wtorek, 17 lutego 2009

TOTALNA GŁUPOTA I STRATA STD


Dzis w nocy pojawily sie nowosci. Wchodze sobie wiec w minishop, kupuje nowe okno za 15 std i co? Nigdzie go nie ma. Przeszukałam schowek (chyba z 10 razy), cale mieszkanie...wylogowalam sie, zalogowalam ponownie i nic. Nie ma i tyle. Stwierdzilam ze trudno, poczekam na okno, bo pewnie znowu sa jakies problemy techniczne. Zeby byc pewna na 100 %, ze cos jest nie tak, kupilam drugie okno i znow ta sama historia. Rozstąp sie ziemia, nie ma. Kupilam rowniez nowy interior, ktory postanowilam wykorzystac i tu nastapilo zdziwienie. Okna sa takze interiorami. Przy zakupie moglam je przestawiac gdziekolwiek chcialam, wiec stwierdzilam , ze jest tak jak z poprzednimi oknami a tu niestety zonk. Nie polecam nikomu zakupu, poniewaz : interior z oknem - jednym , kosztuje 15 std - wiec jest to przesada! Jak chcecie je wykorzystac to mozna to zrobic tylko w pokoju z jednym kolorem farby, nie da sie nalozyc tego okna na nowy szary interior z tej samej serii , poza tym jak juz sie okno wykorzystuje to pojawia sie ono w rogu pokoju zamiast na srodku wiec jest jedno okno wcisniete w kąt a potem puste sciany. Stradoll kompletnie mnie rozczarowal takim barachłem za 15 std.

34 komentarze:

Anonimowy pisze...

chcialam zobaczyc jak wyglada okno to nawet niby jak sie je wyjmuje z minishopa go nie widac wiec postanowilam nei kupowac dziwna historia moze tym czasowy blad i naprawia te okna o.O pozatym okna nie sa warte swojej ceny takie cos za 15?ale jedna chyba i tak kupie;)

olenka1317 pisze...

muszę nadrobić notki :) a tak do tej to od tych okien bardziej podobają mi się nowe rzeczy z serii komiks :):)

Małgorzata Plichtowska pisze...

ShReWx maniakalna zakupoholiczka :P ale co tam ja pewnie tez je kupie :P
pozdrowienia dla wszystkich!

Salamandra pisze...

ciekawe czy mi kase zwroca.

Mulley pisze...

Nie powinni tak robić

madzialenka13 pisze...

no ja chciałam je kupić ,ale pomyslałam , że za drogo.I jak zaakceptowalas moje zapro do czytania bloga i przeczytałam ten post to masakra.Ale interior fajny. Mam garderobe w nim :D P.S. Kochana mogłabyś mi powiedziec , z kąd ty bierzesz te spoilery?

madzialenka13 pisze...

Aha i nie wiesz moze , ajkbym mogła się dostać do bloga Cioci wiedźmy xd?

madzialenka13 pisze...

boże , ja to sie nie moge wygaać. i jesczze masz tutaj linka do yhh. to jakaś mania przeciwko tobie chyba xd
masz > i44.tinypic.com/2s67az5.png

[bez hatetepe xd]

Vailet454 pisze...

Szkoda bo chciałam kupić ;) I tak nie mam kasy xD
Więc trudno...ale to troche bezsensowne, żeby dawać okno po 15std i jeszcze ograniczać nas do jednego miejsca na ścianie...naprawdę coraz gorzej na stardollu :/

olenka1317 pisze...

u mnie jedno okno jest za 6 stardolarów... wy też tak macie??

dominikadomcia pisze...

Dziwnie to wygląda, tak jakby okno było pokojem. Nie będę chyba wydawała na nie stardollarów, bo nie są piękne, a drogie.

hate-and-love pisze...

ee... no bez sensu...

Unknown pisze...

dziwne.

Anonimowy pisze...

He he ale przekręt ja weszłam w minishop i jedno okno jest za 16$ a drugie za 8$ a tak po za tym rzeczy nie są najgorsze ale nie w moim stylu więc raczej nic nie kupie:):):)

cropka pisze...

moze napisz do nich... o.O
to juz przesada...
Cropka :*

sylwia pisze...

Masz racje troche dziwnie sie zachowali...;]
Super blog

Meerci pisze...

Hah, ja kupiłam wnętrze za 15 std i okno za 6 std. Jeśli dobrze zrozumiałam agamng, można uzyskać taki sam efekt.

Zofia1997 pisze...

Okno niby fajne.Ale nie kupie ale może to tylko błąd i zwruca wam kase

Cornelia380 pisze...

totalna strata kasy ..15 sd za okno? w takiej cenie można kupić intenior!

Miisia Guuziikowa. pisze...

Takie okno za 15 ? Ja nie widzę w nim nic ciekawego by za nie tyle płacic ^^ Może to naprawdę jakiś tymczasowy błąd.. oglądałam je.. no cóż takie jest życie, trzeba widocznie wszystko sprawdzac bo stardoll ma gdzie nie spojrzysz pomyłki ...

diddlussia_kiss

breakfast pisze...

chyba nie warto kupować tych 'okien' od siedmiu boleści. no ale dla zakupoholików to nie lada gratka ;-) A tak troszkę nie o stardoll'u to ktoś był na tym filmie 'wyznania zakupoholiczki' czy jakoś tam co był po raz 1 w kinach w walentynki? bo ja mam ferie i bym się chętnie wybrała, lecz nauczona doświadczeniem przed tym jak pójdę do kina wolę wysłuchać recenzji, ponieważ nie chcę być później rozczarowana tym o zobaczyłam xD Tak samo jak w wypadku tych feralnych okien.

loooooolcia14 pisze...

o.O dziwne, mam nadzieję, że zwrócą ci kasę.
Pozdrawiam.

Teresa Janecko pisze...

Ta.. ja tam tego nie kupię ;D

Pumcio1213 pisze...

a i tak nie kupię bo nie jestem ss ;)

Unknown pisze...

Straaszne so te zeczy , takie morczne . Fuuu

Anonimowa pisze...

Hmm... Troche dziwne ;p Okna jako interior ? xD Chyba stardoll juz naprawde nie ma pomyslow... xD

Justyna-96 pisze...

sory, że tak mówię, ale stardoll to typowi oszuści

Anonimowy pisze...

kilka rzeczy nawet fajnych ale co do okien to troche drogo

tlen pisze...

Jedno okno jest interiorem, te za 15, drugie za 6 jest 'normalne'

Kasia963 pisze...

A jak ja weszłam do minishopu to jedno okno było za 6 a drugie za 15!.

Anonimowy pisze...

Też straciłam 15 ;/ wrr

foczka11 pisze...

Nom, rzeczywiścia strata kasy.


PS.: Dziękuję, że wysłałaś mi zaproszenie! :)

xxxAsiuLaxxx pisze...

pierw były 2 po 6 potem jedno po 6 drógie po 12 później dwa po 15 a teraz są znów po 6 x//

Vampiire pisze...

własnie.po 1.okropne po 2. starsznie drogie i dobrze,ze ja nie kkupilam.I wlasnie widzialam,ze jest to w interiorach.Dziwne,ale to napewno przez ich błędy.Ja mysle ,ze to przez LE,bo ciagle ostatnio cos sie zacina.Ja wchodze sobie w Twoj apartament,no a tam gdzie jest parter i jest prawa strona,to tam byly wszystkie projekty odkryte i podloga poprzestawiana ;o.Nie wiem o co chodzi.I to bylo,ze raz tak,a raz tak .