czwartek, 5 lutego 2009

NOWE LE


Na roznych blogach pojawily sie juz obrazki z najnowszej kolekcji LE. Ten screen pochodzi z bloga Stardolls Top Designers. Musze stwierdzic, ze kolekcja wogole mi sie nie podoba. Pierwsza była o niebo ładniejsza. Sadzac po serduszkach ubrania pojawia sie w ciagu tygodnia - przed walentynkami lub w walentynki. Nie wiem dlaczego ale zawsze pierwsze kolekcje sa duzo lepsze a kazde nastepne juz nie sa tak dopracowane. Jesli rzeczy beda drozsze niz 1 LE to juz naprawde bedzie to szczyt, bo sa bardzo przecietne, choc moze w starplazie beda prezentowac sie duzo lepiej.

28 komentarzy:

Anonimowy pisze...

są starszne..oby nie takie drogie jak tamtee...;(

bezimienna pisze...

szczerze to takie byle jakie te ciuchy. równie dobrze mogłyby wskoczyć na walentynki do starplazy jako ubrania z rio czy innego sklepu za normalną cenę. jedyne co zapowiada się fajnie to biała sukienka na dole :)

Claudia pisze...

niektóre są ładne, ale pozostałe to tandeta. I te ceny :/

Anonimowy pisze...

tylko ta torebka w serduszka i pare innych zreczy mi sie podoba
bo naprawde takie przecietne :/

Anonimowy pisze...

Zupełnie zgadzam się z camaieu. Miałam to samo na myśli, kiedy zobaczyłam spoiler. Na początku (kiedy zobaczyłam łańcuszek) myślałam, że następna kolekcja będzie kontynuacją poprzedniej, ale się zawiodłam..
Hanul.

Anonimowy pisze...

.. kiedy przyjrzałam się spoilerowi, zobaczyłam płaszczyk z sercami- w evil panda jest b. podobny ;)
Hanul.

Anonimowy pisze...

nie rzucilo mnie na kolana,ale coz zobaczymy jak to sie bedzie prezentowalo na lalace, pierwsza zgadzam sie byla sliczna;)

Gollumowa^^ pisze...

Ładna jest ta biała sukienki[tunika?] w lewym dolnym rogu.. a poza tym to faktycznie przeciętne.

Zhea Nayat pisze...

Zgadzam się z Klaudia1210

Meerci pisze...

Ohyda! To znaczy, jak na LE. Wyglądają jak zwykłe ubrania, a nie limitowana edycja ;/ Choć biała sukienka faktycznie śliczna, myślę, że Stardoll wyceni ją na jakieś 1000 std. Sądząc po pierwszym LE, niczego nie można być pewnym...

Cornelia380 pisze...

Ładne,ładne.Mi się podobają nawet

Monia pisze...

kilka rzeczy mi się podoba... i może jak już pojawi się kolekcja to na coś się skusze... tylko będę musiała szybko myśleć i musze zbierać SD ;)

Anonimowy pisze...

Ta biała sukienka i czerwona torebka w serduszka jest świetna ^^


Konwalia.19

pauline9494 pisze...

Mi się podoba ta niebieska spódnica w kwiaty

Anonimowy pisze...

część jest ok, ale jak na cenę LE to porażkaaa....

Anonimowy pisze...

nie no szkoda gadac ..
Jak kilka osób pisze ta sukienka zostanie pewnie wyceniona na kosmiczną cenę ..
Ale możemy porównac to LE z DKNY. Pierwsza kolekcja DKNY- cud miód, druga fajna, każda kolejna już gorsza od poprzedniej.. Ciuchów z limitowanej edycji mi to nie przypomina, ale nie siedzę w obsłudze stardolla...

diddlussia_kiss

Pumcio1213 pisze...

Brzydkie te rzeczy, mam nadzieje że to nie wszystkie ciuchy z LE.

sourlime13 pisze...

zgadzam się - mimo, że z poprzedniej kolekcji LE spodobało mi się tylko parę rzeczy to tu nie znalazłam nic godnego uwagi. I nie macie co liczyć, że będzie taniej niż poprzednio; co najwyzej można się modlić, żeby nie podwoili cen(:

Klaaudynaa pisze...

Oby były tańsze , zbieram pieniądze by coś sobie kupić

Anonimowy pisze...

Tak jakby pierwsza kolekcja była rewelacją... Jeżeli już coś robią (i to za taką cenę) to mogliby się postarać. Myślałam, że jeżeli zdecydują się na wprowadzenie limitowanych edycji to ubrania te będą powalać na kolana :/

natexx96 pisze...

nie są ładne . . .
jeśli ceny nie będą tak drogie jak w tamtej kolekcji, to MOŻE coś kupię .
` natexx96

GrRoxy pisze...

Szczerze mowiac tamta kolekcja jest o niebo ladniejsza:))

dominikadomcia pisze...

Ciuszki dość przeciętne, chyba pojawią się w walentynki. CO do ceny spodziewam się kolejnego szoku, ale tamte ciuszki były przynajmniej piękne, błyszczące i niepowtarzalne, a te? Nic ciekawego.

loooooolcia14 pisze...

zgadzam się z klaudia1210
Mi np. z tamtej kolekcji się podobała tylko ta bluzka z logiem LE, a tak to beznadzieja. Z tej to nie wiem, zobaczymy jak pojawi się w Starplazie ;)
Pozdrawiam.

A.S.H.L.E.Y... pisze...

moim zdaniem też pierwsza kolekcja była o wiele, wiele, wiele lepsza. jeżeli już to nazywają limitowaną edycją, to powinny być ubrania, które są jakieś niepowtarzalne, piękne, powalają na kolana.. Pierwsza kolekcja jak dla mnie była świetna, bardzo mi się spodobała, kupiłam kilka rzeczy, ale to to już jest porażka. Mi najbardziej podoba się biała sukienka, jasne jeansy, fioletowa bluzeczka z sercami (fotka jest na blogu HarajukuGirlPL) i buty. Jeżeli zdążę to kupię tylko to, bo reszta jest .. przeciętna. Ale zobaczymy jak to będzie wyglądało na dollkach.. I ciekawe jakie będą ceny.. :]

xXash1985xX pisze...

Żenada... wogóle nie do pomyślenia, że to LE [ kojarzy mi się raczej z inną jakością ] chyba powtórzy 'sukces' nowych DKNY...Nawet buty mają podobne - ;/

Anonimowy pisze...

Kicha...i tka nie jestem ss...a tak w ogóle to mi się podobają tylko te dżinsowe rurki, których widać tylko dół xD Olga2424

GiRl122_ pisze...

wiesz powinnaś napisac z kad to masz
no bo chyba to nie jest twoj znaczek