sobota, 16 sierpnia 2008

STARDOLL CHCE PIENIEDZY!


Pamietacie darmowa sukienke DKNY? Czarno-pomaranczowa, ktora mozna bylo dostac za darmo jesli bylo sie w tym czasie superstar? Stardoll ma nowa sukienke - niebieska z Voile, ktora prezentowana jest jako darmowa, jednak wczesniej nalezy dokonac zakupu stardollarow. Dziwne jest jednak to, ze oferta z sukienka nie zostala przeslana do wszystkich lecz tylko do nielicznych, zadne z moich kilku kont nie otrzymało maila prezentowanego powyzej. Ciekawe na jakiej podstawie Stardoll rozsylal wiadomosci, bo zadna z osob z ktorymi rozmawialam dzisiaj takiego maila nie dostala...

17 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja miałam tą wiadomość na starym koncie,lecz o starej sukience z dkny.
Jolanniz

Anonimowy pisze...

Ja dostałam tą wiad. na teraźniejszym koncie, ale z sukienką DKNY...
Crazy_Magda

Anonimowy pisze...

A ja tej wiadomości nie dostałam, tylko o sukience DKNY jakiś czas temu.

Wredna_malpa

Anonimowy pisze...

Bylabym bardzo wdzieczna za linka do sukienki :) Invidia

Ciocia Wiedźma pisze...

ja nie dostałam takiego listu. Dzisiaj przedłużyłam SS i nie mam tej sukienki ani info o niej:(

Anonimowy pisze...

ok, rozmawialam z kilkoma osobami i podobno link jest taki sam jak do tej dlugiej sukienki DKNY czyli: stardoll.com/en/do/secondPurchaseGift.php tym razem nie da sie wejsc do apartamentu jak z DKNY ale pojawia sie strona kup stardollary i pozniej niby dostaje sie sukienke.Zadna z tych osob jednak nie ryzykowala, bo tak naprawde nie ma 100% gwarancji ze dostanie sie niebieska Voile a nie DKNY. Mysle,ze tylko mail jest gwarancja

Ciocia Wiedźma pisze...

weszłam w ten link i po prostu przekierowało mnie na stronę stardoll. Coś jest chyba z nim nie tak

Anonimowy pisze...

Przed chwilą doładowałam konto, nie dostałam, żednej wiedomości

Nika32546

Anonimowy pisze...

link nie dziala jak powiedziala ciocia wiedzma
zatem chetnie kupie sukienke!!
Invi

Anonimowy pisze...

weszłam w ten link i mi wyświetliło że ta strona nie istnieje kitteczka

Anonimowy pisze...

też dostałam tą wiadomość (konto którego używam do wysyłania pingwinów xP) ale nie moge jej otworzyć :(
na konto nocandy i pozostałe konta nie dostałam tej wiadomości... :(

Anonimowy pisze...

udało mi się otworzyć tą wiadomość, oto link: http://www.stardoll.com/pl/do/secondPurchaseGift.php
u mnie on nie działa :(
dodatkowo w wiadomości nie ma tej niebieskiej sukienki tylko jest ta stara dkny- poza tym wiadomośc wygląda identycznie jak ta z blogu :)

nocandy

Anonimowy pisze...

ten link również przekierował mnie na stronę domową stardoll

agasis14 pisze...

wiecie co...
weszłam na ten link i przekierowało mnie tam gdzie się kupuje stardolary. Napisane było że musze je kupić żeby otrzymać prezent. nie kupiłam dałam tylko enter ale nie zadziałało bo może ich nie kupiłam?

Anonimowy pisze...

Też dostałam tę wiadomość! Zdziwiłam się bo moja siostra nie dostała, może to przychodzi do osób które więcej niż 2 razy były superstar?
Kendra0

Anonimowy pisze...

Hey ! Ja nie dostalam linku z niebieską sukienką lecz z bordową. Wykupilam superstar i dostalam sukieneczke. A moja siorka wykupila superstar i dostala niebieską chociaz jest superstar 1 raz. ta wiadomosc dochodzi do nowych uzytkownikow ;) pozdro

Anonimowy pisze...

ładna.... ppaattkkaa