poniedziałek, 2 lutego 2009

PRAWDZIWA PLAGA

Dzis dowiedzialam sie o kolejnym hakerze- co ostatnimi czasy nie powinno juz nikogo dziwic, bo nastapił prawdziwy wysyp tego barachła. Moze zauwazyliscie wiadomosci transmitowane wysyłane przez Rachson, ktora ma mnostwo MKA i dkny. Jej drugie konto to laloa. Pisała ona, ze chce wymieniac sie na ubrania moze ze 3 dni temu. Okazuje sie , ze włamała sie na konta jose-io oraz pretty_megan-9 i wyczyscila je ze wszystkich wartosciowych ubran! Plotki sa takie, ze jedna z dziewczyn zalogowala sie rano i nie miala swoich ubran i najlepsze jest to, ze nie ma pojecia jak to sie stało. Podejrzewam jednak, ze musiala dostac jakis link z mailem moze z nastepnego 3 konta Rachson, bo przeciez niemozliwy jest inny sposob jesli nie podało sie hasła swiadomie. Zeby poznac troche szczegołow napisałam do Teale/hifof z ktora jose-io sie przyjazni. Tak, tak Teale wrocila po jakis 7 miesiacach nieobecnosci :) ale to chyba wiekszosc juz wie. Jak sie czegos dowiem to napisze zeby wszyscy wiedzieli. Nektorym nie podoba sie , ze pisze tu o hakerach, bo według nich jest to nudny temat. Moja odpowiedz jest taka: moj blog- pisze o czym chce, jak ktos nie lubi tekstu tylko obrazki to zapraszam do ksiegarni- dzial dla dzieci do lat 5, na Stardoll ostatnio nic ciekawego sie nie dzieje i po 4 moze was to nie interesuje ale sa jednak takie osoby, ktore wymieniaja sie z innymi i dobrze jest wiedziec przed!


UWAGA!!! PRZED CHWILA NA CZYIMS BLOGU NA CZACIE WIDZIALAM ZE KTOS SIE PODE MNIE PODSZYWA. KTOS ZROBIL SOBIE KONTO NA GOOGLE Z NICKIEM MOJEJ DOLLKI I UZYWA GO DO KOMENTARZY! NIE JEST TO MOJE KONTO WIEC JESLI ZOBACZYCIE COS TAKIEGO TO UPRZEDZAM ZE NIE MAM Z TYM NIC WSPOLNEGO. Z REGUŁY NIE KOMENTUJE BLOGOW - CZASEM DODAM GDZIES KOMENTARZ RAZ NA MIESIAC WIEC WSZYSTKIE KOMENTARZE Z MOIM NICKIEM - OPROCZ MOJEGO BLOGA SA NA 99% SFAŁSZOWANE

55 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Mam już dość tych hakerów
Najgorsze jest to, że do niektórych ludzi nie trafiają apele typu;' nie podawaj hasła' itp.
Zresztą, nie wiadomo kiedy się ktoś włamie, bo słyszałam, że jest program, na którym można włamać sie na komputer czyjejś osoby, i w ten sposób też łatwo zdobyć hasło, które często jest 'zapamiętywane' przez komputer...
Hanul.

Anonimowy pisze...

a mi ktoś na moim koncie kupował bardzo głupie ubrania aż po 2 dniach zmieniłam hasło i jest Ok

Anonimowy pisze...

Ostatnio hakerów taki wysyp, że aż strach się zalogować... O preety_megan-9 słyszałam. Podobno przez to skończyła ze stardollem na jakiś czas. Przykre.

Anonimowy pisze...

to jest straszne ;(
te tematy mi nie przeszkadzają, bo sama się z niektórymi wymieniam na voile i wgl, więc są bardzo przydatne.

diddlussia_kiss

Anonimowy pisze...

Strasznie..a co do tej osoby która sie podszywa to sie nie przejmuj.Zazdrości ci twojej osoby :)Mania1833

Millennium_girl pisze...

Ja się na szczęście nie wymieniam żadnymi ubraniami, bo ich nie kolekcjonuje, więc jestem bezpieczna. Ale radzę uważać na hakerów i nie logować się na takich podejrzanych stronach.

Anonimowy pisze...

Aż dziw , że ludzie są zdolni do czegoś takiego przez wirtualne ubrania ...

Ciocia Wiedźma pisze...

wbrew pozorom nie jet wcale tak trudno złamać hasło na takie portale, praktycznie bez zabezpieczeń. Tym bardziej że większość osób ma hasło związane z czymś co lubi. Np 80% warszawskich chłopców ma hasło "Legia". Więc wcale nie jest trudno je zgadnąć. Może rozmawiała z nią o prywatnym życiu, a tamta potem próbowałam różnych haseł np. imię psa, autor ulubionej książki, postać z ulubionego filmu. Najbezpieczniejsze są hasła długie, z dużą ilością cyfr i nie związane z życiem prywatnym.

Pumcio1213 pisze...

No najlepiej by było żebyś w ogóle nic nie pisała tylko dodawała screeny "wspaniałych apartamentów". Lubię gdy dużo tu piszesz bo jest co do czytania. I nie tylko dużo, ale i ciekawie. A co do hakerów to ta dolka co padła ofiarom nowego złoczyńcy pewnie dostała mailem tą nową stronę startową i nie spojrzała na to, że po boku jest reklama "darmowych 100 stardolarów", albo coś w tym stylu skoro nie wie jak do tego doszło.

Anonimowy pisze...

ja także mam dość hakerów
do mnie przychodzą wiadomości abym podała hasło a oni doładują mi konto
na takie sztuczki nabierają się młodsze dzieci,które wierzą w takie głupoty (jedną z takich osób jest moja kuzynka która niestety w to uwierzyła)

ja się ciągle loguje na stardoll,ale na szczęście żaden z hakerów mnie nie dopadł.
kamila252329

gy!be pisze...

Teale/Hifof to chyba menda jakich mało. Wydaje mi się, że to właśnie ona jest hakerem. A Rachson? Chyba kiedyś rozmawiałam z kimś o podobnym nicku, ale w jej Księdze Gości nie ma moich wpisów...
SS

Zhea Nayat pisze...

Ja mam bardzo trudne hasło . Stardoll mi je wysłał bo zapomnialam .
zle będzie , jeżeli poda takie samo hasło 2 osobom

Zhea Nayat pisze...

Hakerzy dopadają tylko tych co mają znane ubrania , a szczególnie old DKNY , MKA , LOTTO itd.

Małgorzata Plichtowska pisze...

czyste wariatkowo :( ale to świetnie ze piszesz o oszustach !

graceless pisze...

ja myślę, że dobrze, że poruszasz tu temat hakerów, bo jak już powiedziałaś, teraz straszny wysyp tego jest.
ja straciłam właśnie w taki sposób moje wartościowe rzeczy (ale to już dawno, zanim zaczęła się ta cała afera z hakerami), że zalogowałam się rano na swoim koncie i okazało się że mojego DKNY nie ma:( no ale cóż, nie wykłócałam się o to i zaczęłam kolekcję od nowa.

martynka.g

maggieliciouss pisze...

Laloa ma większość ubrań za 0 sd?!
Bardzo dobrze, że piszesz o hakowaniu, może dzięki temu więcej dziewczyn zrozumie, że nie wolno podawać swojego hasła!!I wiemy, komu nie możemy ufać :)
fennenene

Kerlitta pisze...

Jak mówią że takie notki ich nudzą to ich sprawa. Mogą nie czytać. Ale przecież to jest przestroga dla innych, żeby uważali na hakerów. Ja czytam wszystkie twoje notki bo wchodze tu codziennie i nie zgadam sie z osobami które tak mówią

Cornelia380 pisze...

Pretty_megan?! Ona miała ładne konto i w ogóle dużo tych ciuchów ;/
Współczuję jej.
Era hackerów normalnie...

dominisia_kiss pisze...

Jak widzę kolejny temat o hakerach to aż mnie dreszcze przechodzą, bo każdy może stać się "ofiarą".
A przy okazji to bardzo dobrze, że piszesz o takich rzeczach, bo na pewno sporo ludzi takie tematy interesują. Łatwiej jest się ustrzec i nie dać się oszukać.

Anonimowy pisze...

Co chwila ktos mi pisze ze zna kody na sukienki i takie tam ot jest wkurzajace, czyżby inni po tych incydentahc stwierdzili ze nie sa gorsi i tez probuja kradziezy ;/ A ten któś podszywajacys ie pod ciebie to zwyczajny zazrosnik :P

Anonimowy pisze...

Ach, sorki! Zapomniałam się podpisać. Mój nicka nsd: Yzka.

dominikadomcia pisze...

Strach się bać. Ja na szczęście nie mam żadnych MKa ani nic z tego. Współczuje tylko tym ludziom, którzy się napracowali aby kupić ciuszki! Na pewno zapłacili za nie kolosalne sumy.
Co do osoby, która podszywa się pod Ciebie również współczuję. Tak to jest, kiedy do życia wkracza zazdrość!

loooooolcia14 pisze...

Też mam ich dość. Tak psuć czyjąś 'pracę', ja bym chyba nie miała serca. Wiem, że to tylko strona internetowa, ale ludzie logują się tam tylko dlatego, że chcą się odstresować, a nie martwić się czy ktoś czasem nie zwinie Ci konta! Chociaż fakt, ostatnio jedna dziewczyna podała mi swoje hasło, które brzmiało mniej więcej tak: 'kotek123', nie wiem po co mi je dała, ja oczywiście z ciekawości weszłam i faktycznie hasło było prawidłowe. Dziwić się,że potem są włamania na konta skoro hasła są tak krótkie i banalne?

Nateczka pisze...

Ostatnio cos okropnego dzieje sie na stardoll!! Ile jeszce bedzie tych hakerów!!!

Anonimowy pisze...

Straszne to z tymi hakerami.. Gdyby mi takie coś się przytrafiło to chyba bym się załamała ( mam na kącie 250 sd) Napewno została bym bez niczego :( Nie zazdroszcze tym dziewczynom .. Rada jest jedna ! NIE KLIKAJCIE W ŻADNE LINKI !
pozdrawiam nuna111

Vampiire pisze...

wkurzające jest to,ze jest tyle hakerów,no ale na to nie ma rady.Wystarczy podac ich do admina,ale ostrzegam Cię agamng - oni wiedza ,ze ich zglosilas i moga usunac konto tej osobie ktora wlasnie zabrala Ci ubrania,moga odzyskac konta,a ciągle cię nękac.i po 2 - dlaczgo oni wiedza ze ich podalas?

1.Napewno sie domyslaja
2.Maja swoje sposoby,ktore znam,ale nic na temat hackingu nie umiem.

DiamentOva.

Monia pisze...

Straszne... Cały czas ktoś oszukuje... Nie wiem, ci ludzie nie umieją sami sobie zapracować? Dziwne jeszcze teraz tak tych hakerów dużo... :(

pauline9494 pisze...

Mam szczęście, bo w moim apartamencie nie ma żadnych wartościowych ubrań, aby ktoś prosił mnie o hasło albo podawał mi takie dziwne linki.

kasiaczka1993 pisze...

Ja również mam dosyć hakerów.
Podoba mi się to, że o nich tak dużo piszesz, dzięki Tobie znamy chociaż paru hakerów. I już raczej się na nich nie nawiniemy, choć mogą sobie zrobić następne konto...

^Imanaya^ pisze...

Nie wierze! Ja sie z nia mialam wymienic ale mi dala slaba oferte. Megan?! i jose-io?! o kurde...

Anonimowy pisze...

Ostatnio hakerów taki wysyp, że aż strach się zalogować... O preety_megan-9 słyszałam. Podobno też podsyzwają sie na stardoll moja koleżanka założyłą se 2 konto o tym smamym nicku ale tamtego jej nie zlikwidowali dopiero po tygodniu cos ie z tym wszystkim dzieje !!!!! Odbija nam :( niektórym na punkcie przewagi i dominacji oraz ilosci ciuchów !
kas264

edzia pisze...

może i nie są to tematy tak ciekawe jak darmówki lub nowości ale są to tematy potrzebne chyba lepiej poznać się na kimś wcześniej bo czasami może być za pózno

Anonimowy pisze...

Co do podszywania się- spotkałam się z tym parę razy na czatach blogowych. Niestety, nie jestem w stanie podać adresów, bo w wiadomościach nie było nic 'niegrzecznego', więc stwierdziłam, że to naprawdę Ty, i wyłączyłam stronę po krótkim czasie...
Hanul.

edzia pisze...

może trochę zbocze z tematu ale przyjrzyjcie się z bliska spódniczce z jordache dla ss a tej nowej która pojawiła się w nowościach dla wszystkich jakieś wnioski?? bo ja mam jedno!! są identyczne tylko ta z jordache ma inny odcień czy stardollowi sie w końcu znudzi kopiowanie ubrań??

Anonimowy pisze...

Jak codzien szperałam po stardoll i znalazłam klika dziewczyn ktore wygladaja bardzo podobnie to onae :
1. Paddylin555
2. Tujana
3. Orschidea
4. Evolie
5. Mondi78
6. joja444
7. Mandarinna111
8. LaLuna1212
9. lovlyina
10. lissyly
11. BabiBlau
12. Kussilla
13. lieb


BlacRiba

Anonimowy pisze...

temat o hakerach jest jak najbardziej potrzebny ;)
ja tam mam hasło w stylu: famviuam... -raczej nie wpadnie się na właściwą kombinację ;p


hate-and-love

Anonimowy pisze...

Ta laloa ma niektore dkny mka i hot buys za 0 ;/

Anonimowy pisze...

Oczywiście można się komuś włamać na konto nawet jeśli ten ktoś nie podaje hasła. Wystarczy mieć parę informacji i można włamać się na konto z kiepskim hasłem.(Nie mówiąc już o programach hakerskich o których się tyle mówi lecz chyba niełatwo zdobyć taki program skoro nie każdy go ma)Sama w obawie o swoje konto ulepszyłam swoje hasło o liczby i duże litery na przemiennie... Drugi błąd jaki można zrobić to dać hasło na sd takie samo jak na emailu. Ostrzegam żeby tego nie robić, bo to się źle kończy.... Parę moich znajomych przez to ucierpiało, a ja nawet im pomóc nie mogłam ;(

Anonimowy pisze...

Ja tam się ciesze że piszesz o hakerach! przynajmniej wiem od kogo się oddalać i z kim się nie wymieniać!

Zofia197

Aleksandra pisze...

No do mnie też się wczoraj włamała lova_halimake i sprzedała całą moją kolekcję DKNY, HB i MK RC na swoje drugie konto badgirl_303030. Oczywiście wszystkiemu zaprzecza a wiem, że nie tylko mnie tak oszukała więc uważajcie na nią.. A stardoll oczywiście na to zlewa jak zawsze zresztą..Chyba na razie dam sobie spokój ze stardollem skoro jest tyle tych hakerów..

Anonimowy pisze...

chcialam cie poinformowac agamng ze jest osoba o nazwie zabijEagamng i pisze ze ty jej wszystko ukradla s ze skasowalas jej konto i sciagnelas nick zobacz jej prezentacje jakie glupoty i bzdury o tobie pisz jezeli jmuz o tym wiesz to sory
palcia_10

Anonimowy pisze...

juz mnie denerwuja ci hakerzy ;//
_____________________________
Mój nick na stardoll to dyta96 zapraszam do apartamentu ;P

green.eye pisze...

Ja sie cieszę że piszesz tutaj o takich sprawach które według mnie są BARDZO ważne.

Ja staram się ostrzegać ludzi i w ogóle działam na ksiegi.emix gdzie jest maksymalny wysyp złodzieji kont. Po prostu to co oni tam robią jest żałosne :/

Razem z av_lav prowadzimy klub Anty-Oszustki gdzie prowadzimy listę wszelkich oszustów i w ogóle zajmujemy się tego typu sprawami.
Ja bym tak nie umiała oszukiwać. Od razu za pierwszym razem sumienie mi nie pozwoliłoby na to.


A jeśli chodzi o twojego bloga to jest świetny. Cieszę się że poruszasz takie tematy. Zycze powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga!

Anonimowy pisze...

ja bardzo sie ciesze ze poruszasz takie tematy:):) warto wiedzieć kto jest nieuczciwy na stardoll.
Karolcia2504

Unknown pisze...

Dobrze że piszesz o tych hakerach, przynajmniej wiemy czego mamy się wystrzegać..

Meerci pisze...

Ja już chyba się przestanę wymieniać, bo boję się wchodzić. Taka plaga! Aż mnie ciarki przechodzą, dużo pracy włożyłam w moje konto i chyba bym się załamała, gdyby nagle ktoś mi je ukradł i posprzedawał wszystkie cenne, jak dla mnie, rzeczy. Na szczęście nie mam ich tak dużo, więc nie jestem aż takim łupem dla hakerów. Mam nadzieję, że Stardoll coś z tym zrobi i będzie już bezpiecznie.

Anonimowy pisze...

Ech..nie wiem jak tak można robić..za kilka wirtualnych ubrań. I po co? Czy one mają sumienie?

Anonimowy pisze...

Cześć.Wiem,że pewnie nie chcesz aby ktoś zawracał ci głowę,ale niestety nie mam twojego e-maila.Zrobiłam swoją listę "playlist" mam kod,ale nie wiem jak go wkleić na mojego bloga.Mogłabyś mi odpisać na kingusia917@wp.pl ? Z góry dzięki.

ciapata7 pisze...

Mnie bardzo interesuje temat o hakerach :)) W ogóle podoba mi się Twój blog. m

loooooolcia14 pisze...

P.S. Widzę, że dużo osób już to zauważyło, ale jakim cudem ona ma większość DKNY i innych ubrań za 0$?!

Anonimowy pisze...

UWAGA ! RACHSON HACKUJE WIĘCEJ KONT !!!

Uwaga na queenofnight !!! To nowe konto Rachosn. Widziałam jak Rachosn sprzedawała RC kiedy queenofnight była na jej koncie. Niestety nie zdążyłam kupić :/

NIENAWIDZE RACHOSN

Anonimowy pisze...

sozz queenofthenight

Anonimowy pisze...

Ja mialam okropny przypadek...a o to chistoria ...mojej najlepszej przyjaciolce,znalam ja od 10 lat! Ukradziono konto tak w pazdzierniku miala duzo sp i doladowywala je chyba z 30 razy...ona znala moje chaslo ja jej i zaczela mnie podejzewac bylam na nia zla ale sie pogodzilysmy i mi wierzyla...jej tata jest maniakiem komputerowym i ma w kompie program szpiegowski do odgadywania chasel raz 'ona' nie powiem jej imienia weszla bez jego zgody z komputer i wlamala sie na moje konto sprzedala nie wiadomo komu moje 2 dkny dosc stare...zmienila me doll na taka jak mial ktos inny ,zaczela psiac moim bf przeklenstwa...odzyskalam chaslo jakos bo zmienila email na moj bo chciala sie do neigo wkrasc i pcozytacmoje maile...wtedy wyslalam wiadomosc bo codziennei wysylalam i probowalam i udalo sie zmienil mi chaslo stardoll ....odzyskalam chaslo psytalam sie jej czy to nie ona ona zaprzeczala ale sie przyznala bo jej tata zobaczyl co robila z jego programem i jej kazal...mam konto ale przyjaciolki juz nie...juz nawet rpzyajciele moga cie oszuakc :( wolala bym zeby to zrobil chaker niz ona...ech to takie przykre ja jej powiezalam sekrety i td ;/
Ayshaaa121

Anonimowy pisze...

Dziwne bo ja sie z Rachson raz wymienialam (nie pamietam na co) poszlam pierwsza i nie bylo zadnego problemu...mam ja nawet zapisana w moich HONEST TRADERS...tym bardziej mnie ta wiadomosc zdziwila
(Billlieee)

Anonimowy pisze...

Brr..Aż boję się wejść na tą hakerke...
Ashley_T1