czwartek, 12 lutego 2009

CO TO ZNOWU ZA PRZEKRETY?


Limitowana Edycja - czyli kazda rzecz posiada swoj numer nie przypisany zadnej innej. Jakim wiec cudem 2 osoby maja szorty o tym samym numerze o/400??? I jakim cudem moze to byc numer 0? Chyba powinno zaczynac sie od 1/400? Moje szorty maja swoj wlasny numerek ale moge sie zalozyc , ze napewno mnostwo osob kupilo te same spodenki z 0/400. Jesli kilka lub wiecej osob ma taki sam numerek to chyba nie jest to kolekcja limitowana? Ostatnio numer zmienial sie na 0 po tym jak cos z LE moglo zostac sprzedane w bazarze - w tym przypadku byla to kurtka skorzana ktora dawno temu zniknela z manekina wiec zeby bylo wiadomo, ze ktos nie kupil jej w sklepie to numerek zostal odbierany. Sprawdzcie wasze szorty. Przydalby sie tez list do Admina z pytaniem co sie do diabła dzieje, bo płacac za ubrania zadamy zeby byly jedyne w swoim rodzaju, prawda?

21 komentarzy:

Anonimowy pisze...

o.O samo to że nr. 0
Nie mogę już tych błędów

ciastkozkremem.

Anonimowy pisze...

ja nie rozumiem co sie na tym stardoll dzieje za karzdym razem jakies bledy

Anonimowy pisze...

Cos jest na rzeczy bo jak chcę coś kupić z kolekcji LE to wyskakuje mi że artykuł niedostepny mimo że jeszcze nie jest wykupiony...

Salamandra pisze...

idzie wszystko o KASĘ, jak zwykle, przecież im się to opłaca jak ludzie doładowują sobie konta na złamanie karku, tylko po to, by kupić kilka ciuszków, dlatego robią wszystko żeby tych ciuchów było jak najwięcej- i dlatego takie przekręty właśnie. oto moja teoria spiskowa ;D

Anonimowy pisze...

Hmmm.. widziałam że spodenki były na początku bez tego niebieskiego wskaźnika (ten co pokazuje ile jeszcze spodenek zostało) a później się pojawił. Myślę że to stało się właśnie przez to.
Oj ile jeszcze będzie tych błędów?
Już mnie to denerwuje. ;///

Anonimowy pisze...

a ciekawe.pozatym - nie napisalas na moje gg 7877562 :).Bsrdzo Cię proszę!Nie chcę pogadac,wpiszę w ważnej sprawie...pozdrawiam!

Zosia44 pisze...

kurcze a ja sobie 3 razy konto doładowywalam a teraz LE nie moge kupic no nie... a on są w sprzedarzy!!

Anonimowy pisze...

Ja też mam te szorty i one zgadnijcie jaki mają numerek ? Oczywiście 0 ... Jak je kupiłam w ogóle numer się ich nie wyświetlał, a w sklepie nawet nie pisało ile ich jeszcze zostało ... Ah te błędy !

Fioonnaa

dominikadomcia pisze...

Ja nie kupiłam tych szortów, ale nie wiem, co się dzieje! Tak nie powinno być!

Pekinczyk pisze...

Też mam tak .. 0/400 :) zapraszam na moje konto potworek1215 ... :)

natexx96 pisze...

Limited Edition ? Taa . . .
` natexx96

loooooolcia14 pisze...

o.O Pewnie kolejne "przeróbki" Stardoll.
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

to nie koniecznie błąd mogły kupic to w tym samym czasie tak się zdarza...

Pozdrawiam Pusia_96 zapraszam do mnie

ooo_lll_aaa pisze...

Kiedy była poprzednia kolekcja to tez to zauważyłam u niektórych znanych osób. Napisałam do admina i podobno kolekcja była zarezerwowana dla niektórych. Dostali ją w całości. Jak jest teraz, tego nie wiem, ale pewnie tak samo... ;/;/;/

Anonimowy pisze...

IzZzKa sprzedaje twoja bluzke "LE" za 16 SD

jollyagi

A.S.H.L.E.Y... pisze...

dziwne.. ;)

Anonimowy pisze...

zdarza sie przy kupnie niektorych ubran wyskakuje cena 0 ale normalnie ktos za ich cene :).Mysle ze to nie przekręty lecz jakies błędy ale ile mozna znosic jakies niedociagniecia pierw hakerzy pozniej niedostepna kolekcja,kluby a teraaz to mam juz normalnie :) nerwe
vanessa-ok

gy!be pisze...

Na moich metkach też wczoraj było 0. Kupiłam normalnie, bez żadnego oszustwa. Może uda mi się je nieźle opchnąć?
;P
SS

Anonimowy pisze...

A wedlug mnie nie oplaca sie kupywac tych ubran bo dla mnie one sa koszmarne a pozatym są bardzo drogie... a zeby byc wyjatkowym nie trzeba miec jakis tam ubran z limitowanej kolekcji ktore kosztuja po 200$ wystarczy miec swoj styl ktory bedzie sie przynajmiej odrobine wyroznial od innych a mozesz poczuc sie wyjątkowa ;] przynajmiej ja tak mysle

Anonimowy pisze...

w 100 % popieram koleżankę anonimową (19 wypowiedź od góry). Niektórzy może powiedzą, że mówię tak bo sama nic nie mam z LE.. Zastanwiałam się czy czegoś nie kupic z tej serii (tamtej pierwszej też). Ale w końcu doszłam do wniosku, że za jeden wirtualny ciuch nie będę tyle płacic, bo jeśli chcę byc modna to wcale nie potrzebuje ciuchów z limitowanych edycji, które często nie umywają się wcale do ubrań w sklepie.

diddlussia_kiss

Anonimowy pisze...

Droga agamng dziwne wejdz na Callie a tam bedzie ta kolekcja i ona ma nawet te szorty jak sie niemyle 0?? Pamietam ze pare ciuszkow ma 0 ale dziwne ze 3 dziewczyny by mialy ?? Wkurza mnie stardoll i te jego bledy
.......................
adusia_1997