piątek, 22 sierpnia 2008

CHINSKI STARDOLL ;)


Stardoll ogłosil wczoraj partnerstwo z Tom Online w celu utworzenia osobnej witryny stardoll tylko dla uzytkowników z Chin. Strona nazywa sie stardoll.tom.com Wczesniej na stardoll.com mozliwa byla zmiana jezyka z polskiego na chinski i wowczas strona chinska otwierala sie automatycznie, czasem nawet nie trzeba bylo sie logowac jeszcze raz. Teraz wyglada na to, ze chinski stardoll jest calkiem osobna strona, bo nie ma mozliwosci zalogowania sie, chyba trzeba sie jeszcze raz zarejestrowac, ale kto zna chinski, hehehe! To taka mała ciekawostka dla tych, ktorzy czasami zstanawiali sie jak to jest,ze niektorzy maja złote wstazki za wygrana CG z jakas dziwna flaga. Sa to osoby, ktore zmienily sobie jezyk podczas uzywania stardoll , bo powszechnie wiadomo, ze wygrana jako CG jest duzo łatwiejsza na stronie chinskiej lub niemieckiej niz jesli uzywamy jezyka polskiego czy angielskiego. Ktos nawet kiedys napisal , ze wystaczy ok.60 glosow wiec jesli naprawde wam zalezy, zmieniajcie jezyki ;)

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

aby miec na tej chinskiej stronie konto trzeba cos zainstalowac... szkoda :(

Anonimowy pisze...

zainstalować trzeba chiński słownik aby działały poprawnie literki:)

Anonimowy pisze...

żeby wygrać chiński album, scenerię, cg wystarczło nawet 6głosów!!!(wiem, bo sama się przekonałam), ale zależy kiedy. czasem osoby glosują z 30-60 kont, czasem nikt nie glosuje i wystarczy 6 głosów;P
hate-and-love

Anonimowy pisze...

siemka! ja też w to gram wyśłesz mi zaproszenie bo mi sie cos zwaliło i nie moge na to wejsc :) asiUunia21

Anonimowy pisze...

Jak zainstalować chiński słownik???

Anonimowy pisze...

Ja też mam problem:(jak sie rejstruje to na końcu zawsze kazuje mi powtarzać kod i powtarzać a niewiem czemu bo wszystko wcześniej dobrze zrobiłam:(( POMOCY!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

fajnie.. darmowe ss ;) ppaattkkaa

Anonimowy pisze...

Ja też mam taki problem bo jak wejde na ten stardoll i na starplaze to nic mi sie nie pokazuje tylko same budynki i nici z ubrań. Kiedy wejde na minishop nic mi sie nie pokazuje tylko dopiero za jakiś czas, a jak kupiłam wnętrze z widokiem na morze to nie było w apartamencie. Potem ponownie uruchomiłam komputer i sie zalogowałam ubyło mi 30 stardolarów a wnętrza dalej nie miałam:-(Proszę o pomoc

Anonimowy pisze...

ja wpisałam w google mój nick na chińskim stardollu i weszłam na chiński stardoll i mam juz normalnie tylko sie nie wylogowywuje!! a jak wejde na ww.stardoll.to.com to wyskakuje mi coś diwnego