wtorek, 10 lutego 2009

NOWOSCI


Troche nowosci

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Fajny garnitur ;))

Inal pisze...

Jedyne co mi się podoba to buty.

Anonimowy pisze...

Ostatnia sukienka jest prawie taka sama jak ta za doładowanie z przed paru tygodni.. Nic mi się nie podoba.
Hanul.

Anonimowy pisze...

Nie powalają mnie ..

diddlussia_kiss

Anonimowy pisze...

nic ciekawego...:(
pozdrawiam i zapraszam do siebie dusia123123

Pumcio1213 pisze...

Hmm takie se.

Anonimowy pisze...

niezbyt urodziwe - podoba mi się tylko żakiet i czarne spodnie


sourlime13

pauline9494 pisze...

Nic mi się nie podoba

natexx96 pisze...

A mi się nic nie podoba .
` natexx96 .

loooooolcia14 pisze...

Fajne nawet :)
Pozdrawiam.

dominikadomcia pisze...

Nic ciekawego nie znalazłam. To takie przeciętne ciuszki ...

sourlime13 pisze...

okropne satyry na dobry styl