środa, 27 sierpnia 2008

20 MILIONOWY UZYTKOWNIK


Dzis screen apartamentu dziewczyny, ktora jest 20 milionowym uzytkownikiem na Stardoll. Pewnie wiekszosc z osob bawiacych sie na stronie chcialaby zostac 20 milionowym uzytkownikiem a dziewczyna zakladajaca to konto najwidoczniej stwierdzila, ze to nic takiego. Konto jest na etapie calkowitego rozkladu, dollka jest naga, nie ma mebli a wlascicielka nie logowala sie od tygodnia, a szkoda. Ma za to w apartamencie mnostwo prezentow, ktore pojawily sie albo od osob odwiedzajacych jej strone lub od administracji Stardoll. Moze dostala jakies nagrody za 20 milionowego uzytkownika, kto wie...Poczekajmy, moze kiedys je otworzy.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

hmmmm...ale jej dobrze az tyle prezentow.ciekawe czy to same pingwiny czy coś innego.
Pozdrawiam Vanessa270

darunia_94 pisze...

Ciekawe, czy wogóle kiedyś zajży na konto i otworzy prezenty...

arabella pisze...

nie umiem jej znalezc. wpisuje jej nick i nie wychodzi.