niedziela, 8 lutego 2009

STAR AWARDS - NOMINACJE


Przez kolejne 2 dni na blogu odbedzie sie głosowanie na osoby nominowane do Star Awards. Star Awards to wydarzenie odbywajace sie raz w roku ale jesli chodzi o Stardoll to moze pojawic sie czesciej, np. co 6 miesiecy. Podane sa rozne kategorie. Np. moze to byc
- najlepsza aktorka lub aktor
- najlepszy prezenter wiadomosci
- najlepszy reżyser itd
Na Stardoll stworzone zostały podobne kategorie. Cały pomysł zainspirowany został Star_Awards, ktora organizowala cos takiego juz jakis czas temu ale pierwsza polska wersja nominacji zaproponowana została przez Salamandre. Mysle, ze jest to fajny pomysł wiec zobaczymy jak potoczy sie głosowanie. Wyniki opublikowane zostana w najnowszym magazynie SEZAAM. Po prawej stronie znajdziecie 3 kategorie i osoby nominowane, ktore zostały juz wybrane. Od was zalezy, kto zdobedzie pierwsze miejsca. Wieczorem pojawia sie nastepne 3 ankiety a pozostałe jutro.

21 komentarzy:

MsHannah pisze...

LOXAR? Loxar jest nominowana w kategorii najlepiej ubrana doll? To chyba jakiś żart :/ LOXAR JEST KOPIARĄ LADY_DORCI , ludzie czy wy tego nie widzicie? Ja to dobrze wiem bo kiedyś miałam taki sam problem z Loxar, skopiowała moją prezentację i logo klubu a Lady_dorcia to jedna z najbardziej oryginalnych osób jakie znam! To ona powinna być nominowana a nie ta żałosna kopiara - Loxar :/

April_TH pisze...

Fajny pomysł! I są moje Bf! Moja malgosia245! Oh! jak się ciesze! Ona o tym wie? Muszę jej powiedzieć ^^ I zorganizować głosowanie! O jejku i jeszcze jest wirginka! No to na kogo mam teraz zagłosować....?

PS. W jaki sposób były wybierane osoby do nominacji? Tzn. bo jakbym ja chciała być nominowana albo zgłosić kogoś to nie wiem jak...
No jakby co to według mnie Olilka94 powinna się w najlepiej ubranych również pojawić ;p

daga95buziaczek pisze...

a mozna sie zglaszac?

Invidia pisze...

dziekuje za wyroznienie :)

Anonimowy pisze...

Już zagłosowałam, tylko szkoda że mnie tu nie ma ^^

diddlussia_kiss

ciastkozkremem. pisze...

Bardzo dziękuje za nominację:*!

pauline9494 pisze...

Super pomysł z tymi star awards

ace-monika pisze...

No super ;) Zagłosowałam i niech wygra najlepsza ;)

Anonimowy pisze...

Też żałuje, ze mnie nie ma, ale przynajmniej nie będzie wstydu heh i już zagłosował, a na kogo to nie powiem ;P

Anonimowy pisze...

i jestem olga2424

Pumcio1213 pisze...

Fajny pomysł! ;)

dominikadomcia pisze...

Świetny pomysł. Bardzo ciekawy i orginalny, ale jestem ciekawa dlaczego te, a nie inne osoby. Nie, żeby były złe, kilka bym jeszcze dodała.

Anonimowy pisze...

Szkoda tylko, że jedyną możliwością dostania się do głosowania jest podlizywanie się lub bycie bardzo znanym...

loooooolcia14 pisze...

Ależ ty masz kobieto pomysły! Super, bardzo mi się podoba, pierwszy raz coś takiego widzę :)
Zagłosowałam już w ankietach! :)
Pozdrawiam.

sourlime13 pisze...

Fajny pomysł, bardzo mi się podoba. Tylko chciałabym, żeby szansę miały też jakieś nieznane, nieodkryte użytkowniczki

Anonimowy pisze...

Świetny pomysł. Nie oddałam głosu w pytaniu o blog ponieważ naprawde wszystkie są świetne,ładne i pomocne. (;
Pozdrawiam
Adeelma

Polskaaaaa pisze...

fajny pomysł z tymi star awards a jak można się zgłaszać?

natalecka777 pisze...

Super pomysł:))

natalecka777 pisze...

Kurde nie widzę tych ankiet ;/ czyżby już ich nie było??

MadziaKociara pisze...

Ja już głosowałam( nie powiem na kogo xD). Trochę źle zrobione moim zdaniem, że na twoim blogu. Powinno być na stronie nie powiązanej z niczyim blogiem. W końcu można głosować też na ciebie i na pewno znajdą się takie osoby, które zagłosują na ciebie, bo to twój blog. Nie twierdzę, ze nie głosowaliby na ciebie gdyby było gdzie indziej. No ale tak czy inaczej zrobiłabym to na stronie, która nie jest z nikim powiązana i najwyżej wstawiła link na bloga.

oljeee pisze...

bardzo fajny pomysł!