czwartek, 26 lutego 2009

I ZNOWU KTOS KRADNIE POMYSŁY...


Pamietacie Star Awards, ktore w tym miesiacu odbyły sie na moim blogu a ktore po raz pierwszy w polskiej wersji zaproponowała Salamandra? Tak samo jak ci , ktorzy zaczeli robic Coverdoll Pl po tym jak HarajukuGirlPl wymyslila i zorganizowala to na swoim blogu albo jak masowo zaczely powstawac blogi po moim blogu, lub magazyny po magazynie Salamandry, tak samo własnie jakas Paulusincia zrobila sobie oscary całkowicie oparte na Star Awards. Podobne kategorie oraz sposob głosowania, a jaaaakie błedy. Dlaczego nikt na Stardoll nie potrafi nigdy sam nic wymyslic? Jest moze z 10 osob na ktorych reszta non stop sie wzoruje kopiujac apartamenty, projekty i cala reszte. Dlaczego? Czy tak bardzo ciezko jest ruszyc mozgiem i zrobic cos swojego zamiast sciagac od innych? Kiedy to sie wreszcie skonczy. Czasem wchodze na blogi, ktore w obserwujacych maja 12 osob i widze podpisy, "dlaczego nikt nie komentuje" ? No, zastanowmy sie dlaczego? Moze dlatego, ze to wszystko juz bylo napisane na innych blogach 3 dni wczesniej i ludzie poprostu maja dosc czytania o tym samym na 40 blogach, ktore niczego nie wnosza. Ktos odgrzebuje stare tematy z innych blogow, nawet takie sprzed 3 miesiecy i umieszcza na swoim blogu jako własny post i nagle robi z czegos sensacje nie zdajac sobie sprawy, ze wszyscy juz dawno to wiedza. Majac swoj blog takze poczytalabym cos fajnego ale oprocz HarajukuGirlPl , cioci_wiedzmy i gabisia9 na inne poprostu nie wchodze, bo jest to totalna strata czasu. Czekam az w koncu trafie na cos, czego jeszcze wczesniej nie widzialam , na cos co mnie zainteresuje ale niestety chyba sie nie doczekam i poki nie wymysle czegos sama, nie wpadnie na cos Harajuku, ciocia, Salamandra czy nawet Invidia to chyba moge zapomniec o jakiejkolwiek rozrywce dostarczonej przez kogos innego a przeciez na stardoll jest tylu Polakow, ze az niemozliwe, ze nic sie nie dzieje.

19 komentarzy:

Anonimowy pisze...

totalny bez sens...nei rozumiem takich ludzi ktorzy bezszczelnie kopiuja notki slowo w slowo jak by nei umieli sie troszeczke wisilic i chciaz napisac wlasnymi slowami ale po co?lepiej skopiowac...ale na takich ni ma rady niestety:(

Karolina pisze...

Zgadzam się

Anonimowy pisze...

ta Paulusincia to kopiuje od wszystkich. zal
jakas nawiedzona!

Miisia Guuziikowa. pisze...

No niestety, wciąż są tacy ludzie... tego się chyba nie wytępi..

Czoklyt pisze...

Według mnie to szczyt chamstwa, nie rozumiem tego, przecież co oni z tego mają że skopiują? Dla mnie największą sadysfakcją było by to, że sama coś wykonałam, wymyliłam! Dziwi mnie to jak mało kreatywności w ludziach, przecież to jest najważniejsze, pomysł. Ale niektórzy muszą kopiować, się rodzą tacy co w głowie nic nie mają to ich jedyną drogą jest kopiarstwo i skazani są na innych ludzi, przecież wystarczy ruszyć głową, wbrew temu jak by się wydawało to nie takie trudne ;) Ale cóż niektórzy są ułomni! Też kiedyś spotkałam się z kopiarstwem moich pomysłów, prowadziłam kiedyś bloga na onecie (staare czasy) nawet udało mi się dojść do ogólnego rankingu na 15 miejsce ;)) Niektórzy bezwstydnie kopiowali moje szablony (nad którymi ja siedzialam 2 godziny a oni bezczelnie skopiowali to w 2minuty), kopiowali notki, oryginalne pomysły na nowe style szablonów, ksywkę, adres bloga. I wiem dobrze jakie to wkurzające ;/ Nawet na sd spotykam się z kopiarstwem, już znalazły się osoby, które skopiowały pomysł na mój główny pokój, ja byłam z niego taka dumna (3 godziny to wszystko układałam, robiłam) a ludzie to bezczelnie kopiują, jedni w większym drudzy w mniejszym stopniu, ale nadal to kopia. Najbardziej irytujące jest to, że to oni zbierają pochwały, a tak naprawdę to ja wymyśliłam, nie chodzi mi o to, żeby to ludzie mnie obskakiwali jakie to pięękne i cudowne, ale chodzi o sam fakt, że nie wstyd im tak i jeszcze ładnie dziękują za komplementy ;/ Trochę się rozpisałam ^^A co do blogów to ja mam taką stałą listęę, zapisałam sobie w uluionych i codziennie według tej samej kolejności ;)
Najpierw Twój blog, później stardollbytlen.blogspot.com (coraz mniej lubię tam wchodzić, kiedyś było dużo spoilerów, a teraz juz coraz mniej) następnie wchodzę do Cioci Wiedzmy (zawsze ciekawe tematy), później thestardollinsiders.wordpress.com i na sam deser HarajukuGirlPL ;)) A później to pudelek xdd

Anonimowy pisze...

a jak się nazywa blog tej Paulisincy .?

Darunia05 (stardoll-by-atomowki)

Gollumowa^^ pisze...

Hm, ja uważam, że mój blog wnosi coś nowego, ale wiem, że jest raczej mało interesujący i za rzadko piszę.
Ale przynajmniej jest jeden blog o tej tematyce i nikt mi nie może zarzucić, że zgapiam.
A to, że rzadko piszę.. szczerze, trzeba się naszukać.
Zniechęca mnie to, że mam koło 70 obserwujących, a komentuje 6 osób...

Zofia1997 pisze...

W sumie zgadzam się z tobą.Lecz ja mam blog o ciuchach na stardoll i uważam że jest fajny.Ale te wszystkie kopiary!!! coś trzeba z nimi zrobić!!

http://stardoll-styl.blog.onet.pl/

Ciocia Wiedźma pisze...

już się burzy w swojej nowej notce, że chyba zwariowałaś, skoro uważasz że ona coś skopiowała i że to był całkowicie jej pomysł. A tak w ogóle to ona ce nie lubi bo zablokowałaś bloga. o. i jeszcze ci się dostało:P

Ciocia Wiedźma pisze...

Właśnie mi się przypomniało, tak odnośnie kopiowania, tyle że w realu. Nasze technikum zawsze w marcu wystawia na Targach szkół stanowisko z doświadczeniami chemicznymi. Co roku jesteśmy fotografowani, filmowani i nagrywani przez różne stacje telewizyjne, radiowe i prasę. 3 czy 4 lata temu jakaś prywatna szkoła postanowiła zrobić to samo. Na stanowisku mieli wulkan, lokomotywę i parę innych rzeczy, czyli dokładnie to co my w poprzednich latach. Jednak nie opłaciło im się to, bo mieli słabo dopracowane stanowisko, nie mieli nawet klasy o profilu chemicznym, a zainteresowanie mediów i tak było u nas, bo co roku zmieniamy wygląd stanowiska i dodajemy nowe doświadczenia. W następnym roku już tego nie próbowali, wymyślili coś swojego. Kopiowanie się po prostu nie opłaca:P

foczka11 pisze...

Jak chcesz, to zajżyj na mojego bloga:

bfa-stardolla.blogspot.com

loooooolcia14 pisze...

kopiowaniu mówię stanowcze nie, tak jak tutaj, słowo w słowo przepisana notka i ten sam pomysł. Ale każdy chce żeby jego blog był jak najlepszy i dlatego informacje na niektórych się powtarzają...nie możesz mieć pretensji, jeżeli notka jest o tym samym, ale napisana w inny sposób :) A myślę, że każdemu jest miło jak ktoś od czasu do czasu skomentuje.
Pozdrawiam.

^Imanaya^ pisze...

Masz racje, nienawidze takich dzieci, ktore zakladaja bloga o stardoll, zdzieraja notki z innych blogowa na koncu kazdej notki pisza:

KomciUjcie NotEczkEm ;****** <333 x3333 lOff! <3

Jak takie cos widze to nie wiem czy sie smiac czy plakac :p

Chanel_Anne pisze...

dziewczyna ogłasza "NOMINAŁY" do Oskarów :P a Harajuku została przechrzczona na Harakju ;)

...a powielanie cudzych pomysłów chyba nigdy się nie skończy, szkoda tylko, że nikt nie próbuje być oryginalny...

Unknown pisze...

też tego nie rozumiem.. ;/

Unknown pisze...

rozumiem cię.
można by było czasem wykazać się oryginalnością.
wszystko powiedziała już Czoklyt i zgadzam się w nią w zupełności. Nie po to ludzie siedzą nad czymś godzinami i pracują na to długo, by ktoś zaraz miał to skopiować. To chore.

dominikadomcia pisze...

Widać, że to skopiowane. Ludzie nie mają zwyczajnie pomysłów, a przynajmniej nie starają się nic wymyślić. No tak. Po co w ogóle się wysilać, jak lepiej ściągnąć od innych, nie??

Unknown pisze...

Nie chce nikogo obrażać, ale byłam na blogu Paulusinci, ona ciągle kogoś obraża.;/
Brak jej minimum kultury osobistej.;/
Nonsens...

Anonimowy pisze...

jakby nie mieli własnych pomysłów;(
Żal mi ich;(