czwartek, 14 sierpnia 2008

20 milionow uzytkownikow!!!!!




No i w koncu doczekalismy sie 20 milionow uzytkownikow!!!Kiedy rozmyslalam nad tym jakie nagrody czekaja nas tym razem , doszlam do wniosku, ze najlepszym rozwiazaniem byly by poprostu stardolary- kazdy wydalby je na to o czym marzył ale gdy zalogowalam sie dzis i dostalam stardolary o ktorych myslalam troche zrobilo mi sie przykro i pomyslalam, ze prezent moze jednak okazalby sie ciekawszy. Troche to jednak dziwne, ze Stardoll trąbiąc o 20 mln na lewo i prawo w koncu daje nam tylko 20 stardolarow. Ciagle jednak czekajmy, bo moze jednak czyms nas jeszcze zaskocza. Na pocieszenie dodam, ze jesli pojdziecie do konkursu Callie , wezmiecie udzial w Loterii , w ktorej mozna wygrac jedna z 20 sukienek prezentowanych powyzej. Podobno bedą tysiace zwyciezcow!!!Mi osobiscie podobaja sie 2- ta 3 dluga kolorowa na gornym zdjeciu i biala w ciapki na zdjeciu nr 2 wiec jesli ktos bedzie chcial w przyszlosci sprzedac to chetnie odkupie:) a ktora wam sie najbardziej podoba? piszcie w komentarzach!

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

masz rację, ta na górze w kwadraciki najlepsza :) a podoba mi się jeszcze ta zielona z dolnego zdjęcia :D

Anonimowy pisze...

jesli ktos wygra jakakolwiek chetnie kupie :)
Invidia

Anonimowy pisze...

moim zdanie m to niezły pomysł z tymi sukienkami ostatnie prezenty co były za 10 mln to były beznadziejne

P.s co do bloga to super:)

Joan_Alex

Anonimowy pisze...

moja BF wygrała tą czwartą od góry na drugim, a ja nic, a z kilku kont brałam udział ;(
hate-and-love

moniszka11 pisze...

też chętnie kupię:)

Anonimowy pisze...

mi sie ta szara podoba :)

Anonimowy pisze...

szara jest the best
ppaattkkaa