piątek, 13 lutego 2009

CIAGLE DOSTEPNE?


Z tego co pamietam pierwsza kolekcja LE zniknela w mgnieniu oka. W ciagu pierwszych kilku godzin nie mozna bylo kupic juz nic a na drugi dzien wszystkie artykuly zostały wykreslone. Widac jednak, ze kolekcja dostepna teraz ma duzo mniejsze powodzenie- choc wiekszosc osob zapewne kilka dni wczesniej zaopatrzyla sie w stardollary a nie tak jak przy pierwszej kolekcji kiedy Stardoll zupelnie wszytskich zaskoczyl. Jeszcze wczoraj wieczorem niektorym moim znajomym udalo sie cos kupic a ubran przekreslonych dotychczas jest tylko kilka. Czyzby poszczegolne ubrania byly ciagle w zapasie czy moze Stardoll ma jakies opoznienia? Dla wszystkich ciekawskich ,ktorzy kupili cokolwiek z LE, zeby dostac lancuszek - nowy łancuszek z zawieszka pojawi sie kiedy Stardoll wykresli wszystkie ceny i bedzie mial pelna liste klientow, ktorzy dokonali zakupu w Limited Edition co przypuszczam, ze zajmie im około tygodnia ale znajac ich lenistwo zapewne potrwa to dłuzej. Tak wiec oczekujmy z niecierpliwoscia na kolejny naszyjnik, bo prezent pojawi sie juz niedlugo :)

P.S. Mysle, ze osoby, ktore dopiero teraz kupily cos z nowej kolecji LE dostana i zawieszke i łancuszek, bo przeciez Stardoll musi wziac pod uwage, ze ktos mogl dolaczyc np 2 miesiace temu i nie mial szans na zakup czegokolwiek z 1 kolekcji LE tak wiec łancuszka nie ma. A po co komu zawieszka bez łancuszka?

23 komentarze:

kaina6 pisze...

nooo, dziwne... ja jeszcze dzisiaj rano kupiłam pasek za 25... Z tamtej kolekcji udało kupić mi się tylko rajstopy...

Anonimowy pisze...

No pewnie, że się cieszy mniejszym powodzeniem. Pierwsza seria była o wiele ładniejsza i ceny były choc trochę mniejsze. Przepraszam, że tak powiem, ale kupowac badziewiaste okulary i to w dodatku za 25 $ ?? To przechodzi ludzkie pojęcie.

diddlussia_kiss

Anonimowy pisze...

Już powykreślali.
Zostało jeszcze tylko 5 rzeczy. ;/

Misia . pisze...

ja kupiłam okulary z LE i nie dostałam naszyjnika:/

Anonimowy pisze...

Mam takie pytanie... Czy dostanę łańcuszek do zawieszki? W poprzedniej kolekcji nic nie kupiłam, więc nie jestem pewna..
Hanul.

Anonimowy pisze...

teraz zostały juz tylko 4 rzeczy moze dzisiaj wykupia w co watpie ale może...

kaina6 pisze...

no zgadzam się z koleżanką tamta kolekcja była o niebo lepsza od tej, i o wiele tańsza dajmy spódniczka z tamtej serii rozeszła się w 6 min kosztowała75, a spódniczka z tej serii jest do dzisiaj za1 50 st... i jest beznadziejna...

Salamandra pisze...

huhu, to ma być jeszcze jakaś zawieszka? ooo ;)

Anonimowy pisze...

czy ten płaszczyk nie wygląda jak ten z nowej kolekcji LE ;D http://tinyurl.com/LEtrencz

westik92 ;]

natexx96 pisze...

zgadzam się, jeśli dostanę samą zawieszkę, nie będę wiedziała, co z nią zrobić . . .
` natexx96

Diamentowa princess . pisze...

tylko cztery rzeczy już zostały .. oczywiście najbrzydsze . Szczerze mówiąc mi bardziej przypadła ta kolekcja niż poprzednia . Teraz byłam przygotowana i miałam stardollary - kupiłam 4 rzeczy gdzieś za 350sd . A poprzednim razem miałam kase tylko na buty za 100sd . Tylko ceny niektórych rzeczy są żenujące . Jak można dać 100sd za strój kompielowy .? Nie dość , że raczej nie będziemy go zakładać to do tego jest okropny .


http://projekty-stardoll.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

A mi się wydaje że to jakiś przekręt. Wiele osób zaopatrzyło się w stardollary, gdy dowiedziało się, że będzie nowa kolekcja LE. Wydaje wam się że stała by tak jeszcze przez dwa dni? Wydaje mi się po prostu że stardoll oszukuje i tyle.
Ale to tylko moja mała dygresja...
Pozdrawiam :*

loooooolcia14 pisze...

też zauważyłam. Coś marnie schodzą ;)
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

ja nie moge nic kupic bo jak klikam to jest napisane produkt niedostepny

xxxJuleczkaxxx

Anonimowy pisze...

w pierwszym dniu wieczorem juz nie moglam kupic spodniczki w serduszka i wydaje mi sie ze to bylo celowo nie przekreslone zeby inni mysleli ze kolekcja jest dostepna i wysylali sms, szkoda ze tak nami manipuluja...a i jest darmowa kredka do ust w plazie

Gollumowa^^ pisze...

Już tylko 2 rzeczy - jedne muty i coś a la koszula;)

Anonimowy pisze...

A ja nic nie kupiłam...(płacz) bo nie jestem ss...
Olga2424

A.S.H.L.E.Y... pisze...

zostały już tylko buty i koszula. już niedługo się skończą ^^

dominikadomcia pisze...

LE jest tym razem o wiele bardziej ubogie, niż poprzednio. Tamte ciuchy zniknęły w ciągu kilku godzin, ale porównując je z tymi, były o niebo lepsze! Ta błyszcząca sukienka za 250$ była boska, a tutaj tylko 2-3 rzeczy mi się podobały, ale kupiłam :)

Pumcio1213 pisze...

ja tam nic nie kupiłam ani z tej ani z tamtej kolekcji ;D

Anonimowy pisze...

hehe..
A ja dostałam naszyjnik i zawieszke ale odrazu sprzedałam bo po co mi to :P:P:P

Enka pisze...

..Ja chciałam coś z LE kupić, miałam sporo zaoszczędzonej na to kasy - i akurat gdy LE wprowadzili do sklepu, to mi prąd wysiadł! A potem cały dzień stardoll się nie włączał ;/ Teraz już nie ma nic ładnego... :(

Anonimowy pisze...

została TYLKO JEDNA RZECZ...BRZYDKA CHOĆ MYŚLĘ ŻE ZA GODZINĘ DWIE JUŻ JEJ NIE BĘDZIE!