środa, 27 sierpnia 2008

OBLĘŻENIE !!!




Chyba prawie juz kazdy ma konto na chinskim Stardoll o ktorym pisalam na blogu kilka dni temu. Pojawilo sie tam mnostwo Polek - i dobrze, moze zawladna Chinczykami ;) Narazie na chinskiej stronie znajduje sie okolo 2000 uzytkownikow i pewnie tak samo jak na Stardoll za osiagniecie jakiegos pułapu uczestnikow w przyszlosci beda nagrody.Strona chinska jest nieco cofnieta w stosunku do Stardoll, nie mozna przyblizac ani oddalac przedmiotow ani dollki, nie ma bloga, pojawilo sie dopiero kilka klubow i jak dotychczas tylko 2 dziewczyny zostaly CG. Z tego co mi sie przypomina strona chinska dziala od okolo 2 tygodni wiec miejmy nadzieje, ze po jakims czasie wszystko sie rozkreci. Najlepsza rzecza jest to, ze po zarejestrowaniu sie kazdy zostaje Superstar i dostaje 16 $, dostepne sa rowniez w Starplazie ubrania za 0 std. Denerwujaca jest tylko rejestracja, bo trzeba sie troche naglowic oraz pozniejsze logowanie poniewaz srednio jedna na 3 proby konczy sie sukcesem. Zalozylam sobie dzis konto, kupilam kilka ubran i dekoracji po czym okazalo sie , ze znow bylo puste po kilku godzinach wiec nie wiem do konca o chodzi ale cofnelam sie w rozwoju;) Znalazlam za to kilka osob, ktore bedac tam od 2 tyg maja ponad 1000 starpunktow co jest raczej niemozliwe wiec podejrzewam,ze sa to konta pracownikow Stardoll.Zobaczcie! Nick : vivi i yiyi

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

pODOBNO KAZDY JEST TAM SUPERSTAR TEZ BYN CHCIALA TAM KONTO ALE NIE CHCE MI ZALOZYC:(
ZALOZY KTOS MI?

Anonimowy pisze...

ZAPOMNIALAM SIE PODPISAC:)JESTEM NA STARDOLLU Vanessa270

Anonimowy pisze...

ja też mam tam konto. ale nie mogę się ponownie zalogować:(

Anonimowy pisze...

właśnie jak założyć konto bo nie rozumiem co wpisać
mania13pola

Anonimowy pisze...

jest instrukcja do zalozenia konta na 5 str w klubie Poland-Polska, temat chinski stardoll. Ponowne zalogowanie sie jest mega trudne:(

Anonimowy pisze...

nie mohe sie zalogowac na tym :(

asia67star

Karpiu pisze...

nie wiem jak ja się tym loguję, jakoś tak jakoś i jestem zalogowana xD ale strasznie wolno mi chodzi, a Wam? i naprawdę trochę zacofany ten SD xD

Anonimowy pisze...

bo musicie wpisac to co na poczatku wpisywalyscie przy logowaniu

Anonimowy pisze...

PROSZE !!!!
pomóżcie mi zrobic konto na hinskim stardollu :** bo ja nie umiem :(
a na stardollu mam nick : Justysia__321 .
Prosze POMOZCIE MI !!!!

Anonimowy pisze...

Żeby się zalogować na chińskim Stardollu, trzeba zamiast loginu wpisać e-mail, który podałyście wcześniej i hasło :)
Świetny blog
Buziaki :*

Na polskim i chińskim Stardollu jestem 19Princessa94 :)

Anonimowy pisze...

Ale o co chodzi jak wyskakuje inna stronka jak się loguje??

Anonimowy pisze...

podobno jest program do dodawania sp
ppaattkkaa

weraw11 pisze...

ale może ten chłopak wchodził rzdziej, a ta dziewczyna częściej ;/!