sobota, 30 sierpnia 2008

CO SIE DZIEJE?!







Stardoll ostatnio szaleje i projektuje suknie za suknia. Byl Voile Gift - suknia niebieska, Voile Gift2 - zielona a teraz na celowniku wszystkich kolekcjonerow pojawila sie chyba 2 dni temu suknia fioletowa - Voile Gift3. Ile jeszcze bedzie takich sukienek?2 , 5 czy 10? I kto tym razem dostal maila? Moze dla odmiany najstarsi czlonkowie na Stardoll? Smieszy mnie tylko fakt,ze niektorzy sprzedaja Voile Gifts jako sukienki z loterii i zycza sobie za nie nawet 250 stardolarow. Najlepsze jest to,ze sa osoby ktore sie na to nabieraja i zamiast upewnic sie czy kupuja sukienke z loterii, nie sprawdza nawet zdjec na ktorych sukienki sa przedstawione.

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Gabisia9 ją ma...



Porcela

Inal pisze...

Ja ją miałam,tylko,że akurat wczoraj sprzedałam za 60 sd,bo nie zbieram Voile Gift :(

A kupiłam ją od osoby,która miała kobto od 2007 roku.

Anonimowy pisze...

ja widzialam licytacje na ktorej najwyzsza cena bylo 400
nie wiem jak mozna byc tak naiwnym
to chyba z lenistwa bo szukac im sie nie chce

Anonimowy pisze...

ja kupilam dzis za 16 tez od osoby z kontem z 2007 wiec szukajcie u osob ktore sa tu dlugo.Tylko ze takie osoby juz rzadko zgodza sie sprzedac tanio,bo wiedza o Stardoll troche lub tez nie sprzedadza wogole :(

Karpiu pisze...

Śliczna ta sukienka :( To nie fer, że stardoll nie wszystkim rozsyła linki :/

Anonimowy pisze...

wydaje mi sie ze linki rozeslano przypadkowo, widzialam sukienke u dziewczyny ktora zalozyla konto latem tego roku

Ciocia Wiedźma pisze...

Będzie numer jak będzie tak jak z gifem z DKNY. Wszyscy się pozabijają o te sukienki a one będą później do kupienia w Voile za 6 SD:P Ale bym się uśmiała.....
Swoją drogą mam nadzieję że tak będzie bo ta fioletowa mi się podoba a jakoś nie mam ochoty wydawać na nią więcej niż 20 SD....

Anonimowy pisze...

bu...ja też chcę taką sukienkę^^
to nie sprawiedliwe :(
dziwne bo ja mam konto od 2007 :-/

Anonimowy pisze...

ciekawe kiedy będą jakieś prezenty dla weteranów ;) tyle razy już doładowywałam konto a nie dostałam, żadnej wiadomości...

Anonimowy pisze...

fajna..ale nie dałabym tyle za nią...
ppaattkkaa