piątek, 22 sierpnia 2008

DARMOWA SUKIENKA


Tak wyglada kolejna "darmowa" sukienka , ktora dostaje sie po zostaniu superstar. Nie wiem jak to sie dzieje ale to juz drugi mail, ktory ominal moje wszystkie konta (a mam ich 5 razem z agamng), tak samo bylo z niebieska sukienka. Naprawde zastanawia mnie to , bo przeciez przy 5 kontach jest duza szansa na to zeby taki mail sie pojawil. Aby bylo sprawiedliwie, osoby, ktore nie otrzymaly maila na niebieska sukienke powinny dostac ten , prezentowany na gorze na sukienke zielona. Sukienki z loterii tez podobno zostaly juz rozdane, jednak moj pech olbrzym najwyrazniej mnie przesladuje ostatnio, bo rowniez sukienki z loterii omineły wszystkie moje konta. Czy ktos z was jakas jednak dostał???bo wydaje mi sie ,ze najwieksze szczescie maja osoby, ktorym na tych wygranych zawsze najmniej zalezy i pewnie w wiekszosci sukienki z loterii trafiły do tych, ktorzy loguja sie na Stardoll raz w tygodniu. Życie...

17 komentarzy:

Anonimowy pisze...

z tego co wiem meile o tej zielonej sukience dostały te konta które są nowo utworzone i nie wykupiły jeszcze SS. Dostałam go na moje drugie konto które utworzyłam w zeszłym tygodniu. I tak miałam zamiar drugie również zrobić ss aby pozbyć się niektórych ciuchów z mojej garderoby:P Więc sukienkę mam. Ale miom zdaniem wszyscy powinni dostać taką możliwość, tak jak było z promocją wakacyjną

Anonimowy pisze...

wiadomość o sukience dostałam na konto którego nie uzywam :(
tą sukienkę i wiadomośc dostały tylko osoby, które nigdy wcześniej nie doładowywały konta...
czyli nie mam na nią szans na koncie nocandy :(

w loterii też nic nie wygrałam, szkoda, bo sukienka z motywami monroe bardzo mi się podoba :)

nocandy

Anonimowy pisze...

link do tej sukienki jest taki sam jak do DKNY i tej niebieskiej :/

nocandy

Anonimowy pisze...

Hmmm... większość moich starych kont (mam je dłużej jak rok) dostała tego maila.

Anonimowy pisze...

znalazlam zielona sukienke w bazarze wiec nie jest zle !!! :)

Anonimowy pisze...

Ja mam 20 kont i na żadne mi nie przyszło...

Anonimowy pisze...

Cholera! Wczoraj wykupiłam Ss :(
Ale to nie fair! Ja też bym chciała taką kiecke!

Anonimowy pisze...

moje stare nie ss dostaly
ale szkoda mi kasy na doladowanie
tak wiec chetnie kupie nawet za 60
Invidia

Anonimowy pisze...

jest jeszcze druga darmowa z voile(ciemna niebieska)-ma ją MY-SHOP
hate-and-love

Anonimowy pisze...

znalazłam to, zielona sukienkę na bazarku za 8 sd ;]

asia67star

Anonimowy pisze...

ja szukam juz godzine i nic :(

nocandy

Anonimowy pisze...

udało mi się :) znalazłam zielona sukienkę :) za 11sd. :D

nocandy

Anonimowy pisze...

znalazlam!!
wprawdzie za 52 ale co tam :P
jak znajde taniej to sprzedam ta :P
Invidia

Anonimowy pisze...

Wysłałam do andminów zapytanie dlaczego tylko nieliczni dostalli możliwość darmowej sukienki z wykup SS. Odpisali cytuję "Na Stardoll ciągle są różne oferty i promocje, któregoś dnia będzie też dla Ciebie."
Też mi odpowiedż :/

Anonimowy pisze...

Wiecie co mi odpisali jak się zapytałam dlaczego każdemu tego nie przysłali?
Że na starollu jest wiele promocji i keidyś będzie tez jakaś dla mnie
KateRaven

Anonimowy pisze...

A ja doładowałam konto i w ogóle nie dostałam sukienki :( łeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Anonimowy pisze...

piękna.... ppaattkkaa