środa, 18 lutego 2009

NOWOSCI


Kilka ubran, ktorych mozemy spodziewac sie w starplazie.

30 komentarzy:

Małgorzata Plichtowska pisze...

suknia jest ciekawa zobaczymy jak się będzie prezentować na dolce :) pozdrowienia!

Sandra pisze...

te spodnie są okropne...

Anonimowy pisze...

suknia jest ciekawa taka mHroczna;)
i nawet nawet ta bluzeczka:)

NaTusia pisze...

Nic mi się z tąd nie podoba ..

Justyna-96 pisze...

jak dla mnie wszystkie te ubrania są okropne...

Kasia963 pisze...

Ubrania takie sobie... zbaczymy jak będą sie prezentowały na dolce.

dominikadomcia pisze...

Ze wszystkich rzeczy najbardziej podoba mi się sukienka. Jest bardzo prosta, ale stylowa.

Mulley pisze...

Nie za specjalne :(

Anonimowy pisze...

Fajna torebeczka

/E;* pisze...

no ubrania tekie sobie (: ale ciekawe co z tą sukienką ;p
pzdr;**

Anonimowy pisze...

mnie sie podoba koszulka zolta:)

Meerci pisze...

Podoba mi się chyba tylko torba. Bluzka ma śliczny nadruk, ale nieciekawy krój. Zobaczymy...

Pumcio1213 pisze...

Takie se...

hate-and-love pisze...

nic specjalnego....

Marta9Maria pisze...

Nie podobają mi się :(

madzialenka13 pisze...

kochana.pomóż mi jak możesz :D jak sie robi te spoilery? w sensie , z kąd ty bierzesz te nowości ? xd

olenka1317 pisze...

niezbyt ładne... :)

Cornelia380 pisze...

Moim zdaniem nic szczególnego ale najlepsza jest ta sukienka.
Kiedy stardoll wprowadzi coś ciekawego?

Miisia Guuziikowa. pisze...

ehh ani jedna rzecz nie przypadła mi do gustu.

loooooolcia14 pisze...

ładne :)
Pozdrawiam.

Vailet454 pisze...

fajne nawet ^^
Mam pytanie(pewnie wkurzające) : Skąd bierzesz spoilery?? Bo chciałabym dawać na bloga, a niechce brać od innych ;)
Odpisz na maila: Crejzii_bejbii@hotmail.com
Lub na stardollu: Vailet454

MartynaJulia pisze...

Hm... Jakoś tak wybitnie piękne nie są ;>

Anonimowa pisze...

Wszystkie ubrania jakies takie nie spacjalne .. ;)

Unknown pisze...

nie są zachwycające .

breakfast pisze...

nie wiem. jakoś nie za bardzo te kreacje przypadły mi do gustu. Każdemu jednak podoba się co innego

barbie225 pisze...

A mnie się nawet podobają

Agnefis pisze...

Przyznam szczerze ze z każdym dniem ciuchy na sd. są co raz gorsze.
Teraz już w ogóle nie kupuję w starplazie. Wolę bazaar, można przynajmniej coś ładnego znaleźć.

breakfast pisze...

Proszę!
Wejdźcie na bloga:
http://agencja-stardoll.blogspot.com/
To jest nowy blog o agencji modelek stardoll.
Już dziś możesz się zgłosić do pooozazu mody!
Szczegóły na blogu xD

Anonimowy pisze...

Podoba mi się jedynie torebeczka, a reszta jest beznadziejna:/

MaDzIaLeNkA^^xD pisze...

Nie są zbyt piękne...:P