wtorek, 3 lutego 2009

KOPIOWANIE CZESC 5



Przegladajac dzis blogi o Stardoll a bylo ich chyba z 50 trafilam na blog Rolanda97 oraz narvi, ktore pisza wspolnie z niejaka Paulusincia , ze to, ze kopiuja z mojego bloga to chyba jakis zart. Screeny na gorze. Nie, no screen z jednorozcem wogole nie został skopiowany z mojego bloga, gdzie tam! a screen z psami spod ktorego na drugiej linijce wyraznie widac moj podpis to tez nic- napewno mam jakies przywidzenia. Pokrywanie i zamazywanie niestety nic nie dało...To juz jest naprawde szczytem, wypieranie sie w zywe oczy ciagle przetrzymujac moje screeny na swoich blogach i jeszcze wypisujac z pretensjami ze one mialy screeny pierwsze. No przeciez zaraz zwariuje! Do tegojeszcze jakas Ania-Kaja, pisze, ze niby obserwuje jej blog. Dobrze wiedziec, bo nie zauwazylam i oprocz blogow umieszczonych w moich linkach zadnych nie odwiedzam. Znalazłam rowniez notke jakiejs alexa87, ktora wypisuje, ze ja czyms uraziłam- zapewne nie zaakceptowaniem do przyjaciól ale pisałam w mojej prezentacji, ze nie moge przyjac calego stardolla wiec moze nalezy mi sie jakies zrozumienie? Zreszta nie tylko ja wprowadziłam ograniczenia jezeli chodzi o przyjaciól , HarajukuGirlPL robiła czystke jakies 2 dni temu. Spam na Stardoll niestety nigdy sie nie konczy i mimo, ze niektorzy pisza ze wiadomosci nie wysylaja to za tydzien pojawiaja sie łancuszki i inne wynalazki.

P.S. Ankieta została zakonczona i oznacza to , ze pozostaje stara playlista. Co jakis czas postaram sie troche zmienic piosenki wiec moze wiekszosc bedzie zadowolona.

32 komentarze:

natexx96 pisze...

Nie no, to już jest szczyt . ;/
Tak trudno zrobić swój screen ? A nawet jeśli tak, to po co na siłę o tym pisać ? Dzieci, dajcie sobie spokój z wypieraniem, są dowody , że to jest kopia . --"
Może załóż hasło ? Tak by pewnie było najlepiej . . .
`natexx96

Anonimowy pisze...

Tak,zapewne masz przewidzenia ;P.Chyba razem musimy iść do okulistki. Pociesz się tym, że zazwyczaj ludzie kopiują styl od sławnych ludzi-czyli jesteś sławna,podziwiana itd. :).
Pozdrawiam :*

Paulusincia pisze...

Sory
ale ja nic nie mówiłam ,że ty od kogoś kopiujesz
to są moi znajomi i to na nich zwalaj a nie na mnie

To jest twoja sprawa ,a nie moja
pomiedzy nimi a mna
jest tylko stardoll i znajomosc
wiec
prosze nie pisz
o mnie
bo ja nic nie zrobilam
dzieki
papa
i pozdrowienia
Pauluisncia

Anonimowy pisze...

No przecież od razu widać ze obrazki są Twoje :) Przecież to nawet idiota by zauważył. Ja mimo tego, że zezwalam na kopiowanie ale bez ingerowania w obrazek też ciągle widzę moje grafiki poprzerabiane na dziesiątą stronę na różnych blogach :( To jest jak walka z wiatrakami!
Co do przyjaciół wyczyściłam całą listę zostawiając około 50 osób, teraz przyjmuję zaproszenia tylko z Polski i tylko od osób, które naprawdę utrzymują ze mną stały kontakt.... Wszystkich innych niestety jestem zmuszona odrzucać, bo mam dosyć grzebania się godzinami w skrzynce stardolla wywalając ciągle to nowy spam.
Masz racje, nie da się przygarnąć całego stardoll, bo jakbyśmy tak przyjmowały każde zaproszenie to niebawem okazało by się, że mamy na liście znajomych jakieś 20 milionów ludzi :D
Niestety, nie wiem tylko jak sobie radzić z setką zaproszeń, które i tak dzień w dzień zostają do mnie wysyłane....

pauline9494 pisze...

Nie wiem jak można być tak bez szczelnym. Już mnie nie którzy doprowadzają do szału. Nie można zrobić własnego screenu? Wystarczyło wejść w swój apartament zrobić zdjęcie koniowi print screenem i gotowe. Jeśli ktoś zna Twojego bloga i wejdzie do nich to od razu rozpozna, że to są Twoje obrazki tylko, że zamazane przez nie i to nie udolnie. Pozdrawiam.

Turkus Lady pisze...

Haha,ale zamazali tego konia.Żałosne,tylko kopiować umią ;-/Aga,nie przejmuj się-ich bloga nikt nie czyta,bo twój jest the best.

bzaq

bezimienna pisze...

niektórzy są tacy żałośni, że aż śmieszni :)
jak już ktoś skopiuje i ewidentnie widać, że skradzione z innego bloga, to chociaż powinien się przyznać, a nie jeszcze bezczelnie pisać u siebie na blogu, że to nieprawda...

Cornelia380 pisze...

Ale perfidna ;/ I jak zamazała podpis na nosorożcu ;/ Ja bym była wściekła

sourlime13 pisze...

Nic tylko westchnąć i z litością spojrzeć na te uzależnione od stardolla małolaty, które myślą, że świat został stworzony specjalnie dla nich. Ja bym sie tym po prostu nie przejmowała, chociaż wiem, że aż krew zalewa

Małgorzata Plichtowska pisze...

e te dzieci próbują być inteligentne :P ale to ich wina ktoś ich chyba uczył ze kradzież i cwaniactwo jest czymś dobrym ...

Pumcio1213 pisze...

No nie no to jest już szczyt wszystkich kopiarstw ;/ Screeny podpisane twoim adresem bloga i to na pewno ich, jeszcze może powiedzą że Ci reklamę chciały zrobić? :/ Współczuję ja bym nie wytrzymała chyba nerwowo :) Ale i tak większość czyta Twojego bloga, ja na przykład nie lubię czytać tych blogów co kopiują od innych.

Ania J. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ania J. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

nie no, jaki żall normalnie !
Przecież widac bez przybliżenia, miejsce wymazanego napisu, miejsce zakrytego napisu (widac nawet m od słowa com ..) ....
Tego się nie da wytępic, zawsze odrośnie..
Hasło raczej temu nic nie da, bo mogą się przecież przymilac i wgl, albo nawet dostaną hasło od koleżanki która tego bloga czyta..
Życzę Ci Aga siły do walki xDD :)

diddlussia_kiss

Ania J. pisze...

apropo kopiowania... Nie pamiętam, abym coś takiego zamieszczała, a jeśli nawet zamieściłam to bardzo się tego wstydze, co kopiowanie to chamstwo po prostu i byłąś tego świadkiem milion razy (może zdołasz mi przebaczyć?)

Anonimowy pisze...

no chociaz jedna przyznala sie i przeprosila,przynajmniej rozumie ze to nie w porzadku...

Paulina pisze...

jest darmowy program, żeby obrazków z bloga nie kopiować. wystarczy w Googlach wpisać dodatki na bloga i wyskoczy mnóstwo stron i na którejś powinno być.

Anonimowy pisze...

popieram misiaku.
byłam raz na blogu o królikach, po potrzebowałam materiałów do szkoły, chciałam skopiowac zdjęcie, ale wyskoczyło mi okienko windowsa z informacją "Ej, to nie punkt ksero!". Przyznam, że skuteczne :P
Spotkałam się też z takimi normalnymi, np. właściciel bloga nie zezwolił na kopiowanie obrazków. Może zrób coś podobnego ?
Myślę, że wtedy kopiowanie zminimalizowało się do minimum :)

diddlussia_kiss

Anonimowy pisze...

właśnie! to jest niezły pomysł, żeby zablokować funkcję kopiowania obrazków... a wtedy już chcąc nie chcąc jedynym sposobem będzie korzystanie z opcji "print screen", czego jak widać większość i tak nie potrafi :P

Chanel_Anne

Patiza pisze...

jaka dziwna, ale to widać że jest z twojego ;/
Wierzę tobie ;]

Gollumowa^^ pisze...

Chamstwo. jeżeli masz przywidzenia, to mam je razem z Tobą;>

Anonimowy pisze...

Szczeże, to dziewczyna ma rację.Nie żebym trzymala jej stronę czy co.Wgle to żadnych stron nie trzymam.Ale rzeczywiście jesteś trochę przewrażliwiona na tym punkcie.Jeżeli bym była w takiej sytuacji, to rzeczywiście wkurzyła bym się, ale wielkiego problemu nie robiła bym z tego.Dziewcze nie umie robić samodzielnie screenów i tyle.LD

Yoami

Anonimowy pisze...

paint dobry na wszystko xDD żałosne ;D

westik92

Rolanda97 pisze...

Jak wam juz tak zalezy to ja rat patrol skopiowalm ale tego jednorozca skopiowalm z narvi iona mi pozwolila ale nie wiedzialam ze ty tez go masz ;/ i nie mam zamiaru za to przepraszac.A i jesli agamng cos chce odemnie alebo ma jakies wonty to powiedz mi to na stardolla nie adwokatow wysylasz ;/

^Imanaya^ pisze...

oj, nie przejmuj sie AZ tak bo to tylko dzieci, nie wiedza co robia ;)

dominikadomcia pisze...

Zazdrość. Ta piekielna zazdrość. I jeszcze napisali, że obserwujesz ich blog. Normalnie jakiś żart :/

loooooolcia14 pisze...

No nie. Przesadziły. Co one sobie wyobrażają, że ty się naszukasz spoilerów, a one bezczelnie to skopiują? Przyznam, że ostatnio nawet weszłam na jednego bloga, a tam wszystkie notki takie same! Zmieniona treść, ale pomysł ten sam. Ludzie opanujcie się, bo to się robi niesmaczne.
Pozdrawiam.

sourlime13 pisze...

Strasznie szkoda z tą starą playlistą, bo szczerze mówiąc to był dla mnie jedyny mankament Twojego bloga - ja preferuję trochę inną muzykę, a ta sprawa pojawiła się akurat, kiedy zamierzałam z siostrą - Kasik3 ułożyć własną listę... ja to mam w życiu szczęście.

M. pisze...

zgadzam się, że można taką opcję włączyć
ale jak nawet nie, to było napisane, że może kopiować , ale aby było widać ,że to z blogo agamng
i ci obiecuj, że wejdę na któryś z blogó i w komentarzu tak im powypisuje, że im się odechcę kopiowania

PS; uwielbiom twój blog oraz HarajukuGirlPL
obydwie jesteście świetnę
pzdr anitkaz

Anonimowy pisze...

Nie ma to jak podlizowanie się xD

Coma

Anonimowy pisze...

To widać że to towje screeny.
Przez jednorożca przejeżdża wielka biała krecha wygumkowana w Paint.
Przynajmniej by się postarały i zrobiły to ładniej :P
Nie LEPIEJ dać skopiowanego screena, powiadomić o tym właściciela i na blogu napisac, ze to kogoś innego? A jeszcze LEPIEJ spytać się czy można screena skopiować?
Szczyt.
Lenistwo.
Oszustwo.
Krócej, to się nazywa plagiat.
I za to można podac do sądu.( Mama mi powiedziała, kiedy moja "przyjaciółka" skopiowała całą moją prezentację, tylko zmieniła kolejność XD )
Pzdr
Blatax

Kasia963 pisze...

No nie! One niby pierwsze miały ten screen z koniem.. to już jst bezczlność... na tym drugim obrazku z nazwą tego blga narvi wyraznie widać zamalowany adres bloga (ukośnie dokladnie w tym miejscu gdzie ty napisałaś adres).