sobota, 23 sierpnia 2008

Ha, ha , ha !!!!


Poprostu musialam wkleic to zdjecie jak je zobaczyłam:) Przed wami mikael wlasciciel konta numer 3 na stardoll !!! :) Trzeba przyznac, ze jest oryginalny :)

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Hej :)
Dzięki twojuemu blogowani dużo się dowiedziałam o stardoll.
Teraz bede tu wpadac często, a nawet codziennie :))

Anonimowy pisze...

fajny pomysł :]

asia67star

Anonimowy pisze...

bardzo originalny pomysł.
hehe XD


angel-miss

Konwalia ^^ pisze...

Fajnie xD
Karate chomiki xD

Anonimowy pisze...

Mam pytanie: Jak ty robisz te zdjęcia ze stardolla? Bo mi się nie udaje... :(
Jak chcesz to możesz mi napisać na moje konto, na stardollu. Mój nick to: darunia_94.
Masz super bloga ;]

sepjaa pisze...

najbardziej to podoba mi się tytuł postu :D hyhyhy! :D

Anonimowy pisze...

hah fajny pomysł;) ja lubię jeszcze pokoje MadMacMom(teraz ma pokój jak w gwiezdnych wojnach;p)

Anonimowy pisze...

dobre ^^
przeglądam twoje starsze posty ^^


diddlussia_kiss

Anonimowy pisze...

fajnie to wygląda... ppaattkkaa