niedziela, 22 lutego 2009

NIE NA SPRZEDAZ?


Zastanawia mnie fakt, ze niektore rzeczy , ktore naleza juz do dalekiej przeszłosci ciagle nie moga zostac sprzedane. Ostatnio chcialam kupic sobie takie torby ale okazuje sie , ze u dziewczyny, ktora zgodzila sie je sprzedac nie pokazuja sie one w bazarze. Dostalam takze maila z pytaniem skad jest moja walizka, bo ktos chcial ja znalezc uzywajac wyszukiwarki , jednak walizka rowniez w bazarze dostepna nie jest. Ma ktos moze jakies wytłumaczenie? :)

29 komentarzy:

Mulley pisze...

Hmmm.... bardzo to dziwne ...ads

Czoklyt pisze...

Te pierwsze kieeedyś widziałam w bazaarze za 3$ i żałuję że nie kupiłam, bo świetnie by wyglądały jak by je się dollce założyło ;D

kaina6 pisze...

nie tylko z torbami tak jest... np. różowa sukienka z HB która była gdzieś 3 miesiące temu w sprzedaży w star plazie nie dostępna jest w bazarze.

Alicjaaaaa96 pisze...

dziękuję, ze odblokowałaś bloga :* a walizkę gdzieś widziałam... no ale trudno,może kiedyś da się ją sprzedać xd

Marzycielkaa13 pisze...

Ja też tak miałam z niektórymi rzeczami...rzeczywiście dziwne...

Anonimowy pisze...

Ja mam bardzo dużo ciuchów głównie ciuchów np z hb i nie tylko których nie mogę sprzedać ;/ pisałam do admina to odpisał że nie wszystko jest na sprzedaż ;|

Vampiire pisze...

dziwne.

Agnefis pisze...

kiedyś w minishopie był taki zielony liść i pewna dziewczyna chciała go ode mnie kupić, twierdzi że nie ma go już w minishopie więc mogłabym go sprzedać, no ale niestety nie moge. Nie mam takiej możliwości. Szkoda. Bo praktycznie jedynymi rzeczami jakie mogę sprzedać są ozdoby świąteczne,

Karolina pisze...

Bardzo dziwne...

Anonimowy pisze...

Moim zdanim kolejny błąd. Bo wiem, że te rzeczy kiedyś można było sprzedać...
Hanul.

SuperAsiaStar pisze...

Czy ktoś mi powie dlaczego przy każdym ubraniu na sprzedaż w apartamencie są dwie ceny ?? czy to tak tylko u mnie...

dominikadomcia pisze...

Nie mam pojęcia, co się dzieje, niektórych rzeczy nie da się po prostu sprzedać. Tak jak LE.

Anonimowy pisze...

szkoda,moze kiedys sie pojawia w minishopie?fajnie by bylo

foczka11 pisze...

Dziwne...

ogi123 pisze...

no ciekawe a chciała bym mieć taka walizke heh :)

ace-monika pisze...

Dziwne... Bardzo dziwne xD

Pumcio1213 pisze...

Hmm nie mam pojęcia, może błąd?

loooooolcia14 pisze...

ja kupiłam takie różowy sweter z kolekcji H.Duff i też nie mogę go sprzedać. To dziwne, bo czasem spotykam ten sweter w Starbazaarze ;/ A ta walizka i torebki są śliczne. Bardzo chciałabym je spotkać ;)
Pozdrawiam.

Miisia Guuziikowa. pisze...

chyba znam tą dziewczynę ^^
admin mi odpisał ze "niektórych rzeczy nie można sprzedac"
ehh.. ale mam sprawę na bloga, wysle ci na pocztę. kiedyś te torby sprzedawałam, sprzedawałam też masę innych rzeczy których teraz nie mogę... np. olejek do opalania, te torby właśnie ... eh szkoda słów.

Chanel_Anne pisze...

ładniutkie te rzeczy :]

olenka1317 pisze...

dziwne :D:D

NaTusia pisze...

No dziwne.. Gdyby byłt te żeczy w bazarku to też bym sobie kupiła :)

Anonimowy pisze...

Dziwne.
szkoda bo te rzeczy sa naprawde fajne

Unknown pisze...

dziwne.
jeśli czegoś od dawna nie ma w sprzedaży powinno pojawić się w bazarze.

Ashi96 pisze...

Agamng, co ty na to by przywrócić czat?

Vailet454 pisze...

łee szkoda ;(
Bo ja chciałam ostatnio kupić te torby...jakos mi sie spodobały.
Oby można było je niedługo sprzedawać...
zapraszam na vailet454-stardoll.blogspot.com
i sory za spam ;)

Anonimowy pisze...

Witam ja mam dużo takich rzeczy które kupiłam na bazarku przed świętami a teraz nie można ich sprzedać jest to fotel biały hair i półka z przyrządami do włosów mam to w łazience ale wszyscy się pytaja skąd to mam bo szukaja tego bardzo długo Pozdrawiam

Powerkaa pisze...

Witam ja mam dużo takich rzeczy które kupiłam na bazarku przed świętami a teraz nie można ich sprzedać jest to fotel biały hair i półka z przyrządami do włosów mam to w łazience ale wszyscy się pytaja skąd to mam bo szukaja tego bardzo długo Pozdrawi

Anonimowy pisze...

Hmmm.ciekawe...