środa, 4 lutego 2009

TERAZ TO JUZ ZWĄTPIŁAM


5 minut temu dostałam wiadomosc od Stardoll. Dziwne, bo nic do nich nie pisałam. Ostatnio chyba ze 3 dni temu na temat zhazhaz no i oczywiscie odpisali bez sensu jak zwykle. Teraz pisza "dziekujemy za list" - jaki list? dostał ktos moze tez taka wiadomosc? I o czym ja mialabym pisac w magazynie Stardoll? Chyba o dyskryminacji Polakow w konkursach?!
Własnie sie dowiedzialam, ze taki sam list otrzymala Singingmermaid, ktorej artykuły zostały umieszczone w magazynie, wiec chyba powinnam czuc sie wyrozniona:)

45 komentarzy:

Cornelia380 pisze...

haha tak napisz o dyskryminacji ..a wiesz to dobry pomysł ;D
Może stardoll uważa ,że powinnaś pisać?

Anonimowy pisze...

Fajnie ci...:)
Zastałaś nagrodzona:D

GiRl122_

pauline9494 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Turkus Lady pisze...

Cornelia ma rację.Jak będzieszpisała w magazynieto będzie super ;-)

Anonimowy pisze...

A może po prostu się pomylili ? hehe
Stardoll w ogóle sie zmienił i to na gorsze :/

Ace-monika ;)

natexx96 pisze...

fajnie . ; d
mam nadzieję, że napiszesz coś do magazynu . było by super . xd
` natexx96

sourlime13 pisze...

suspicious... No nieważne, fajnie, że ofiarowali Ci tę "posadę", bo masz inteligentny, dobry styl pisania, ale stardoll wybrał Cię chyba nie dlatego, tylko z powodu Twojej popularności, i właśnie nad tym boleję. Tyle jest ludzi, którzy potrafią pisać i zrobiliby to dobrze, a liczą się tylko Ci znani. Mogliby zrobić jakiś konkurs literacki albo coś innego... Nie ukrywam, ja też chciałabym mieć taką szansę jak Ty - lubię pisać i jestem niezła z angielskiego... No trudno, cieszę się, że to będziesz przynajmniej Ty, a nie ktoś kto kompletnie się do tego nie nadaje

Kingaa pisze...

zgódź się

pauline9494 pisze...

Penie widzieli Twojego bloga :)
Fajnie by było gdybyś pisała w magazynie

Mania. pisze...

^hah^.Z tum listem,że niby napisałaś do nich a oni odpisali"Dziekujemy za list" to wiesz taki wstep chcieli zrobić :)Ale to całkiem dobry pomysł,żebys pisała w magazynie.Jest jeszcze taka możliwość,że zmienią ci nick na Aga.Stardoll :D

Pumcio1213 pisze...

Z tymi polakami dobry pomysł. Ale list bezsensowny.

Anonimowy pisze...

Jak jeszcze pisałam do admina (teraz podobno nie mają polskiego tłumacza, to już trwa z kilka miesięcy.. tak wgl to oni ci odpisali po polsku, mi raz odpisali i to po angielsku..) to każda wiadomośc zaczynała się od "dziękujemy za list"... Może to tylko pomyłka, ale gdyby nie, to byś została polską repotrerką ^^
Napisałabyś o problemach z darmówkami hehe :)

diddlussia_kiss

Ciocia Wiedźma pisze...

Ja dostałam taki sam list. I zastanawiam się co im odpisać:)

Anonimowy pisze...

gratuluje wyroznienia i nie byla to napewno pomylka!jestes swietna i wreszcie to ktos z admin docenil,bardzo sie ciesze i napewno dasz rade sprostac tym wyzwaniom,podejrzewam ze moglo to sie stac po akcji z hakerem,ja pisalam o tej sprawie do nich 3 razy a ile ludzi moglo tez pisac wstawiajac sie za Toba?poczytali Twojego bloga,i tak jak my uwazamy jest cudowny to oni nie moga miec innego zdania,powodzenia Twoja wierna czytelniczka

Patiza pisze...

Brawo

Miki pisze...

Może to dobry pomysł? Ktoś taki jak ty(chodzi mi tu głównie o doświadczenie) powinien redagować stardolla? Zrobisz jak zechcesz.
A ja chciałam Cię jeszcze zaprosić na nowo powstały blog (dziś go założyłam xD) do sprzedaży kont; sprzedajemy.blog.pl

Anonimowy pisze...

ja nei dostalam takiej wiadomosci :(
Ale wiesz, to bylby niezły pomysl, aby naglosnić ta dyskryminacją :D
heh, jesteś wyrózniona - gratuluję ;*
Olik_21rouso

Anonimowy pisze...

Z tą dyskryminacją to dobry pomysł, chociaż byłoby dużym ryzykiem wcielać go w życie.. ;)
Hanul.

Ada. pisze...

No wiesz, na blogu piszesz super rzeczy.
Zazdroszczą Ci talentu i chcą żebyś pisała :P
ja na twoim miejscu bym się zgodziła byłabyś JESZCZE bardziej popularna :)

Meerci pisze...

Heh, nieźle. Ciocia_wiedzma też dostała taki list :) Czuj się wyróżniona ^.^

Dziwna_afrodyzjak pisze...

Hej, prosze cie napiszesz notke za co moze administrator usunąć konto prosze. Jedna dziewczyna napisała mi że zgłosi do administratora ze już nie chce od niej kupić jednej rzeczy ! Prosze napisać ! Nie chce żeby administrator usunął mi konto. :( Za dużo pracy w nie wkładałam prosze o pomoc

GrRoxy pisze...

''A może po prostu się pomylili ? hehe
Stardoll w ogóle sie zmienił i to na gorsze :/

Ace-monika ;)''

Myślę że się nei pomylili ;D Agamng powinnaś się zgodzić;)
To prawda że stardoll się zmienił ale nie wsyzstko na gorsze, są lepszej jakości laleczki i ciuchy, większy wybór w starplazie więcej darmówek. Kiedy dołącyzłam do stardolla ok.2 lat temu nie można nawet było kasy sms-em czy tel zamawiać :) Nie było też zabardzo tłumaczone na polski. Więc to napewno na lepsze. Na gorsze pewnie ceny w np bazarze ;P Więcej hakerów, oszustów i kopiar...

Anonimowy pisze...

Też dostałam ten list .. :/ chociaż nic do nich nie napisałam -.-

olasims pisze...

no to juz następna Polka:)Ciocia_wiedźma pisze na swoim blogu, że też coś takiego dostała:):)

Rolanda97 pisze...

AGAMNG JESLI CI COS NIE PASIE TO MI TO POWIEDZI A NIE WYSYLASZ ADWOKATOW DO MNIE ;/;/ np. Marcepanna

dominikadomcia pisze...

Zazdroszczę! Może dowiedzieli się o blogu?? Na pewno są zadowoleni, że tyle osób pisze o stardollu! Powinnaś coś napisać. O hakerach,albo coś takiego! GRATULACJE!

^Imanaya^ pisze...

yyy... no ciesze sie, jestes dzieckiem sukcesu, masz popularnego bloga,mialas tyle cennych rzeczy na stardoll i w ogole, a teraz to..

nie zeby cos ale to sie chyba wkrotce skonczy :)

[nie bierz mi tego za zle, prosze] :)

^Imanaya^ pisze...

sourlime13 ma racje, stardoll tylko wyroznia popularnych! na przyklad ci, ktorzy dostali 500 stardollarow jak bylo chyba 20 milionow uzytkownikow, czyli sama smietanka: babuci1992, singingmermaid i keira-v. Wszystkie sa popularne, bogate, maja duzo starpunktow no i moga wszystko. Zdenerwowalo mnie to, ze singingmermaid bedzie pisaladla magazynu, bo jej nie lubie, bo co z tego, ze ma ten niby 'talent' i jest popularna? To dyskryminacja troche, na przyklad tacy nie popularni jak ja nie moga pisac dla magazynu. I prosze nie myslec, ze jej zazdroszcze, bo wcale tak nie jest.

Anonimowy pisze...

Czesc niesamowite .. Ja też troche w innej sprawie mam nick majli_11 tak samo jak moja kolezanka Majli002 robimy wyprzedaz i zapraszam do jej klubu ona mnie nie prosiła o to ale ja was prosze :)

Nateczka pisze...

Pomyłka??

Majka01011996

Anonimowy pisze...

Hej! Związku z zawieszeniem działalności Rat-Patrol chciałam ostrzec o dziewczynie o nicku IANNAPANNA . Napisała mi wpis w księdze gości z prawdopodobnie fałszywym linkiem stardoll. Można go u mnie obaczyć w GB. Proszę o ostrożność! Radzę się nie przekonywać czy to fałszywy czy dobry link!

Anonimowy pisze...

Gratluje! Sama bym chciała być na twoim miejscu, bo fajnie pisze, ale nistaety z 25 milionow zna mnie tylko kilkanaście (nie milionów oczywiście ;)osób

Agnefis pisze...

Pewnie stwierdzili że się do tego nadajesz. No i ja też tak sądzę i myślę że fajnie by było gdyby ktoś z Polski, tymbardziej Ty pisał do magazynu :)

Anonimowy pisze...

A i Gratuluję ;)
Myślę że możliwe że się pomylili ale nie koniecznie ^^ Może wiedzą o Twoim blogu? Ja lubię jak piszesz ^^

PS. Zgadzam się również częściowo z ^Imanaya^. Gdy wpadnie się w kółko popularności to trudno z niego wypaść.. znają Cię więc Cie promują więc Cię znają i to jest trochę niesprawiedliwe.... (mówiąc to nie mam na myśli ze to do Ciebie tylko tak ogólnie ^^)
Te osoby często nawet nie są nie wiadomo jak miłe... choć dla mnie niektóre "śmietanki" są bardzo miłe i to mnie cieszy ^^

Ostatnio się również przekonałam że zawsze się mówi: Nie oceniaj ludzi po jego wyglądzie tylko po tym co ma w sercu. Powinna wkroczyć w życie jeszcze druga "złota myśl" Nie oceniaj ludzi po jego talentach czy bystrości tylko po tym jakim jest człowiekiem.

Szkoda że nie ma tu forum jakiegoś dyskusyjnego ^^

Anonimowy pisze...

Uuu...fajnee.! Jesteś SUPER wyróżniona..do magazynu..! :) Gratulaacje ! :)

Anonimowy pisze...

Wesz agamng..mam jeszcze pytanie do Ciebie..w moim głównym pokoju mam okno na starpunkty. Jednak ono za każdym razem gdy wchodzę do apartamentu przesuwa się na inne miejce.! ;/ Nie wiem o co chodzi..do stardolla pisałam..i oczywiście żadnego wytłumaczenia...odp. jakbyś mogła ;dd

kasiaczka1993 pisze...

Mam nadzieję, że napiszesz ;D czekam z niecierpliwością.

Anonimowy pisze...

Mam prośbę. Mogłabyś dodać mojego bloga www.heaven-stardoll.blogspot.com do obserwowanych?? I dodać go na listę polecanych blogow?? Byłabym bardzo wdzięczna:)

Anonimowa pisze...

Ta sama wiadomosc wyslali do cioci_wiedzmy ;) I to dlatego, ze czytali jej bloga, wiec Twoj tez czytaja! :)

Anonimowy pisze...

Myśle że to dziękujemy za list jest po prostu taką ich regułką tak jak to że starają się odpowieadać na pytrania w języku w jakim została napisane............

Anonimowy pisze...

No to gratulacje!!! Nie mogę się doczekać już Twoich artykułów! ;););).Ale ciekawe czy artykuł o dyskryminacji by przeszedł ;P

Anonimowy pisze...

ciocia wiedzma i harajukugirlPL tez dostały takie maile i sie zgodziły !

Kasia963 pisze...

Heh ciocia wiedźma otrzymała dokładnie takiego samego maila!

loooooolcia14 pisze...

wyróżnili Cię, gratuluję.
P.S. Czemu mój poprzedni komentarz się nie ukazał^^?
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Dyskryminacja polaków ?
Czy Wy nadal nie potraficie pojąć, że Polska nie ma sponsorów którzy zapewniali by nam takie bajery na stardoll ?
To nie stardoll nas dyskryminuje -.-