie gubic. Wiele z tych rzeczy, ktore byly sprzedawane jako hot buys nie maja nawet na metce podpisu, ze naleza do hb dlatego napewno wiekszosc z was, tak jak i ja nie miala pojecia, ze rzeczy, ktore sa na screenie to rowniez hb, pomijajac ten drobny szczegol, ze sa one tragiczne. Bluzke w brazowa kratke widzialam wczoraj, chyba po raz pierwszy w bazarze za 5 std a rozowego topu z krzyzem nie widzialam nigdy. Ktos w koncu powinien zrobic z tym wszystkim porzadek i wyraznie zaznaczyc obok ceny co jest hb a co nie. Trzeba przyznac takze, ze coraz mniej osob zbiera ubrania, bo po tym jak stardoll zaczal wprowadzac niektore ciuchy ponownie to starcily sporo na wartosci. Teraz kazdy woli poczekac na cos co moze pojawic sie lada dzien w starplazie za 6 std zamiast placic 100, bo nie mozna byc pewnym dnia ani godziny. Musze powiedziec, ze cieszy mnie fakt kiedy w nowosciach widze jakas ladna rzecz, powracajaca z dawnych hb, bo niektore rzeczy byly naprawde slicznie. Miejmy nadzieje, ze stardoll wrzuci kiedys do sklepow ponownie sweter lacoste albo male blyszczace torebki, ktore kazdy chce miec zamiast oferowac nam stare odgrzewane hb, ktore sa tak paskudne, ze nawet pies z kulawa noga by sie za nimi nie obejrzał.

40 komentarzy:

Mulley pisze...

zgadzam się,to już się robi coraz mniej drogocenne.Hot Buys- trend miesiąca?? Nie wydaje mi się. Zapraszam na mojego bloga: wonderfull-a-stardoll.blogspot.com

Ps.Zgadzam się z tobą Agamng

tlen pisze...

Przy bluzce różowej z krzyżem była podana strona internetowa, przy kolczykach- krzyżykach też, ale o co z tym chodziło- nie wiem:(

pauline9494 pisze...

Dokładnie. Widziałam tą fioletową bluzkę w starbazaarze i na niej nie pisało że jest hot buys

Vampiire pisze...

własnie widzialam w niektorych bazarach.Dziwne,moze stardoll daje stare HB i tak w kolko?

Anonimowy pisze...

Też nie widziałam tej różowej bluzeczki ;/ a szkoda bo mi sie podoba

Lia pisze...

ja na pewno kupie se ten pasek z twinz i te rolki

madzialenka13 pisze...

Naprawde. Ja sie zawsze tak napalam jak wychodzą nowe HB , zeby kupić je. wiesz o co mi chodzi. A potem jak je przymierzam to mi sie czasami nawet wymiotować na ich widok chce.Kiedyś byłam taka , ze mam dużo hot buysów to jestem kul. xdd Teraz to się zmieniło , ale na ten sweterek i torebeczki to ja poluje ^^
madzialenka13.

Anonimowy pisze...

nigdy nie wiedzialam ze sa to hb co prawda czarno-biala bluzeczke widzialam jako hb ale szukajac jej po bazarze znajdywalam ja ale jednak nie byla podpisana juz ze jest hb...
sukienke czarna mam ale tez nie jest podpisana jako hb...

NaTusia pisze...

Te rolki są fajne .. Gdyby jeszcze były to bym sobie kupiła :)

A co do tematu to zgadzam się z wami dziewczyny ;]

Kasia963 pisze...

Ja również widziałam to samo co pauline9494.

Karolina pisze...

Ja dostałam od kogoś w prezencie tą złotą 'rzeźbę' czy coś.

Carminqa pisze...

Ostatnio nawet VOILE zaczęło mieć beznadziejne sukienki, a wcześniej były takie śliczne. Zwróciłyście uwagę na naszyjniki ze znakami zodiaku??

Vailet454 pisze...

Co za! To jest juz szczyt wswzystkiego...ja miałam ta kurtkę brązową, i sprzedałam za 2std w Bazaarze! Gdyby na metce zostało Hot Buys w życiu bym sie nie pozbyła...no racja! Powinni dawać jakieś ładne rzeczy a nie stare hb (te 2 bluzki w kratke i z krzyżem sa tragiczne)
Pozatym, jak HB mają być cenne i rzedkie skoro, po roku są w starplazie jako zwykłe ciuchy??
Admin się troche rozleniwił!

SuperAsiaStar pisze...

na pewnym blogu ktoś pokazuje HB ze stardoll i porównuje je do prawdziwych ubrań. Czasami gdy je oglądam zastanawiam się czy to prawdziwe HB czy tylko wymysł blogera bo jest ich naprawdę sporo i nigdy na własne oczy ich nie widziałam

/E;* pisze...

Tak racja, to juz jest takie wkurzające, wogole teraz nie oplaca sie kupowac starych rzeczy, jak za jakis czas sie pojawia w sklepie ;//

Małgorzata Plichtowska pisze...

ja nigdy ich nie zbierałam hb nie zle sobie czasem zarobiłam na hb czy tych starych dkny , nigdy tego nie rozumiałam ze można zapłacić bóg wie ile za wirtualny ciuch ... a ta zielona torbę uwielbiam nawet nie wiedziałam ze to hb :P

olenka1317 pisze...

ja mam tą zieloną torebkę ale nawet nie wiedziałam że jest hb :):)

Agnefis pisze...

Mam kilka z tych ubrań i nawet nie wiedziałam że to HBs! widać jak nas stardoll informuje.
Moim zdaniem od 3-4miesięcy HBs są po porstu beznadziejne, do niczego nie pasują, nawet ich nie kupuję, bo nie warto kasy wydawać. masakra.

cropka pisze...

o kurcze xd
ja mialam kiedys tą brązową kurtkę, ale nie wiedzialam ze jest hb, wiec sprzedalam na bazarze za jakies grosze xd
po za tym HB powinny być hitami i powinny być śliczne, a są jakimis szmatami :(
zgadzam sie z tobą

Pumcio1213 pisze...

Racja. Stardoll schodzi niestety na psy...

Miisia Guuziikowa. pisze...

ja miałam taką sytuację z punk skirt. kupiłam ją po dużo wynegocjowanej cenie za 41 $. Trzepło mną gdy zobaczyłam, że za jakiś czas jest za 5. W dodatku dla wszystkich. Albo wyminiłam sie z jedną dziewczyną, że ona dała mi bardzoposzukiwana wtedy bluzę hoodie a ja pewną równiez starą i ładną rzecz. jak po kilku mieiącach zobaczyłam ją w starplazie.. to doszłam do wniosku że chyba nie warto kupowac na zapas ...
A HB są coraz gorsze ! Te dawne, to było coś (chociaż i w nim zdarzyły się różne modowe wpadki)... ale teraz maja swoją cenę :P

Zofia1997 pisze...

a FIOLETOWA jest z kolekcji MK

ace-monika pisze...

No tak. Ja to i tak nie zbieram takich ciuchów jak np. HB. Ja kupuję co mi się podoba i nie zwracam uwagi na to czy np. dany ciuch jest z HB czy nie ;)

Unknown pisze...

wczoraj tez mnie wzielo na wspomnienia zwiazane ze starymi hb. patrzylam, ktore z nich posiadam. i stwierdzam, ze nabycie ciuchow z 2007 jest mozliwe przy malym wysilku. np. wczoraj kupilam torebke hb(granatowa z takimi serduszkami) za jedyne 3 sd.

^Imanaya^ pisze...

Oj, oj. Ja sprzedalam wszystkie moje HB oprocz kopertowek i Lacoste bo faktycznie stracily na wartosci i sa dla mnie teraz kiczowate i bezwartosciowe... Co do Lacoste, watpie, ze go wstawia.

loooooolcia14 pisze...

kiedyś była jeszcze w HB o ile się nie mylę bluzka taka różowa w czarne paski o nazwe "Fudge Cardigan" a teraz już normalnie jest na metce napisane ;/
Można się zakręcić, naprawdę ;/
Pozdrawiam.

MaDzIaLeNkA^^xD pisze...

Nom...masz rację;D
W sumie to nawet spodobała mi się ta bluzeczka na dole po lewej stronie:)

Unknown pisze...

Tak, to prawda. W 100% sie zgadzam . ( Nawet nie przypuszczałam że takie ciuchy mogą być HB.. )

dominikadomcia pisze...

Wszyscy wiemy, że HB i w ogóle wszystkie ciuchy na stardoll nie dorównują tym z przeszło 2-wóch lat.

Anonimowy pisze...

to prawda z tymi hb kiedys bylo tak ze nie wszystkie rzeczy byly opisane,co do bluzki czarno bialej to juz jej nie znajdziecie podpisanej hb bo byla w sprzedazy tez jako nie hb i ja mialam je obydwie i jakis czas temu nie wiem moze ubieglej wiosny ta ktora byla opisana hb zamienila sie na rozowa haleczke na ramiaczkach,ta druga pozostala bz,jesli chcecie zobaczyc ta zamieniona to powiesze ja na lustrze w moim apartamencie,baddy8

breakfast pisze...

http://4.bp.blogspot.com/_rMLYmss8mdI/SMYNqu_lKMI/AAAAAAAAATA/FYelxstXGFY/s1600/uuuu.jpg

Tej ślicznej sukienki ciągle nie ma;(
Resztę kolekcji wyprzedawano dwie wyprzedaże temu;(
Ja bym jej nie przeoczyła.

Qlenaa - na Stardoll

breakfast pisze...

niektóre z hb przyprawiają mnie o mdłości. rozumiem, że są osoby, którym się one podobają ale.. jest ich chyba znacznie mniej niz osób, którym niektóre z hb staraasznie sie nie podobają. ale ja już sama nie wiem. te hb to powinny być wybory uczestników stardoll - a raczej nie są. co za sens mają te hb jak każdy kto je kupi, kupi je dla 'szpanu', dlatego, że są hb x( może dlatego, że nawet najokropniejsze hb z CZASEM ZYSKUJĄ SPOOORO NA WARTOŚCI.

aa..
i jeszcze jedno

przed chwilą czytałam na blogu jakiejś amerykanki, czy tam angielki, że niedługo stardoll ma 1 sd dziennie dawać [!] po tym, jak ktoś wpłaci chyba 1 lub 2 zł + VAT do nich. takie cos jak ss, ale z 1 sd. czy to nie za baaardzo.
no właśnie.

Justyna-96 pisze...

Teraz HB są coraz brzydsze i droższe... :(. Od miesiąca czy dwóch przestałam je kupować... ;-/.

Meerci pisze...

O tak. Nudaa. Coś starego i ślicznego by się przydało. A ja teraz o marcowych hot buysach. Zauważyliście, że pojawią się w nich rzeczy, których nie było na dollce?

Anonimowy pisze...

Teraz jest łatwiej znależć stare hot buys bo zrobili wyszukiwarkę, która jako tako ułatwia nam zadanie ograniczając do marki albo koloru itp., jednak byłoby o wiele prościej i taniej, gdyby stare hb pojawiały się w sklepie. Co prawda niektóre z nich możemy już kupić w starplazie, ale sądzę, że niewiele osób się nimi zachwyci, bo nie są to te, których najczęściej poszukujemy..
Hanul.

chmura pisze...

Teraz jest łatwiej znależć stare hot buys bo zrobili wyszukiwarkę, która jako tako ułatwia nam zadanie ograniczając do marki albo koloru itp., jednak byłoby o wiele prościej i taniej, gdyby stare hb pojawiały się w sklepie. Co prawda niektóre z nich możemy już kupić w starplazie, ale sądzę, że niewiele osób się nimi zachwyci, bo nie są to te, których najczęściej poszukujemy..
Hanul.

Anonimowa pisze...

rzeczywiscie niezbyt ladne te hb ;p i fakt, ze wlasciwie zakupy w bazarze ni maja sensu. kto wie , moze jutro w starplazie zobaczymyn mka ? ;)

hate-and-love pisze...

zgadzam się. Daltego wolę kupować DKNY [one nie powrócą]

Anonimowy pisze...

ja mam tą czarno-białą bluzkę, która jest w lewym dolnym rogu, ale wogóle nie wiedziałam, że to hb. ;/

phb10

Anonimowy pisze...

teraz niektóre hot buys można kupić za kilka sd. kupilam torebkę w serduszka za 4sd a potem okazało się że to hot buys.
PS ja chciałabym żeby do sklepu wróciła Dress as Pucci
Dead_Iron