sobota, 28 lutego 2009

CIAGLE COS

Nie wiem dlaczego Stardoll non stop ma jakies problemy techniczne ale powoli trace juz cierpliwosc i jesli jakos sie to wszytsko nie poprawi to chyba zakoncze swoje stardollowe zycie i tyle. Codziennie cos. Mysle, ze nie ma takiej osoby, ktora moglaby smialo powiedziec, ze zabawa na stardoll to sielanka - płace i otrzymuje wspanialy serwis. W moim przypadku juz dawno, dawno temu zaczelo sie od tego, ze moje scenerie nigdy nie pojawialy sie wsrod najnowszych wiec nie mogly byc przez nikogo oceniane. Pisalam do stardoll wiele razy az w koncu dalam sobie spokoj, bo co, przeciez bez wygranych scenerii przezyje. Bylo to gdzies w okolicy kwietnia 2008 roku. Pozniej mialam problemy z albumem. Zapisywalam dollki ale niestety w 9 przypadkach na 10 zamiast dollki pojawialy sie tylko ciuchy z wieszakiem. Wkurzylo mnie to, bo jak wiadomo stardoll organizowal konkursy z zapisywaniem dollek w albumie a moich poprostu tam nie bylo. Po jakims czasie pisania listow rowniez sobie odpuscilam. Kolejnym problemem ktory mnie dopadł byly szafy (te nowe zamykane) Zaraz po ich wprowadzeniu musialam czekac przynajmniej 5 minut az sie otworza. Do teraz niestety nie dzialaja poprawnie bo dopiero jak zapisze dollke w pokoju z szafa to moge ja otworzyc w innym pokoju poprostu nie dziala. W ciagu ostatnich kilku dni, widzimy ze stardoll zupelnie starcil kontrole nad sceneriami, nie mozna wykonac zadnej i najwyrazniej szanowny admin ma nas wszystkich gdzies, bo nie zrobil nic zeby problem sie rozwiazal. Mam rowniez przejscia z projektami. W ciagu 2 miesiecy 6 razy zniknely mi wszystkie projekty i za kazdym razem jak do nich pisze, ze mam dosc siedzenia i robienia ich od poczatku to dostaje komputerowa regulke "Przepraszamy, juz nad tym pracujemy..." Dobra, dobra, pracuja. Jasne! Czesto napotykam rowniez na kolejny problem , kiedy to logujac sie wczesnie z rana nie widac apartamentu, nie mozna kupic nic w bazarze, odwiedzic innych itd. Generalnie rzecz biorac nie mozna zrobic nic. Szlag mnie trafia, bo Stardoll to jeden wielki zart. Maja sie za strone bezpieczna dla dzieci ( jasne , hakerow, scammerow nie ma wsrod nas), oraz za wspaniala rozrywke. Poczekam jeszcze troche ale chyba poszukam kogos na necie , kto zajmuje sie takimi sprawami, bo jesli chodzi o stardoll to mozna smialo powiedziec, ze sa oszustami a z oszustami nalezy walczyc. Biora pieniadze za nic. Nie mozna doprosic sie rozwiazania problemow oraz odpowiedzi od kogos kompetentnego poniewaz wciskaja nam komputerowo wygenerowany kit z jedna odpowiedzia na wszystkie bolaczki. Ich kit wychodzi mi juz bokiem. Skontaktowanie sie z nimi w jakiejkolwiek sprawie graniczy z cudem a chyba jak sie bierze kase to powienien byc ktos kto bedzie mial kontakt z klientami jesli chodzi o narzekania na jakosc ich uslug. Przypomina to typowe polskie firmy zajmujace sie np uslugami internetowymi albo telekomunikacje polska S.A. z nimi tez nigdy nie mozna sie dogadac, mozna dzwonic po 20 razy, nikt nigdy nic nie wie, przelaczaja cie ciagle...zeby tylko sie ciebie pozbyc. A przeciez stardoll polski nie jest wiec czemu zachowuje sie jak typowa firma, ktora wszystkich olewa? Nie mam juz na to wszystko nerwow. Przez te ciagle usterki powinni obnizyc cene superstar, bo jesli kazdy z nas korzysta z ok 50 % rzeczy , bo pozostale mu sie dzialaja to jakim prawem ciagna kase jak za uslugi pierwszej klasy?

38 komentarzy:

Pusia_96 pisze...

ja nie moge wogóle tworzyć scenerii i wyskakuje "gotowe ale wystąpiły błędy"

Kolorowa dusza pisze...

Na zapisanie projektów jest specjalny sposób na kompie. Ja się tego od MadMacmom dowiedziałam bo mi znikały a teraz już nie :)

Karolina pisze...

Ja też nie mogę robić scenerii tak jak każdy i z albumem też tak kiedyś miałam.Masz rację Agamng,stardoll to oszuści.

anitka1997 pisze...

a ja dzisiaj nie moge się w ogóle zalogować ;/

ace-monika pisze...

Mnie też to denerwuje...
Mogliby coś w końcu zmienić na dobre a nie zawsze muszą coś zepsuć a później nawet nie naprawić xD

ace-monika

dominisia_kiss pisze...

Zgadzam się z tobą w 100 % . Wydajemy 11 zł na nic bo nic nie można. To album to sceneria to szafa jest popsuta. Do apartamentu też wejść nie można bo wszystko jest porozwalane. Pamiętam jak tylko założyłam konto na stardoll wszytko było ok. No i nie ss miało dobrze bo było więcej ciuchów i mebli dla tych uczestników, a teraz żeby się dobrze bawić, trzeba płacić i marnować kase, bo jak wcześniej napisałam płacimy za nic :(

Unknown pisze...

Takk..
Ciągle jakieś błędy! x||
Może gdyby zawalić ich wiadomościami, to może by coś zrobili. ;]

Pozdrawiam.
Świetnyyyy blog ;***

Anonimowy pisze...

każdy ma te problemy,ale ja umiem jakoś z nimi walczyć wynalazłam sposób jak otwierać normalnie szafe:
wejdż do apartamentu,kliknij na szafe,gdy niechce się otworzyć odswież strone,gdy jest odswieżona kliknij pierwszo na szafe z butami poczekaj 3,4 sekundy i otwóż tą dużą i mi się wtedy zawsze otwiera

Anonimowy pisze...

popieram z tym tańszym ss ...
co do scenerii to mi się otwierają, ale przyjaciele mi się ładują ładują i ładują.. :( ino t gwiazdy za stardola to mi się wyświetlają :/

Karolajn pisze...

a ja wczoraj wieczorem ok. 21 weszlam sobie na stardoll, a tu co chcwile musialam odswiezac strone bo mi sie po prostu nie wyszwietlala:(
a ze seneriami jak na razie nie mialam jeszcze problemu,
ale z apartamentami mam dokladnie tak samo jak napialas. tylko ze mi przez caly dzien tak prawie

HarajukuGirlPL pisze...

racja, ja już dawno stwierdziłam że to oszuści i naciągacze i chyba faktycznie trzeba będzie poszukać kogoś, kto zajmuje się prawami konsumentów właśnie w takich przypadkach, bo my same raczej nic nie wskóramy :(
Mnie to przypomina nasze cudowne allegro, na którym siedzę ze swoim sklepem od 5 lat, płacę jak za zborze a jak jest jakiś problem to wtedy jest totalne olewactwo... identycznie! piszesz i otrzymujesz szablonowe odpowiedzi :(

Anonimowy pisze...

to fakt. ja mam jeszcze dosyć często tak, ze jak wchodze do czyjegos apartamentu to nie widac dollki lub nie widac dollki i tylko kilka mebli widac

Czoklyt pisze...

Stardoll jest pełen błędów i nie dociągnięć. A jak chcesz coś od nich to zwykle dostaje się szablonową odpoiwedź, ale trzeba poprostu zaznaczyć że nie chcesz otrzymać od nich takiej wiadomości, ja zawsze piszę to drukowanymi literami i jak miałam problem z potwierdzeniem maila to najpierw seria zupełnie nieprzydatnych wiadomości, a jak się wziełam i im przygadałam to następnego dnia wiadomość była na mojej poczcie ;))

Unknown pisze...

Tss...
Stardoll się rozleniwił xD
Fakt, wnerwiające, ale co zrobić? x/

BieberGirlx3 pisze...

Mi się niepojawiają w sceneriach przyjaciele ;/ Napisałam do admina i przysłali mi znaną formułkę: `przepraszamy, pracujemy nad tym` :|

Miisia Guuziikowa. pisze...

U mnie w scenerkach jak u kilku osób nie pojawiają się Dollki przyjaciół i Stardolls. mam też problemy z albumem od czasu gdy został wprowadzony nowy do teraz. Nie mam jak stworzyc nowej okładki czy pousuwac niektórych lalek, bo poprostu nie mogę...
Myślę, że może bysmy napisali wspólnie jakąś petycję czy coś i żeby większośc z nas to do nich wysłała. Tylko też nie wiem, czy to coś da....
Pamiętam jak pod koniec roku 2007 zakładałam sobie konto, i tam prawie nic nie było mowy o żadnych usterkach.. W starplazie było bardzo dużo ciuchów dla nie ss, a i dkny, mka, stuff by hilary duff i inne markowe sklepy posiadały ubrania dla normalnych uzytkowników, a nie jak teraz dla tych z "gwiazdką" ;(

Blatax pisze...

U mnie problem ze sceneriami i z szafami :/
Agamng - moja mama ma identycznie , dzwoni po wszytskich ludzich w firmie i nikt nic nie wie, a szefa nie ma xD

chmura pisze...

Gdy do nich napisałam, że chcę rozmawiać z osobą a nie komputerem, odpowiedzieli mi: Naprawdę myślisz, że komputer czyta i odpowiada na wiadomości.
Poprostu jakby sobie zemnie kpili. No ale nawet jeżeli tak nie jest, to jeszcze NIGDY nie otrzymałam żadnej konkretnej odpowiedzi, wiec miałam prawo tak sądzić...

MaDzIaLeNkA^^xD pisze...

Co do tych szaf...miałam i czasami mam tak samo:|

NaTusia pisze...

No to jest już wkurzające. Mi najdzęściej właśnie wszystko z szafy znika ;/

Czoklyt pisze...

Zebrałam do kupy wasze komentarze i możliwie jak najwięcej rzeczy na które ktoś narzekał i wysłałam im list, oto on :
Sądzę, że superstar powinno być tańsze, ponieważ pisze że oferujecie wieeeele rzeczy a tak naprawdę one nie działają!! Płacimy za coś 11 złotych, a później okazuje się że jest to trefne. Od KILKU dni nie działają scenerie, nie jest to problem który zajął wam godzinę tylko kilka dni, profesjonaliści nie mogli by sobie na to pozwolić, bo odrazu stracili by pracę! Nie otwiera się też szafa, tzn. trzeba czasem baaardzo długo czekać, a innmy razem zalogować się jeszcze raz by się otworzyła. W apartamencie meble się przestawiają, niby wszystko jest dobrze jak się ułoży zapisuję i wszystko wygląda inaczej! A to przesunięte o centymetr w inną stronę albo w zupełnie innym miejscu. W sceneriach bardzo długo ładują się przyjaciele. W apartamencie nie pokazuje się dollka. Gdy założyłam konto nie było usterek, a teraz chyba to co napisałam wcześniej świadczy o tym że macie jakieś problemy! ciekawa jestem jak zareagowała by osoba zajmująca się prawami konsumenta, ponieważ jest to niedorzeczne, żeby tyle rzeczy się psuło. I proszę mi nie odpisywać że już wiecie o cytuję 'Twoim problemie', bo to NIE jest mój problem!! Czy w moim komputerze coś nie działa? NIE! To u was jest coś namieszane np. ze sceneriami!! Także mam nadzieję iż nie otrzymam takowej odpowiedzi, lecz liczę że odpiszecie mi co macie zamiar z tym wszystkim zrobić, ponieważ kilka razy już do was pisałam i napisałam że nie chcę otrzymać jakiejś szablonowej odpowiedzi, którą tylko wklejicie, więc nic mi nie odpisaliście!!! SKANDAL!!

Może wyślijcie też ten lub podobny list, bo jednak 'w kupie siła, bo kupy nikt nie ruszy' xdd

cropka pisze...

a ja tam miałam rzadko problemy :)
scnery mi sie tylko raz nie zapisala, czesem (2/10 przypadków) po zapisaniu lalki w laumie wyskakiwaly same wieszaki
no ale to było kiedyś, teraz jest już coraz gorzej...
heh, tylko ze ja nie jestem ss xd

hate-and-love pisze...

ja mam te same problemy: szczególnie denerwujące jest to ze stardesign...

Unknown pisze...

Zgadzam się. Mnie też te wszystkie błędy już wkurzają. Nie po to płacimy za naszą zabawę na stardoll.

Zofia1997 pisze...

Mi działa wszystko to może od kompa zależy! na pewno! ale jest pełno hakerów i z tym się zgadzam

Zofia1997 pisze...

Mi działa wszystko to może od kompa zależy! na pewno! ale jest pełno hakerów i z tym się zgadzam

Małgorzata Plichtowska pisze...

jak dla mnie ich podstawowy problem maja za mało ludzi albo maja ludzi którzy nic nie robią bo im więcej użytkowników strony i nowości wprowadzają tym jest więcej problemów , powinno się mierzyć siły na rozmiary , jestem an stardoll dosyć długo ok 2 lat i z tego co pamiętam to nie było tak duzo problemów

Blatax pisze...

Ale to nie jest zły pomysł ...
Niech każda napisze do Admina ten list, może zadziała ...

Anonimowa pisze...

No na stardoll jes bardzo duzo bledow. Najgrsze jest to, ze admini nic z nimi nie robia ; /

dominikadomcia pisze...

Mam taki sam problem. Szczególnie z projektami. Zrobiłam kilka i nawet mi się udały. Wchodzę na drugi dzień i BACH. Projektów NIE MA. To się robi trochę śmieszne.

Peoniaa pisze...

Czoklyt, także chętnie wyślę ten list, bo to co się dzieje na Stardoll to cyrk na kółkach. Dzisiaj skończyło mi się SS i zastanawiam się czy w ogóle je przedłużyć... :/

Czy wy także dostaliście maila dot. zmiany hasła? Nie wiem po kij grzyb miałabym je zmieniać -.-

GrRoxy pisze...

Totalnie się zgadzam... Ja np miałam wczoraj problem że nie widziałam tego przycisku ''domku'' i nie mogłam przejść do innego pokoju... Kiedyś za 20stardollarów płaciło się ok.10zł o ile dobrze pamiętam więc zrobili-że tak się wyrażę-wieeeelką przysługę ^^

Chanel_Anne pisze...

też już mnie to denerwuje... od kilku dni nie mogę chociażby zapisać apartamentu - tak jak chcę, bo okazuje się co chwila, że coś jest przestawione nie tam gdzie powinno :/

oczywiście nie wspominam o sceneriach...

loooooolcia14 pisze...

Oj ja to też nie mam słów...scenerii nie tworzę, bo po prostu nie mam czasu, albo mi się nie chce. Ostatnio wyslalam 2x sms na ss bo przeciez stardoll miał probelmy. Nie doładowało mi oczywiście, dopiero po jakichś 15 min pieniądze się pojawiły..i dzięki bogu, że wszystko zwrócili.
Mam dość...też zastanawiałam się nad sensem siedzenia na Stardoll. I coraz częściej przekonuję się, że to nie ma celu. Chociaż...chyba ciężko byłoby mi odejść, bo szczerze powiedziawszy Stardoll stał się w pewien sposób uzależnieniem.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.

Pumcio1213 pisze...

Też mam dosyć stardoll. 2 razy moje doładowania nie doszły- 20 złotych zmarnowałam, a ss nie miałam. Wysłali mi tylko (3 razy!) że nie mogą rozwiązać mojego problemu! Moje projekty w ciągu tego miesiąca zniknęły mi ze StarDesing, tak po prostu, a ich NIE usuwałam, a jak miałam w StarDesing zrobione np. koszulki, to wzorek się przenosił, np. miałam obrazek na środku, a po kilku dniach znalazł się w lewym dolnym rogu... Czasami apartament nie chciał się zapisać, z albumem mam tak samo jak Ty. Scenerie to samo. Od dawna na tym koncie nie ładuję SS, teraz więcej przesiadam na chińskim stardolu. O dużo lepszy!

Pumcio1213 pisze...

GrOxy, dokładnie 25 sd. Pamiętam te czasy, wtedy nie było nawet StarPlazy, ani scenerii, ani StarBazaar, ani StarDesing, z czasem przyszedł 2 pokój, potem 3, drzwi były po obu stronach tego "głównego" pokoju, gdzie są podstawowe meble. Ale przynajmniej nie było tylu usterek!

Anonimowy pisze...

Ja jak próbowałam się ostatnio zalogować to pojawiała się biała strona i na tym koniec;(

Anonimowy pisze...

Jak probowalam sie ostatnio zalogowac wyswietla sie biala strona i pisze ze zakonczono wczytywanie strony;((od kilku dni nie moge wejsc na stardoll .....swietny blog