środa, 27 sierpnia 2008

INTELIGENCJA JEŻA ;) ?


No i w koncu doczekałam sie maila na darmowa sukienke!!!Hurra!Jednak istnieje sprawiedliwosc hehe! Sukienke juz wprawdzie dawno znalazlam w czyims bazarze ale gdybym jednak jej nie miala zostala by opcja wykupienia superstar na jedno z moich kont i sprzedaz tejze sukienki na konto, ktorego uzywam codziennie.Wszystko byloby zrozumiale poniewaz jest to konto,ktore nigdy nie bylo superstar,wiec taki mail mogl przyjsc na skrzynke, zastanawia mnie tylko jeden fakt : jak to sie stalo , ze majac tu kilka kont mail przyszedl tylko na jedno i to takie w ktorym od zawsze bylam mezczyzna-jest to konto girlsgod?Bylam, jestem i bede a Stardoll najwyrazniej proponujac mi zakup sukienki namawia moja medoll na zmiane płci lub tez moze przynajmniej przemiane na transwestyte, bo jak to inaczej wytlumaczyc? Ja jednak nie zamierzam zmieniac plci dla zadnej sukienki lecz pozostane soba, bo jestem wyzwolona medoll i nikt oprocz mnie o moim zyciu decydowac nie bedzie ! ;)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

ja na konto które nigdy nie było SS dostałam wiadomość jaką dostają faceci-nie było mowy o żadnej sukience ani nie było jej na obrazku.dodam że jest w płci napisane że jest dziewczyną.kitteczka

Karpiu pisze...

A podasz ten link? ;D

Anonimowy pisze...

link nie dziala:( trzeba dostac maila

Anonimowy pisze...

mojemu bratu też przyszło :/ ppaattkkaa