sobota, 21 lutego 2009

WYSZUKIWARKA



Juz od kilku dni w bazarze mozemy korzystac z wyszukiwarki, musze przyznac, ze chyba rozwiazanie sie sprawdza, gdyby jeszcze stardoll wprowadzil wyszukiwarke jakies pol roku temu to juz wogole byloby super. Kazda kolejna kolekcja dkny wycofywana ze starplazy niestety nie ulatwia poszukiwan. Obecnie, zeby do czegokolwiek sie dokopac trzeba przebrnac przez wszystkie zlote sukienki (prezenty na Nowy Rok), ktore doprowadzaja mnie do szalenstwa. Najlepsze jest to ze jest ich chyba z 10 milionow z cena ustalona na 2 std ale znajduja sie takze tacy inteligentni , ktorzy sprzedaja je za 60 i tym zycze szczescia haha. W czasie ostatnich poszukiwan jakies 2 dni temu trafilam na fioletowy sweter ze starej kolekcji, ktory stracilam w czasie ataku na moje konto i to jest narazie jedyna cenna rzecz z dkny, ktora udalo mi sie zakupic po wprowadzeniu wyszukiwarki. Podejrzewam, ze gdyby spedzic z 5 godzin ogladajac w kołko do znudzenia te same rzeczy moznaby znalezc kilka starych ciuszkow ale kto ma na tyle cierpliwosci? ;) Zauwazylam ze w dkny pojawily sie teraz takze buty i torby , wczesniej byly tylko sukienki, spodnie i bluzki. A jak wam sie korzysta z wyszukiwarki?

30 komentarzy:

dominisia_kiss pisze...

Wyszukiwarka jest taka sobie, ale jeśli chodzi o DKNY to trudno znaleźć coś ze starszych rzeczy.
Szkoda też, że nie można za jednym zamachem szukać np. kolor-rzecz-marka.

A.S.H.L.E.Y... pisze...

mi się udało jak narazie znaleźć sukienkę DKNY z błyszczącej kolekcji, niestety nie kupiłam, bo już ją mam, ale ważne że coś takiego wprowadzili. Ale napewno byłoby łatwiej, jakby była możliwość zaznaczenia od razu koloru, marki i rzeczy... ;)

Anonimowy pisze...

ale fajnie można szpko łatwo coś znaleść oprócz starch dkny/psiara87

Unknown pisze...

A mi udało się znaleźć Sukienke HB (czarno-czerwono-biało-szara) za 2$ ,torebke HB też za 2$ oraz Rihanna Gala Gawen za 2$ ;D

Miisia Guuziikowa. pisze...

Tak, o wiele lepiej byłoby od razu gdyby wyszukac marka-rzecz-kolor. Ale ja też ostatnio w bazaarze spotkałam torebkę z pierwszej kolekcji - ale byłam wkurzona bo kosztowała 60 $, a mi niewiele brakowało :(

cropka pisze...

super rozwiązanie! sama nie jestem ss, ale jak dziś szukałam fajnych rzeczy z dkny to pojawiła się chustka z ustami za 2sd :)
szkoda ze nie mogłam jej kupic...

Anonimowy pisze...

z dkny ostatnio widzialam scuba dress za 30 chcialam kupic ale ktos mnei wyprzedzil;/
a ogolnie wyszukiwarka moze byc no tlyko szkoda ze wczesniej jej nie dali

Anonimowy pisze...

Super jest ta wyszukiwarka !
Dzieki niej znalazlam tyle jafnych ciuchow a bez niej siedzialabym godz. i tyle bym niekupila .
To fajna i przydatna zecz
MsalinaMiss90

Nightmare pisze...

ja znalazłam DKNY Lip Print Scraf za 60 i rajstopy DKNY tez za 60! Ale żeby trafić na jakąś okazję to trzeba się nieżle naszukać!! :(

Carminqa pisze...

Szkoda, że tylko 3 strony ubrań się wyświetlają ;/ ale w końcu znajdę brakujące sukienki VOILE xD

Justyna-96 pisze...

no właśnie, zgadzam się z tobą agamng. te żółte sukienki za 0 utrudniają całą sprawę! moim zdaniem powinno być tak, żeby nie było czegoś takiego jak sprzedawanie w SB rzeczy, które kiedyś były za zero, bo i tak prawie nikt tego nie kupi...

Pumcio1213 pisze...

mi wspaniale! na moim drugim koncie znalazłam nawet cenne stare dkny.

Zofia1997 pisze...

Mi super!! kupiłam ciuszki ładne za 2 i 3:)

MartynaJulia pisze...

O wiele łatwiej się teraz kupuje! Nie jest to jakieś super, ale...

Małgorzata Plichtowska pisze...

całkiem fajna sprawa i już kupiłam tak parę rzeczy dosyć tanio :)

Anonimowy pisze...

mi sie podoba ;)

Anonimowy pisze...

wyszukiwarka jest ok mnie tez udalo sie kupic pare rzeczy fajnych

Anonimowy pisze...

Powstanie wyszukiwarki ma swoje dobre i złe strony. Dobre- bo zamiast poszukiwać jednaj rzeczy wśród ponad 20 milionów innych możemy ograniczyć się do marki koloru lub rodzaju i wyszukiwać w szczuplejszej grupie. Mozemy też ograniczyć cenę i mamy pewność, że gdy znajdziemy pożądaną rzecz, będziemy ją mogli kupić.
Złe- moim zdaniem jest wadliwa. Nie rozumiem, dlaczego nie ma opcji wyszukiwania marki koloru i rodzaju jednocześnie. To mnie wkurza. Wcześniej też(zanim powstała wyszukiwarka) wyobrażałam sobie, że będziemy wpisywać nazwę produktu. To było by wg. mnie świetne rozwiązanie. Wchodzimy- wpisujemy nazwę i wiemy czy dany ciuch jest czy go niema.
W połowie jestem zadowolona, bo miałam już szczęście natknąć się na ok. 10 wartościowych rzeczy.
Hanul.

Unknown pisze...

genialny pomysl! w wyniku znalazlam stara torebke hb za 3 sd, sukienke natalie portman za 3 sd, a takze buty hb(biale baleriny z serduszkami) za 2 sd, ale niestety nie moglam ich kupic, poniewaz zabraklo funduszy:/

Anonimowy pisze...

Poszukuję od 4 dni jednej sukienki HB, która miesiąc temu była dosłownie wszędzie, a teraz nigdzie jej nie ma ;(

Anonimowa pisze...

Dobry pomsyl, ale tez kiedy szukam czegos ze starych dkny to musze przekopywac sie przez miliony zlotych sukienek. I tez dobrze by bylo, gdyby za jednym razem mozna by bylo ustawic i kolor, i rzecz, i marke. Wtedy to dopiero byloby dobrze :) Ale w koncu na stardoll nie moze byc tak latwo ;p

Karolina pisze...

Ja znalazłam po 2 sd.prawie całą kolekcję stuff by H.D. i kupiłam większość.I jeszcze sukienkę Alexis Dress po 2 sd.

dominikadomcia pisze...

Również próbowałam znaleźć jakieś tanie DKNY, ale nawet w cenie 60$ nie znalazłam nic ciekawego. Ogólnie dobrze, że w ogóle coś takiego zrobili.

Marta9Maria pisze...

Mi sie wyszukiwarka przyjdaje :P

Unknown pisze...

Teraz jest na pewno o wiele łatwiej.
Ze starych kolekcji DKNY jak na razie znalazłam kremowy płaszczyk w dość przystępnej cenie, ale niestety nie jestem ss i nie mogłam go kupić.

loooooolcia14 pisze...

ja znalazłam bardzo stare DKNY z 1 kolekcji...niestety kupiłam je na moim 2 koncie, a podczas transakcji (jak chciałam z mojego głównego kupić je od mojego drugiego konta) akurat pewna dziewczyna je kupiła. Zaznaczam, że sprzedałam je za 1$! :(, a to konto jest odwiedzane raz na miesiąc ;( Jak pech to pech, kurczę ;/

Agnefis pisze...

Mogli ją wprowadzić kiedy nie było jeszcze sylwestrowych sukienek a nie. Nic z dkny nie mozna znaleźć. Albo powinni zrobić coś zeby nie można było ich sprzedawać.

Czoklyt pisze...

Ja z DKNY widziałam rajstopy(52$) i Lip print Blouse(60$) ale nie kupilam ;) Dziś tylko Zhang Dress za 5$ ;) Te złote sukienki baaardzo utrudniają wyszukiwanie;/ Chciałabym znaleźć dkny ruffle skirt xdd Achh... marzenie ;P

gy!be pisze...

Mnie się podoba. Znalazłam zupełnym przypadkiem Romper za 7 sd.
;D

Anonimowy pisze...

teraz będzie łatwiej;)