piątek, 13 lutego 2009

WALENTYNKI NA STARDOLL


Musicie przyznac, ze jesli chodzi o Walentynki to Stardoll zbytnio sie nie wysila. Rok temu kazdy otrzymal taki balonik a w tym roku szminke i to jeszcze dzien wczesniej. Najbardziej zadowolone sa chyba osoby ktore nigdy nie byly superstar, bo jak wiadomo nie maja one szans na zakup kosmetykow. Zreszta jesli chodzi o kazde swieta to Stardoll nigdy nie jest rozrzutny. Tylko na Boze Narodzenie - raz w roku admin ofiaruje jakies stardollary. Mysle, ze prezenty powinny pojawiac sie czesciej, w koncu admin by nie umarl gdyby od czasu do czasu wyslal cos do apartamentu.

34 komentarze:

Inal pisze...

Te uważam,że powinny być częściej.Mi ten balon podoba się bardziej od szminki,

Anonimowy pisze...

masz racjie ;];] ja nie jestem ss i sie bardzo ciesze z tej szminki ;];];]
Pinka9711

Karolina pisze...

Szkoda że ta szminka ma taki mocny kolor:((

Cornelia380 pisze...

Mogli dać coś jeszcze..jakieś wdzianko ..ale nie , admin jest skąpy jak ch.era ;/

sapcia19 pisze...

mogliby dac coś bardziej w formie blyszczyku;]
a ta szminka ma identyczny kolor jak ta czerwona w sephorze wiec ja wywaliłam 4sd w błoto!mogliby dac inny kolor!

Anonimowy pisze...

Szminka mówisz? Zaraz zobaczę ^^
A ten balonik to mam właśnie z tamtego roku ;)

diddlussia_kiss

Anonimowy pisze...

no kolor to dali taki wsciekły ,ja nie wiem czy w ubiegłym roku z balonikiem nie było 10 st nie jestem pewna ale cos mi sie kojarzy -zobaczymy co w tym dadza.

Anonimowy pisze...

ja niemam rzadnej szminki :/

B.E.A.T.K.A

Anonimowy pisze...

Masz racje.
Phelka -tak samo myślę

Anonimowy pisze...

Szczerze to wolałabym balona zamiast tej szminki. Tym bardziej, że kilka dni temu kupiłam tak samo malującą w sephorze ;P

Ciastkozkremem.

paulina-wiki pisze...

Macie racje ,ja mam szminkę identycznego koloru , powinni też dać więcej rzeczy dla tych co nie są SS w końcu to Walentynki pozdrawiam pauli-wiki

Anonimowy pisze...

A ja nie dostałam żadnej szminki!!! Gdzie mam zobaczyć czy ona jest???

Patiza pisze...

no fajnie by było gdyby dał z 5 SD na dzisiaj lub jakieś serduszko
Balonik też mam ;]

Anonimowy pisze...

prezenty powinny być częściej, z tym się zgadzam, ale na szminkę nie narzekam, gdyż SS byłam raz i nie wystarczyło mi stardolarów na kosmetyki Olga2424

Anonimowy pisze...

Jaka szminka??!!Ja żadnej nie dostałam;(A wczoraj się logowałąm;((

Anonimowy pisze...

uważam że admin mógłby choć raz w roku dać 500 $ ale by bylo fanie :0

Anonimowy pisze...

ja tej szminki nie dostalam :( ale gdybym nie byla ss to bym sie bardzo cieszyla :)

lisica97

Anonimowy pisze...

Lepsza ta szminka niż balon.

Vanessa07777 pisze...

Co do prezentów to Moglibyśmy je widywać częściej w swoim apartamencie. Ale moim zdaniem na walentynki z rzeczami i dekoracjami nie jest tak źle mnie osobiście podoba się wiele rzeczy na walentynki. Nie wiem jak było rok temu, ale na pewno nie umarłabym kiedy nie dostałabym tego balonika. Wg mnie biorąc pod uwagę wszystkich użytkowników lepsza jest szminka.

natexx96 pisze...

zgadzam się w 100 procentach .
` natexx96

Anonimowy pisze...

Ja bym wolała stardollary =).

Anonimowy pisze...

Mi sie szminka podobaa i rowniez mysle, ze powinien dawac wiecej prezentow/ stardollarow. Aha i mam do Ciebie pytanie. Wczoraj kupilam superstara ( piewrszy raz ) i nie dostalam sukienki : ( Czemu tak sie stalo ?

dominikadomcia pisze...

Rzeczywiście w tej kwestii stardoll nie jest zbyt rozrzutny, powinni dawać coś częściej ...

Anonimowy pisze...

admin wysłał wczesnije bo przecież innym zaczynał sie wczoraj dzień i były walentynik a prezent wale nie jest zły już wole to od badziewnego balona

pauline9494 pisze...

No prezenty i darmówki powinny być częściej a tak w ogóle to ta szminka jest tylko dla dziewczyn to chlopaki nic nie dostali

Meerci pisze...

Szminka jest ładna, ale balonik był w ogóle śliczny. Szkoda, że mnie wtedy nie było ^.^ Mam nadzieję, że Stardoll czasem coś nam wyśle, bo za mało jest darmówek.

Anonimowy pisze...

powinni dac np. jakies ubranie albo cos do apartamentu...

Bloom56

Anonimowy pisze...

maz rację moim zdaaniem mogli by dać pare fryzur i stardollary/psiara87

Anonimowy pisze...

Hm, jednak chyba szminka jest troche bardziej praktyczna ;>

Matizz

green.eye pisze...

Zgadzam sie ;)

Nateczka pisze...

no cos nie bardzo im wyszedł ten prezent.

P.S
Ma jeszce inną sprawę
A minowicie oszustka.
Więcej na stardoll-majka.blogspot.com

Jak byś była zainteresowana to na stardoll jestem jako majka01091996

loooooolcia14 pisze...

no, ale lepiej, że dostaliśmy szminkę, którą można jakoś wykorzystać niż beznadziejnego balona, z którym nie wiadomo co zrobić.
Pozdrawiam.

Blackandwhite pisze...

Ehh, mogli postarać się o lepszą rzecz niż tylko szminka, a tym bardziej nie jakaś piękna. Oczywiście, dla tych co nie byli superstar to wielki plus, ale co im z czerwonej szminki ? Jest zbyt wyrazista jak na normalny dzień i nie pasuje to wszsystkiego, mnie by o wiele bardziej zadowoliło jakieś FAJNE ubranie.

tlen pisze...

A ja myślę, że to był nawet udany prezent na walentynki - zamiast wydawać kasę na czerwoną pomadkę z sephory dostałam ją za darmo:)
Balon w ubiegłym roku był głupim pomysłem - od razu schowałam go do pudełka.