środa, 25 lutego 2009

NOWOSCI


Troche nowosci. Czyzby sukienka byla za doładowanie?

11 komentarzy:

loooooolcia14 pisze...

pewnie sukienka będzie za doładowanie ;)
A tak to rzeczy jak dla mnie- beznadziejne. Wydaje mi się, że już coś podobnego kiedyś było na Stardoll, ale nie jestem pewna.
Pozdrawiam.

SuperAsiaStar pisze...

I znowu nie Polska

gy!be pisze...

God save the queen.
Sukienka taka sobie, niespecjalna, ale reszta będzie w moim apartamencie na 100%.

Pumcio1213 pisze...

nawet ładna sukienka.

Miisia Guuziikowa. pisze...

jeśli to suknia za doładowanie - kto chce sprzedac pisac do mnie :)
ale tak wgl to te rzeczy mnie nie zachwycają.

ace-monika pisze...

No nawet fajne... ;)

Unknown pisze...

nie podoba mi się ta sukienka.
reszta rzeczy także niespecjalne.
t-shirt fajny (;

Gollumowa^^ pisze...

Ale cudowneee<3

Anonimowy pisze...

suekinka niczego sobie podoba mi sie szczegolnei to ze jest czerwona:)

dominikadomcia pisze...

Sukienka za doładowanie? Cóż okaże się niebawem. Wg mnie ładna.

Anonimowy pisze...

Londyn wita nas xD