środa, 24 września 2008

VIVIENNE TAM




Chyba kazdy widzial juz najnowsza kolekcje Vivienne Tam na ktora mozna bylo glosowac przez ostatnie kilka dni. Podobno jutro 12 osob dostanie projekt na ktory przypadło najwiecej glosow a wiec nagroda bedzie taka sukienka jak na fotce wyzej. Nie jest jakas specjalnie piekna wiec wcale sie nie zmartwie jesli jej nie wygram, bo i tak glosowalam na zupelnie inna rzecz.

5 komentarzy:

ciocia_wiedzma pisze...

głosowanie? Hmmm... Nawet o tym nie wiedziałam:/

Anonimowy pisze...

gdzie się głosuje na takie żeczy?

natalecka777 pisze...

Mi się podoba:) choć są ładniejszee;)
w sumie i tak ona będzie w skprzedaży za jakiś czas, nie ma co sie martwić.;]

Anonimowy pisze...

mi się ta sukienka nie podoba! Byłam w apartamencie u dziewczyny, która ją dostałam i stwierdziłam że taka sobie. Do sukienki rozdawali jeszcze buty.

Madziunia pisze...

Brzydka. Również głosował na zupełnie inną :)