czwartek, 14 sierpnia 2008

PRZEKRĘT ?!


Jak to sie stało, ze wlascicielką najwiekszego klubu na stardoll- Animal Lovers jest dziewczyna , która nie ma nawet 200 starpunktów potrzebnych do założenia klubu? Dziwne... Dziwne jest równiez to, ze powstały kilka tygodni temu klub OMG_Ashley przepadł jak kamień w wode. Wiekszość z was pewnie nawet sie nie zorientowała. Czyzby darmowe koszulki za dołaczenie do klubu , który w mgnieniu oka rozrósł sie do gigantycznych rozmiarow nie były wystarczajaca promocja dla Ashley Tisdale? Bo promujac ten własnie klub , Stardoll miał najwyrazniej na celu dołączenie Ashley Tisdale do grona Real Celebz których i tak nigdy nie ma na stronie. Może i lepiej, bo po co tworzyć kolejne konto na ktorym ktos zaloguje sie 2 razy w roku...

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

masz rację. W dodatku ma fryzurę niedostępną na 148 punktów o_O. nie rozumiem tego, tak samo jak fakt że nowozałożone konta zostają covergirl...

Anonimowy pisze...

nowozałozone konta sa CG przez glosowanie na siebie z innych kont, ale to jest zagadka...

Anonimowy pisze...

cholera. ale ktoś ma tupet, żeby głosować na siebie z innych kont xD. nie chciałoby mi się zakładać -,- koszmar xD

Anonimowy pisze...

zauważyłam że dawno założyła konto wtedy chyba klub był warty 5 sd? czyli założyła wtedy club i chyba dawno nie wchodziła xD eska_10 xD

Anonimowy pisze...

jeszcze chciałam poruszyc sprawe tego ze ona ma powyżej 15 znaków

This Club Is For People Who Love Animals To Chat About It With Other Animal Lovers! Please, I want to say one thing.This club have stupid persons and they are writting stupid things. Please...don´t give atention to thats things. The Owner

To co zostało napisane przez nią

Anonimowy pisze...

mnóstwo osób na sd kreci
ppaattkkaa

Anonimowy pisze...

mnóstwo osób na stardoll kręci

Unknown pisze...

dawno zyskałam 115sd za darmo nie blefuje poprostu jak zakładałam konto na stardoll topotwierdziłam e-mail szybko potwierdziłam e-maila i wtedy się wylogowałam pózniej sie zalogowałam i zobaczyłam ze przybył mi 1 sd zrobiłam tak 115 razy i miałam tyle kasy nie do uwierzenia nie jak mi nie wierzycie to zobaczcie mój nick to betulka17 mam dosyć wyposazone konto a ani razu nie byłam ss